ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

حقیقتی که وجود داره اینه که زندگی با غذا خیلی از زندگی بدون ِ غذا قشنگ تره :)))

+با دوستان رفتیم افطاری بعد ِ کلاس ِ آریتمی ! :دی

++برا دیدن عکس برید تو خود پست. اینجا خوب نشون نمیده :| ... سارا پس چی شد این قالب ِ ما بابا جان؟ :))


  • موافقین ۷ مخالفین ۷
  • چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۴۷)

ان مع العسر یسرا 
نتیجه صبر این گونه است معده جان :))
پاسخ:
دقیقاااااااااااا
حالا دوست نخبه ام از سیب زمینی سرخ کرده های اون بغلش عکس نگرفته! اونا که اصن یکی از معجزات الهی بودن! :)))

+البته ما نمدونستیم کنتاکی اش خودش سیب زمینی داره اگرنه سفارش نمیدادیم :| :دی
کوفتت بشه الهی ، عزیزِ دلم ^ــ^
پاسخ:
اتفاقا نوش جونم شد عزیز دلم! ^_^
این منفیه رو هم من به پستت دادم ، گفتم ،بگم ،بدونی ! ((: 
پاسخ:
خیلی بی شعوری عزیز ِ دلم ! ^_^

+یاد ِ فیلم شمعدونی افتادم اون زنه بود که معاون شده بود به جای زهره! :)))
  • شهریار صامت
  • روزه و بدون روزه نمیشناسه..
    خو هر کی می بینه دلش وا میره اگه نخوره ...
    مثلا همین االان که دیدمش دارم میرم سر یخچال...
    ولی میدونم مثل این تو یخچال ما پیدا نمیشه...
    پاسخ:
    دیگه اتفاقیه که افتاده و پستی ه که گذاشته شده و دلی ه که قصد دارم از همه آب کنم!!!! :))))
  • زهرا رضایی
  • خب که چی؟  (الکی مثلاشو لازمه بگم یا خودت گرفتی؟ ) 
    پاسخ:
    خوب که هیچی! :دی
  • خارج ازچارچوب
  • خوبه معده شما کشش خوردن پیتزا رو داره تو این ایام!

    آدرس سایز واقعی عکس رو کپی کنید توی پست هم با سایز بزرگ باز میشه.
    پاسخ:
    من دو تا اسلایس بیشتر نتونستم بخورم ولی همون دوتا هم برام حکم ِ زندگی در مقابل مرگ رو داشت! :))

    +من عکسا رو تو همین بیان آپ میکنم. منظورتونو نفهمیدم راستش... کجا کپی کنم؟
  • خانوم ِ لبخند :)
  • پاشو جمع کن خانووم این پستت رو :))))
    بوش تا هفت تا خونه اونور تر پیچیده... :|
    سیب زمینی سرخ کرده اگر نبود که قطعا دنیا یه چیزی کم داشت :))))
    پاسخ:
    :))) حانی راستشو بخوای الان خودم به شدت گرسنه ام شد :|

    +حتی پیش از سیب زمینی سرخ کرده ، خلائی بود در اندیشه ی دریاها !!! =))))
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • اگر کالباس روش نبود بحتر بود  :|
    پاسخ:
    الانم خوبه بچه ام!!!
    چیکارش داری؟؟! :)))
    ینی چی به من مربوط نیست 
    پاسخ:
    ینی به من مربوط نیست :)))
    الان مفهوم بود؟! یا بیشتر توضیح بدم ؟! :))
  • هولدن کالفیلد
  • اتفاقا زندگی بدون غذا تازه میشد زندگی!
    پاسخ:
    :| کااااملا مخالفم! بعد خوابیدن مطمئنا بزرگ ترین لذت زندگی غذا خوردنه :))
    من روزه بودم الان هم تا افطار خیلی مونده :)
    پاسخ:
    ما نیز روزه ایم و هم اکنون ساعت 10 :2 دقیقه ی ظهر است :(((
    واااااااای نمیری نفیسه
    ساعت 1 ظهر چشمم به جمالِ این عکس روشن شد :((((

    پاسخ:
    :))) الهی آمییین!
    یعنی تو فقط این وبلاگایی که سمتِ چپ اسمشون هست رو میخونی دیگه عاره ؟ :|
    پاسخ:
    الان آره! ولی قبل کامنت تو نه! :))))

    +بابا به خدا من آلزایمر دارم ملیح ... منو نخور :))) :((
  • الـ ه ـام .ع
  • قبول باشه...
    بسیار التماس دعا...
    پاسخ:
    مرسی :)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • پیتزاش خیلی وسوه برانگیزه 

