ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

یاد ِ ایامی که در گلشن فغانی داشتم!*

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ

شماها یادتون نمیاد! یه زمانی هم بود ما برای خودمون برو بیایی داشتیم. هروقت پنل وبلاگمون رو باز میکردیم 10- 15 تا کامنت جدید برامون اومده بود. پای هر پستمون 30-40 تا کامنت میخورد. کلی رفت و آمد خصوصی به هم زده بودیم! ... آره ! شماها یادتون نمیاد! یه حوض بود این وسط به چه بزرگــــی! از اینجا تا اوووووون سر ِ وبلاگ! این باغچه پر بود از از درخت بید و گردو و توت و همین صوبتا ! ... هر شب جمعه فامیل اینجا جمع میشد یک سفره مینداختیم از اینجا تااااااا همون حوالی ِ حوضی که بهتون نشون دادم... :|


*عنوان از رهی معیری

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۴۴)

  • نیمه سیب سقراطی
  • چرا من یادم میاد :))
    می بینی خواهر ؟! عظمتی بودیم واسه خودمون تو بلاگفا :|
    پاسخ:
    یال و کوپالی برا خودمون به هم زده بودیم!!!! [آیکون نفیسه در حال جو دادن!]
    ملت امتحان دارن خب بد وقتیه :| 
    + میگم از چکاوک خبر نداری ؟ آدرسی ؟ایمیلی ؟ 
    پاسخ:
    خب منم فردا امتحان دارم! :| این شد دلیل؟؟!
    نه خبر ندارم...

    از قالبت خوشم نیومد! چرا نمیشه کامنت گذاشت؟! :|
  • مستر نیمــا .
  • آلزامیر گرفتیم:))
    پاسخ:
    آلزایمر البته :دی

    +آره بابا !! شماها یادتون نمیاد !!! :))))
    سلام بانو
    شما نباید یه خبری می دادی یه ندایی یه صداییی
    ولی کور خوندی از دست من در نمی ری
    نه تو نه بقیه تون درسته نیستم ولی هستم
    پاسخ:
    ریحاااانه... عزیزم :*
    حالا می گی عزیزم
    برو بنده خدا هالو گیر آوردی تا پیدات نکردم که خودت لام تا کام حرف نزدی اصن یادت بود ریحانه هست

    پاسخ:
    :*)
    دست رو دلم نذار خواهر....
    هعی...

    امروز رفته بودم مصاحبه ارشد
    آثار مکتوب ازم میخواستن
    میخواستم آدرس وبلاگمو بدم :)))))
    + خاطرات مصاحبه منتشر شد!!!
    مصاحبه من و جناب آقای حداد عادل :))))))
    پاسخ:
    :)))))

    مال تو که در حد ده ها آی اس آی هست بنظر من!! :))

    +باید بخونم :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • یال و کوپال از دست رفته ،
    قسمت پنجم !
    پاسخ:
    حالا چرا پنجم؟ :دی
  • خانوم ِ لبخند :)
  • هعی هعی نفیس دیدی چطوری اعتبار و سابقه مون رو ازمون گرفتن :))
    الان غریبانه س سفره مون ..غریب شدیم :دی
    پاسخ:
    اصن رو اسم ما تو بازار قسم میخوردن ! حالا کجاست اون اسم و رسم؟؟! :))
    دائما یکسان نباشد حال دوران
    غم مخور
    د:
    پاسخ:
    :))
    چی بگم خب ؟ 
    این دلیل خوب ِ ؟ : که گر ماهی به چاه افتی و گر بحری تهی گردی ! 
    :)))))
    واللللا !
    خودمم خوشم نمیاد :| 
    چرا سمتِ راست ِنوشته بالا جای کامنت دادنه جیگر جون ! :)))
    پاسخ:
    این بهتره! :دی

    جا هست ولی نمیشه کامنت گذاشت! لااقل من نمیتونم! ... نیشت رو هم ببند! :|
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • به دلایل نا معلوم :دی
    میخوای اگه دوست داری قسمت دوم باشه !
    پاسخ:
    نه دیگه! هرجور شما صلاح میدونین :دی
    رسمش نبود بلگفا سختی بدی رو رودوشمون گذاشت
    اول گذاشت خوب خوب قریب به 102 تا دوست باوفا که از هر طریقی تلاش می کردیم باهم دودقیقه پیام بدیم رو پیداکنیم
    بعد یه بارگی همه شونو ازت گرفت
    تاآلان اوناییکه غیر از بلگفای خالی با رفاقت بیشترمون راه ارتباطی دیگه ای رو ساخته بودیم رو پیدا کردم خیلی های دیگه رو هم من جمله تو از طریق بودن اسمتون توی لیست بقیه پیداکردم
    آره دیگه ما به اینا می گیم رسم روزگار
    پاسخ:
    بد رسمی ه این رسم ِ روزگار! هعییییی داد ِ بیداد !
    می دونستی می شه چند تا خط پشت سر هم کشید؟ من تازه فهمیدم












    وا عجبااااااا
    پاسخ:
    نسخه ی آزمایشی ِ کامنت های بیان شده کامنت دونی ِ من؟؟!

