ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

تنها تو که باشی کنار من دلم قرص است...

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

دوستت دارم. دوستت دارم وقتی صدای گرفته ات را میشنوم . وقتی نگران میپرسم سرما خوردی؟ و میگویی "نه عصبیه! دیشب تو ناراحت بودی منم که میدونی دیگه دلم به دل تو وصله. از صبح گلوم درد میکنه الانم صدام در نمیاد..."

دوستت دارم وقتی میگویی "تو فقط قول بده نگران هیچی نباشی" . دوستت دارم وقتی با خنده میگویم " ینی بسپرمش به تو؟!" و تو جواب میدهی "خودتو مسخره کن ! مسخره!"

دوستت دارم وقتی میگویی "اصلا خدا رو چه دیدی شاید همین روزا زنگ زدم و بهت گفتم سوپرایــــــــز!" .... تو بزرگترین سوپرایز زندگی من بودی که خدا به من هدیه کرد... چه میدانی چقدر دوستت دارم... هان؟!



  • موافقین ۲۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ
  • Elanor :)