    + تو مامور امتحان های الهی نیستی احیانا ؟!
    پاسخ:
    پپرونی اش واقعا خوشمزه بود :|

    +چرا چرا من خود ِ خود ِ نامردشم! :)))
    احساس میکنم با دیدنِ این عکسِ الان ثواب روزه م با جهاد در راه خدا برابری میکنه :)))
    پاسخ:
    ببین من چه آدمی ام !
    باعث میشم انقد الکی الکی برا خودتون ثواب جمع کنید توشه آخرتتان گردانید!!! :))
    :( گشنمه خب
    میدونی چه قدر تا اذان مونده؟
    :(
    :((((((((

    پاسخ:
    خیلییییییییییییییییییییییییییییی
    :((

    +طاقت بیار رفیق! :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • آدم انقـــــــــــــــــــــــدر بدجنس :|
    پاسخ:
    دقیقا چقدر؟؟
    با رسم شکل توضیح دهید :دی
    عجب!!!!! آخ که دلم آب افتاد قلبم به تاف تاف!!!! افتاد!
    پاسخ:
    ما یه عارفه داشتیمااااا.... شما همونی آیا؟؟
  • دختر پاییز
  • دادا ببین کاراتا :دی.

    اسمایلی بغض :دی.
    پاسخ:
    :)))))) عذاب وجدان گرفتم یه لحظه!
    میدونی چی بده الانور؟ این بده که الان عااااااشقِ پیتزا باشی و دلت خیــــــــــلی پیتزا بخواد و حتا بخوای همین الان زنگ بزنی آژانس که بری "باما" پیتزا بخوری ولی دقیقن این روزا، روزایی باشه که نگات به هرگونه غذایی که میفته ممکنه حالت بدشه :|
    گفتم در جریان باشی که زودتر به روح اعتقاد پیدا کنی :|
    پاسخ:
    :)))))
    من هوووووچ گونه مسئولیتی قبول نمیکنم! هووووچ!
    منم بعد افطار دیدم :پی
    پاسخ:
    تو از رستگارانی! :دی
    سلام هنوزهم جواب سلام دریافت می کنیم
    پاسخ:
    علیکم السلام :دی
    کالررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررری......:))..........!!!
    پاسخ:
    :دی
    نفییییییسسسسس -ــ-

    + اینجا کامنت نذاشته بودم تا حالا؟
    پاسخ:
    جانم؟ :)
    نه نذاشته بودی :دی
    سلام!
    رد میشدم ازینجا، گفتم به رسم ادب، سلامی عرض کنم!! د:
    پاسخ:
    سلام از ماست :دی
    روی صحبتم با اوناییِ که دارن به این پست مثبت میدن !
    الان هدفتون چیه دقیقاً ؟ 
    این پست با اقتدار 4 تا رای مخالف داشت خب ! :|| 

    + امکان بلاک کردن بود تو منو بلاک میکردی :)))
    پاسخ:
    ینی فک میکنم هر 4 تاش کار خودت بوده! :))
  • گلاب بانو
  • هعییییی زندگی.... پاشم برم از الان فکر افطار باشم
    روح و عمه که نداشتی! داشتی؟؟؟
    پاسخ:
    نه نه ! ندارم :))
    من وقتی می بینم همه ی افرادی که روزه میگیرن گرسنگی و تشنگی رو به معنای واقعی احساس می کنن بدجوری بهشون حسودیم میشه چون واقعا دارن لذت ماه رمضون رو درک می کنن هر چند شاید خودشون هم نفهمن.‏ والا من هم روزه می گیرم از خود سحر تا خود افطار هم مشغول کار و فعالیتم اما دریغ از اندکی گرسنگی و تشنگی،‏ درک ماه رمضون توفیق و لیاقت میخواد که انگار من ندارم چون همون گرسنگی و تشنگی رو هم به هر کسی نمیدن من وقتی کامنتها رو میخوندم بدجوری حسودیم میشد...‏ چون معنویت موج میزنه بین نوشته هاشون...‏ چیزی که من گمش کردم
    پاسخ:
    نه بنظر من فکرتون درست نیست. خدا که نمیاد بگه تو گرسنه شدی پس اجرت بیشتره تو نشدی پس کمتره!
    من اتفاقا خیلی دلم میخواست معده ام سوراخ نشه ! :)) واللا !
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • شما تا پاسی از شب هنو دانشگاهید ؟!
    توی ماه رمضون (حالا نه اینکه قبل و بعدشم بکشه) مَعدَم نمیکشه داداش، چ توانی ..
    پاسخ:
    میبنی تو رو خدا خواهررررر؟؟؟ :|

