ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

مگه داریم؟ مگه میشه؟؟؟

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ

شبکه نمایش داشت یکی از این سینمایی دوزاری خارجی های مربوط به سالهای 1980 رو پخش میکرد! (مثل همیشه!) به بابا گفتم " دقت کردین خیلی وقته صدا و سیما یک فیلم خارجی درست و حسابی پخش نکرده؟"

سرشو تکون داد و گفت " آره همش چرته! نمیدونم اینا رو از کجا میارن!"  گفتم " میگردن ارزون ترین و بنجول ترین فیلمهایی که هر کشوری میفروشه رو میخرن!" گفت : "نه احتمالا تو هرکشوری یه نفرو دارن که خونه اش روبروی ِ صدا سیما ی اونجاست بعد هرفیلمی که صدا و سیما میندازه تو سطل آشغال خیابون اون نفره فوری میره برمیداره میاره ایران!!!" :)))

خندیدم و خیلی جوگیر مدارانه گفتم : "من چند تا فیلم آمریکایی خوب مال 2014 و 2013 دارم ولی خب نمیدونم چرا لپ تاپم زیرنویس هاش رو نمیخونه" (البته همین که از دهنم دراومد بلافاصله پشیمون شدم ها ولی خب چه فایده! :| )

گفت : " نه زیرنویس که خوب نیست... دوبله خوبه..." گفتم : "آره زیرنویسه بدرد شما نمیخوره.... :| " ... گفت : "یعنی بدون سانسوره دیگه نه؟" گفتم : "آره [آیکون زدن بر فرق سر همزمان!!] ... گفت : "خب بیار فلش بزن به تلویزیون شاید اینجا خوند! پاشو!"

:| :| :|

دینگ دینگ دینگ! اینجا بود که زنگ در به صدا دراومد و شانس من خوند!!!! خب پدر من! من فیلم بدون سانسوری که خودم هنو ندیدم رو بیارم تو تی وی پخش کنم بعد با شما تخمه بشکنم؟؟؟ :| ... خدا کنه فردا یهو یادش نیاد اگرنه واقعا نمیدونم چه گلی باید به سرم بگیرم!

  • موافقین ۸ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۴۴)

آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است.
  • زهرا رضایی
  • شلاقو امشب دانلود کن، هم دیدنش به شدت لذت بخشه هم اینکه صحنه نداره خب! 
    پاسخ:
    اینم فکریه! :دی
    :)))

    پاسخ:
    میخند؟!
    :دی
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • اسم فیلم زیر نویس و خارجی رو اصن جلو خانواده نبر!!

    پاسخ:
    :)) درس عبرت شد!
    با این تفاسیر شانس بیاری فیلمه آدم وار باشه یا یادشون نیاد وگرنه خدا بیامرزتت،الفاتحه...
    پاسخ:
    نه امروز رفتم تو فولدر هام رو گشتم یه سریال دارم پارسال میدیدم. اسمش فرینج بود. جناییه. صحنه اونجوری نداره! اگه پاش بیفته همونو میبرم دیگه!!! مجبووووووورم! میفهمید؟؟؟! :دی
  • مستر نیمــا .
  • بذار با موس چند تا کلیک کنم اون گوشه وبلاگ
     الفاتحه مع الصلوات:)))))

