ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خلاص! :|

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ

مرده شور ِ استادی رو که اگه فلشش باز نشه و اسلایداش نباشن کلاس رو کنسل میکنه ، باس برد ! :|

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۶)

  • نیمه سیب سقراطی
  • چه استاد لوسی :))
    پاسخ:
    واقعا فقط میشه گفت مامانم اینا :|
    یه بار همچین اتفاقی برای ما هم افتاد, یه جوری بود که نمیشد بدون اسلاید درس داد
    منم اسلایدارو با خودم برده بودم (جلسه اول بود و هیشکی فکرشو نمیکرد دانشجو! جلسه اول با خودش اسلایدارو ببره, از بچه های پارسال گرفته بودم اسلایدارو)
    هیچی دیگه
    ملت داشتن از شادی در پوست خود گنجیده نمیشدن که کلاس تعطیله
    که یهو گفتم
    استاااااااااااااااااااااااااااااد منم اسلایدارو دارم :دی
    هیچی دیگه!
    دنیا و آخرتم رو خریدم :دی
    پاسخ:
    :))))))))))))

    تو دیگه معرکه ای !!!

    +ولی نکته ی مهم اینه که واقعا پزشکی درسی نیست که اگه اسلاید نبود نشه تدریسش کرد! نهایتا رفرنس رو بذار جلوت بگو دیگه! آخه استادی که عملا فقط اسلاید ترجمه میکنه سرکلاس هم شد استاد؟؟؟! :|
    می تونست حداقل چند تا خاطره تعریف کنه که این همه راهو دست خالی برنگردین ! :||
    پاسخ:
    اصلا ما ندیدیمش! به آموزش گفته بود فلشم خرابه و رفته بود! بدبختی اینجاست که بار دومشه در هفته ی اخیر که به این خاطر اونم تو ماه رمضون کلاس کنسل میکنه :|
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  •  تکبیر!
    پاسخ:
    :دی
    :|
    ینی هیچ حرف دیگه‌ای برای گفتن نداشت؟ :|
    پاسخ:
    نه! :|
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • تکبیــــــــــــر !
    پاسخ:
    چه هم ذات پنداری ای داشتی با زی زی گولو!! :))))
    :))
    پاسخ:
    میخند؟؟!
    :دی
    :))))
    این همون استاده پوینتر به دستتون نیس احیانا؟؟
    پاسخ:
    نه بابا ! اون حقیقتا خوب درس میده. با اینکه کلاس 1 ساعت و نیمه رو عملا دو ساعت و 40 دقیقه طول میده ولی خب خوب درس میده! :))
  • الـ ه ـام .ع
  • عجب! یعنی دانشجو جماعت از کنسل شدن کلاس ناراحت میشه!؟ ;)
    پاسخ:
    وقتی مجبور باشی با دهن روزه دوباره فردا هلک و تلک دوتا کورس تاکسی و واحد عوض کنی و بری سر کلاس ، آره !
    چرا هیچکدوم از جنبه منطقی به قضیه نیگا نمی کنین 
    استاده دکترررررررررررره ، دکتر 
    تو اون دوساعتی که میخواد واسه شما جوک تعریف کنه 10 تا مریضُ میتونه ویزیت کنه ، البته من از جنبه معنوی به قضیه نیگا میکنم نه مادی :)))
    پاسخ:
    آخه دلیلش مسخره است جانم!
    باز دلیل دیگه ای داشت ناراحت نمیشدیم!
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بی ربط نوشت : در مورد اینکه گفته بودی عکسای اپلود شد ات کامل نمیان ، مشکل از قالبته !
    چون من یه لحظه همین قالبی که تو گذاشتی رو امتحان کردم و عکسام کوچیکتر شد 
    قالب رو عوض کردم و مشکل حل شد :)))
    پاسخ:
    اوهوم خودمم فک میکنم از قالب باشه 
    اینقد از این استادا بدم میاد که. استاد باید در سخت ترین شرایط هم کلاساشو برگزار کنه دهن صاف کنه. گرما سرما زلزله طوفان قطع برق برخورد شهاب سنگ نابودی دنیا... خلاصه تحت هر شرایطی د:
    پاسخ:
    حالا تکبیر! :دی
    باس برد واقعا :))
    اون وبلاگ قبلیم میخوندم و کلی پشیمون بودم که چرا خاموش بودم و اینو با سختی پیدا کردم :))
    پاسخ:
    مرسی که روشن شدین :)
  • هولدن کالفیلد
  • کامنت من نیومده برای این پست؟ :|
    پاسخ:
    نه.
    ینی واقعن شما از کنسل شدن کلاستون ناراحت شدید ؟!
    پاسخ:
    بلیا ! :دی
    نمیشه مرده شور فلش رو ببریم این دفعه :)
    پاسخ:
    چرا چرا میشه :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">