    +منم دو تا اسلایس بیشتر نتونستم بخورم ولی خب همون خیلی لذت داشت :دی
  • میرزاده خاتون
  • نوش جون عزیزم :*
    پاسخ:
    مرسی :*)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • آخی نصف شم الهی ...
    ماهم از این بساطا داشتیم

    نوش جونت، گوشت بشه به تنت، بشه سلولای مبارز واسته دخدرم :)
    (الکی مثلن من خیلی بزرگم)
    پاسخ:
    :)))) مرسی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اون جنابی که گفتن حس نمی کنن گرسنگی و اینا رو باید بگم خود کار کردن ثوابه دیگه
    من همش باید بخوابم که حالیم نشه گشنه و تشنه ام وگرنه دیگه هیچی نمیمونه ازم

    دقیقن شدم خرس خوش خواب. 
    پاسخ:
    منم همینطوری ام! انقد خوابیدم دیگه حالم از خواب بهم میخوره! ولی واقعا نمیتونم درس یخونم! :|
    یه خواهشی ازتون دارم خصوصی براتون میفرستم اجازه هست؟ 
    پاسخ:
    خواهش میکنم بفرمایید .

    فقط لطفا آدرسی از خودتون بذارید من بتونم جواب بدم.
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • یعنی با دیدن این پست یه جور دلم پیتزا خواست که همین الان با فرد مذکور هماهنگ کردم

    که امشب بریم پیتزا بخوریم ..! :))
    پاسخ:
    :)))) تا باشه از این هماهنگ کردنا باشه :))
  • ر.الف (چکاوک)
  • های هانی!
    صرفا جهت اعلام وجود! :)
    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااااااااام! ^_^
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دقیقن منم حالم از خوابیدن بهم می خوره .


    + این قدر خوبه آدم پای پست ی وب دخترونه هی روده درازی کنه
    + صفا می کنم باهات

    - ی سوال دارم ازت خصوصی میپرسم :)
    پاسخ:
    :)))) خونه خودتونه! راحت باشین! :دی
    مرامتو عشقه لوطی! :))

    +خانم جون من چه جوری چواب بدم؟؟ یه کامنت فعال نبود اونجا که خب...
    خودم که نه اونجا نیستم ولی خب دخترعموم اونجاست. چطور مگه؟! :دی شما اونجایین؟! :دی ببینیم همو خب! :دی
    وای ؛دختر این چ کاریه با ملت میکنی !خخخخ
    پاسخ:
    :دی یه کار خوب
    باافتخار لینکید..
    پاسخ:
    :) مرسی
    روزه م :| یه دیس لایک میدم تا بفهمی با احساسات ی نوجوون نباید بازی کرد :|
    پاسخ:
    خب منم روزه ام :((
    فکر کنم
    فقط فکرکنما مطمعن نیستم
    بلگفا درست شده
    آخه صفحه ی نظرات قبلن باز نمی شد ولی امشبمن تو وبلاگ یکیهم صفحه باز شد هم نظر گذاشتم
    پاسخ:
    نه من میتونستم تو پست های الان بکامنتم... تو پستهای قبلی ولی نه....
    امید وارم واقعن همینی که گفتی بده
    تو این مدت هرچی از خدا خواستم دقیقن برعکسشو داد
    وای امشب تازه شب اولشه دوشب دیگم داریم به خدابیشتر از این نمی تونم بیدار باشم
    پاسخ:
    ان شاا... خودش بهترین ها رو برامون بخواد... :)
    خیلی خوشحال شدم که اینجوری مودبانه و مهربانانه جوابم رو دادید در  حالی که میتونستید اصلا جواب ندید در صورتی که وقتتون آزاد بشه میتونید بهم کمک کنید؟ و کی وقتتون آزاد میشه ؟ بازم میگم منظورم از کمک پیشنهاد راه حل بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم کاری نکردم.
    من شنبه امتحانم رو میدم. بعدش سه چهار روزی وقتم تقریبا آزاده. (تا 4 شنبه) اگه کمکی از دستم بربیاد درخدمتم.
    خودش بهترینا رو برامون میخواد :)
    پاسخ:
    ان شاا... :)
    به به...به به((((:
    نوش جان*-:
    پاسخ:
    :دی
    ای جاننننننننننننننن اصن با آدم حرف میزنه هر تیکه از این پیتزا 
    پاسخ:
    :))
    نوش جان من از این پیتزاها دوس ندارم :))
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">