    من دارم از اسم و رسمم حرف میزنم تو میای کامنت دونی منو به بازی میگیری؟؟! بد رسمی داره روزگار! بد!!!

    :))
    :)
    پاسخ:
    :)
    یعنی اگر کامنت ها سه رقمی نمیشد شاکی میشدم ... کجایی جوونی !
    پاسخ:
    :)) شما دیگه صاحب منسبی بودید برای خودتون! 
    یک دو سه

    امتحان میشود




    امتحان شد
    پایان


    نتیجه:
    این ویرایشگرِ کامنتای بیان عااالیه! د:
    باید به آسمانِ بلاگ(!) بگم بیاد یاد بگیره :)))))))
    پاسخ:
    جان ِ من راحت باشیدااااااا ! کامنتدونی ِ وبلاگ خودتونه! تو رو خدا غریبی نکنید اینجوری من معذبم...

    بچه شربت ریخت رو فرش؟؟ اشکاالی نداره که! پاک میشه آب روشناییه ! اصلا ناراحتش نباشید!

    والللا ! به خدا ! :| :))
  • ریحان ِ . میم
  • انصافا امکانات اینجا از بلاگفا بهتره :|
    پاسخ:
    امکانات مهم نیس! برو بیااا مهمه !!! :))))
  • ریحان ِ . میم
  • خب پس من و فاطمه به جا این که اس بدیم ازین به بعد اینجا حرفامون رو میزنیم . نظرت ؟ :))
    پاسخ:
    نه تو رو خدااااا !

    همینجوری تستر شده کامنت دونیم! چت رومش نکنید دیگه!

    :دی
    یه عده هنو به رسمیت نشناختن:-D
    پاسخ:
    :( پس کی میخوان بشناسن؟
    من حوصله ام سررفت!
    پاک میشه! آب روشنائیه:)))
    ولی خب شربت آب نیسا! شربت آب هم داره ولی شکر هم داره ها! شکر روشنایی نیست :)
    الانور جان شما چرا معذبی؟ فکر کن کامنتدونی وبلاگ خودته، راحت باش :|
    D:
    پاسخ:
    یه جوک (البته واقعیته بیشتر :| ) هست که میگه نهایت ِ ابراز ِ لطف و محبت یک خراسانی به مهمونش این جمله است که : " شلوارتو بدر کو !!!! "

    منظورش اینه که انقد راحت باش تو خونه ی ما که شلوار رسمیتو در بیار و شلوار راحتی بپوش! :))

    حالا زیر شلواری بدم خدمتتون؟؟؟؟؟؟ :| :دی
    جسارتا صاحب منصب اینجوریه نه اینجوری منسب باتشکر فاطمه :‏)‏‏)‏‏)‏
    پاسخ:
    :| باد نمیاد . گرمم شد. باز تو سر راه واستادی؟؟ :|
    رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
    چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

    البته من که چیزی یادم نمیاد:دی



    پاسخ:
    باشه من حساس نمیشم! :))
    سلاااااام...مرسی که آدرس دادی*-:
    منم بیانی شدم!
    پاسخ:
    سلاام ^_^ قابلتو نداشت :دی

    مبارکه! :)
    آقا من هی میام این عنوان رو می بینم داغ دلم تازه میشه!
    همچین بگی نگی شعله ور میشم میخوام چیکه چیکه اشک بریزم
    یه پست دیگه بذار خب این بیتو نبینم خب

    + کسی از هویج خبر نداره؟ (فانتالیزا)
    سلام منو بهش برسونین به هر حال
    پاسخ:
    باشه حالا میذارم! بذار خوب مظلوم نمایی بکنم بعد!! :))

    +روایت شده که به بلاگفا وفاداره! :|
  • هولدن کالفیلد
  • من هم مثل تو!
    پاسخ:
    :| تو پست بذار بعد بگو ملت نمیان نمیخونن!!!! عجباااااا
    یادش بخیر ، هر کی رفته یه محله دور افتادیم از هم. اونوقتا که اینجور نبود ، هرکی عطسه میکرد همه میفهمیدیم دورش جم میشدیم. چی بگم خواهر 
    :))))))
    پاسخ:
    خداییش خاتون جدا از شوخی اینجا چرا فید نداره عایا؟؟؟! :|
    خب برگشت پذیره.

    خیلی زود.
    پاسخ:
    اممممیدوارم! :دی
    ما هم برو بیا داشتیم!! خیلی زیاد! ولی خب
    میان حالا... کم کم. اندک اندک



    شما به ما شام بدید، من قول میدم روزی ده تا پیام براتون بذارم!!!!

