ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خیلی هم خوب خیلی هم با سلیقه!

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

از اونجایی که من خیلی آدم ِ کدبانو و همه چی تموم و دختر ِ زندگی و اینایی هستم این باغ ِ بی نظیر ِ گل و بلبل رو روی شله زرد های مامان پز پروروندم!! خوش به حال بعضیا ! عجب زنی گیرشون اومده! :دی


شله زرد
  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۵)

  • لولا پالوزا
  • قشنگ میباشند:)
    خودمونیم چرا دوتا گل کشیدی فقط؟ هوای اطرافت بس دو نفره استااااا :)))
    پاسخ:
    خداییش فضا کم بود اگرنه بیشتر گل کاری میکردم! :دی
    کاش که هم‌سایه‌ی ما می‌شدید..
    پاسخ:
    :))))
  • مستر نیمــا .
  • من میخواممممم
    باشد که به روح اعتقاد بیاورید!

    اینو دیدی؟
    http://saheleafkar.blog.ir/1394/03/26-1
    پاسخ:
    :))
    خیلی خوب بود اون...
    الاااااااااااانور.... من میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااام.................
    😢😢😢😢😢😢
    پاسخ:
    پاشو دخدرم! پاشو تنبلی نکن! پاشو برو یه شله زرد بار بذار غر هم نزن! :))
    بلد نیستم :((
    ولی باید بذارم توی اولویتای یادگیریم با این حساب که بعضیا میان دم افطاری دل آدمو می‌سوزونن :|
    پاسخ:
    :))
    خب بگو مامانی جانت بپزه
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • :|
    آقا محسن هم خورد؟!
    پاسخ:
    بلیا !
    این عکس مال دیشب بود خب :دی
    من زیاد شله زرد دوست ندارم
    ولی الان هوس کردم
    تو داری با احساسات من بازی میکنی :(((((((:
    میگمااااااا آقا! به جان خودم 17 ساعت خییییبیلی زیاده
    پاسخ:
    من امروز یه بلایی سرم اومد که نمیشه اینجا تعریف کرد :((
    کدبانو بودنت اینجا خودشو نشون میده . مجبورم ازت تعریف کنم میفهمی مجبوور :دی
    پاسخ:
    ای بابا... کیه که قدر بدونه؟؟ :دی
    هعی یاد شله زردهای دوستم افتادم :((
    اونم کدبانوی بسیور بسیوری میباشد:)
    شوور کرده سرش  شلوغه دلم الان با دیدن این عکسا واسش تنگ شد:$
    پاسخ:
    ما همچین آدمایی هسدیم که شما رو یاد دوستتون میندازیم!! :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چ هنر نمایی ...^_^ ... دلمان خواست. مام امشب ی چی توی این مایه ها داشتیم. البته بی گل و بستون
    پاسخ:
    شما باید خودتون با گل و بستون میکردنینش دیگه! :دی
    نفیسه سه ساله از تهران ! :))
    پاسخ:
    مرگ سه ساله از س...
    کوفت هم دو ساله اشه البته!!!

    :|

    :))
    جا داره از حسودی و صرفا به خاطر حسودی و کلا مِن بابِ حسودی به عرضتون برسونم اون درخته که تنه اش قهوه ایه :| گل ساقه اش سبزه :|
    پاسخ:
    ما گل هامون شبیه درختن!! :)) که چی حالا مثلا؟؟
    چقددددد دلم شله زرد خواست. برم فرنی بخورم! د:
    پاسخ:
    میخای پست کنم؟؟؟ تعارف نکنی ها...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • انتظاراتی داری ها خواهر. کی توانش و داشت. لنگ روی لنگ ی گوشه ب کف زمین چسبیده بودیم. خسته ام خسته میفهمی. :دی
    پاسخ:
    میفهمم... میفهمم...

    +منم اگه مهمون ویژه نداشتیم هیچوقت بالشتمو ترک نمیکردم!!! :)))
  • آبان ابانی
  • سلام ..
    چه خوب که اومدید بلاگ ..شله زرد هم خیلی خوشگل شده ..:)
    پاسخ:
    سلام :)

    مرسی :)
    با من مهربون باش 

    :))
    پاسخ:
    با من قدم بزن حالا که با منی... :))

    +این نهایت مهر و عطوفت منه عزیزم :))
  • خانوم ِ لبخند :)
  • یه بنده خدایی بود هروقت عکس خوراکی تو ماه رمضون میدید میگفت خدا لعنتت نکنه، ایشالا روزه ت قبول نباشه :)))))
    من که نمیگم نفیسه :))))

    پاسخ:
    بابا لامصصبا الان که دیگه روزه تون رو باز کردین خب... :))))

    +دهن منو باز میکنی حانیه :))
      خوبه، خلاقانه س:-D
    پاسخ:
    :دی
    به روح که اعتقاد دارین ایشالا؟؟؟؟؟
    دلم خواست....


    پاسخ:
    نه! عمه ام هم اعتقادی نداره حتی!!! :))
    حالا اینارو ول کن منو بگوکه دلم خواست کلی هم مونده تا افطار
    وای مامان
    خدایا کمکم کن
    حالا نمی شد عکس رو در قالب کاملن مخفیانه می زاشتی
    پاسخ:
    نچ! فقط و فقط قصد حالگیری شما بود! :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • چه خوبه !

    پاسخ:
    :دی
    یه چیزی ! 
    الانور با e قشنگ تر نیست آیا ؟ 

    elanor   vs    Elanor  

    :))
    پاسخ:
    :|

    تا نزدمت بروووووو!
  • خارج ازچارچوب
  • من که هیچ وقت این گل و بلبلای روی آش و شله زرد رو هضم نکردم... مزه مهمه خانم! مزه!
    پاسخ:
    اتفاقا ظاهر غذا به اندازه ی مزه اش مهمه! آدم ترغیب میشه غذا رو بخوره دیگه... :دی
  • نیمه سیب سقراطی
  • به به ، به این سلیقه بانو ^_^
    پاسخ:
    ^_^
  • الـ ه ـام .ع
  • قبول باشه انشالله...

    پاسخ:
    :) مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">