    همینطور که مشاهده میکنید، اینجا قابلیت بلد کردن، ایتالیک و از این خط زیر کشیدن ها هم داره!
    تازه محدودیت لغت هم تا اونجا که من میدونم نداره!!!


    من جای بقیه بودم امتحان میکردم ببینم محدودیت لغت داره یا نه!!!!!!!!










    چه خطوط زیبایی! به به! آدم اصلا صفا میکنه!

    در کاخ شما رونق اگر نیست، امکانات بیان که هست! هست هست هست هست

    پاسخ:
    خدا نبخشتت ناصر! خدا نبخشتت!!!!!
    در راستای فید, inoreader رو پیشنهاد می کنم!
    همه وبلاگا و سایتارم پشتیبانی میکنه
    پاسخ:
    خوبیه فقد به اینه که تو پنل خود آدم باشه! واللا ! 
    واقعاً انتقاد ناپذیری :| به جای اینکه تشکر کنی که غلط گرفتم ازت میخوای خودتو باد بزنی ! :)))

    ریحانه .میم با پیشنهادت موافقم . نمیخواد از این اجازه بگیریم
    اجازه ش دست منه :)))) 

    خدمت سرکار خانم ریحانه . ر هم سلام و عرض ارادت داریم ^ــ^

    + با خاک یکسان شدی نفیسه :))))))
    پاسخ:
    خب خب خب!
    مث اینکه داریم به جایی میرسیم که کم کم برخی از کامنتهای این دوستمون رو از صفحه روزگار به ناچار پاک کنیم! ای روزگار بدکار! چه میکنی با ما ! :|

    +وقتی نظراتو تایید نکردم میبینی که با خاک یکسان میشه! :))
    من اینجا کامنت داده بودم نرسیده ؟ :| 
    پاسخ:
    دُر افشانی هات موجودن! غصه نخور! :دی
    اینجا آزادی بیان وجود نداره من دیگه نمیام اینجا :| 
    الانم دارم میرم دله ها رو آتیش بزنم 
    خدافظ 

    :)))
    پاسخ:
    دله؟؟؟؟
    دلـــه = سطل = ظرفی که از چهار طرف مسطح و مکعب شکل است = در مواقع اعتراض آنها را در کوچه ها به آتش می کشند :دی 

    :))
    پاسخ:
    آهاااااااااااااااااااااا راحت باش!

    نشنیده بودم ولی...
    عه تورنادو تو ام تو اینوریدری؟ نام کاربریت چیه!؟

    الانور جان اون چادر مشکیتو از سرت بردار بذار بهت چادر رنگی بدم راحت باشی :))) اصلن تعارف نکن الانور! خونه ی خودته اصلن! ببخشید من با بقیه حرف میزنما! اگه یه وخ اذیت شدی بگو که با تو ام حرف بزنم D:
    :))))))))
    پاسخ:
    :)))
    نه خوبه من همینجوری راحتم! فقط یه بستنی شربتی چیزی بیار بخوریم گلومون خشک شد! :))
    دیده شده دبه هم میگن . فکر کنم دبه رو شنیدی 
    ب به ل تبدبل شده :))
    پاسخ:
    آره اینو شنیدم! :))
    inoreader دارم
    نام کاربری برای چی؟
    مگه فیس بوکه فرند شیم!
    نه آقا من شماره نمیدم مزاحم نشو :))))))))
    هعی رفیق! یاد ایام بخیر :دی 
    پاسخ:
    اِ ... فاطمه ... ^_^
    :((((هی وای...هی وای...:((
    تازه اومده بودم وبلاگ چندسالمو آدرسشو عوض کرده بودما....تغییرات مثلا خواستم ایجاد کنم!ترکید!
    پاسخ:
    حالا اشک نریزین! از نو وبلاگی! :))
    یاد ایامی....یاد ایامی..(با تحریرای ظریف بخونیدش)
    پاسخ:
    ظریف؟؟؟!!
    باشه آقا باشه!
    فرند نه! تو اینوریدر بهش میگن آبونه! :دی که پستایی که لایک میکنی رو میشه دید! نگو! :دی  اصن شاید توی آبونه هام باشی! ایندفعه باید دقت کنم :دی
    پاسخ:
    من دخالت نمیکنم بازم!
    محمدجواد ظریف نه!!!!!!!!!!ظریف و ملایم وزیبا!!
    پاسخ:
    آها ! این ظریف نه! اون ظریف! :دی
  • الـ ه ـام .ع
  • دقیقاً! حالا اومدیم از بلاگفا به بیان و داریم از صفر شروع میکنیم. کجاست اون آرشیو 5 ساله... هعی...
    ولی خب، خلوت اینجام خوبه گاهی...
    پاسخ:
    حالا من که آرشیوم 3 ساله بود ولی خب ...
    :))
    من موندک تو کف حس ششم ملت 
    ببین چجوری ردتو زدن :))))
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">