    قبلش تندتند جلو بزن حداقل ببین چندتا صحنه داره کجان که اقلا اون موقع بری یه سوتی بزنی یا برنی جلوش. ولی خب زیرنویس انگلیسی بذاری شاید پشیمون بشه
    پاسخ:
    :))))) چقد خندیدم به جمله ی اول!
  • سُر. واو. شین
  • اگه جای تو بودم از الان تا فردا یه فیلم بدون صحنه جور میکردم واسه جایگزین کردن :))
    پاسخ:
    آره جور کردم! :دی ر.ک با کامنت جناب حسین :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اوه اوه ... خب میتونی قبل خیت یا شاید خیط شدن اوضاع دوتا فیلم مطمئن دیگه دانلود کنی .....
    پاسخ:
    بله بله! همین کارو کردم1 :دی
    خخخ :)) آی گفتی.. یعنی باباها گاهی یه چیزایی رو سر بزنگاه گیر بهش می دن که آدم داغون می شه:))
    پاسخ:
    آخه اونم بابای من!!!!!!
    احتمالا فک میکنه فقط تو فیلما لباسا سانسور میشن نه اعمال!!! :| :))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • وایِ بر من ... !
    یه بار منو تو داشت راجع به سریال game of thrones حرف میزد ، 
    بعد منم که تیکه تیکه گذری یه نگا کرده بودم بهش اصلانم خبر نداشتم چه خبره که  ...
    یهو برگشتم بلند گفتم ارهههههه من این سریاله رو نصفه دیدم و اینا
    بعد مجری نه گذاشت نه برداشت گفت البته سریالیست پر از صحنه های خشن ِ ج... 
    و من :|
    بعد کمی :| تر ..
    در نهایت هم اضافه کردم که سریال چرتیه اصلا خوشم نمیاد ازش !
    موقعیت دهشتناکیه 
    پاسخ:
    :)))))) له ِ له !! دااااغون ِ داااغون! :))
    من دث نوت رو که دانلود کردم رفتم پیروزمندانه گفتم اینو براتون پخش میکنم بفهمین انییییمه یعنی چیییی!
    بات!:دی
    خدا رحم کرد خودم اول دیدمش. یعنی واقعا رحم کرد!
    تا یک ماه بعد بابام میگفت چی شد دثثث نوووووت؟ و من سوت زنان میگریختم!
    پاسخ:
    :)))
    الان که هی دارم جلو میزنم میبینم فیلم camp که اون یارو ایرانیه هم توش بازی کرده صحنه ی اونجوری نداره انگار...
  • میرزاده خاتون
  • آخی عزیزم چه سوتی دادی. ما دعا می کنیم یادشون نیفته :d
    پاسخ:
    :))) مرسی
    خب بیار بزن اینجا یه باره ماهم ببینیم دیگه چی میشه :)))
    پاسخ:
    منو اشاعه ی فحشا؟؟؟؟ مگه داریم؟؟ مگه میشه؟؟؟ :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • بهتره فلش ـت کاملا غیر عمد زیر پا خرد بشه ! :))
    پاسخ:
    :)) نه بابا حاضرم فیلم سوپر با بابام ببینم ولی فلشم از دست نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پول دادم بالاش آقا پوووووووووووووول! :))))
    فیلمهای سینمایی اونقدری صحنه های داغون ندارن یکی دو تا صحنه ی خیلی کم حالا مگه بعضی فیلما کلیت موضوعشون همون باشه :))))
    ولی سریالها داغونن !!!
    خلاصه فیلم با بابات ببین ولی سریال نه :)))))
    پاسخ:
    آخه من اصن در این مقوله ها جلو بابام راحت نیستم! تو همین فیلمهای ایرانی شوهره قربون صدقه ی زنش میره من خجالت میکشم!!!! :|
    یک بوسه ساده که دیگه همشون دارن! :| :)))
    سریع یه فیلم مناسب پیدا کن که اگه یادشون اومد بیچاره نشی :))
    پاسخ:
    چشم :))
    خوبه حالا نگفتی مثلن با هم امریکن پای ببینیم :دی 
    به نوبه خودش چرت ترینه در عرصه ی سینما و هنر :||
    پاسخ:
    من کلا زیاد اهل فیلم نیستم! اینم از دهنم در رفت! :))
    وای خدا مردم از خنده
    نفیسه جان ب نظرم بگو ویروس داره سیستمت مجبور شدی اطلاعتت رو پاک کنی
    دروغ مصلحتیه برای حفظ آبرو :D
    پاسخ:
    نه فیلم بدون صحنه پیدا کردم! :))
  • الـ ه ـام .ع
  • =)))))))
    پاسخ:
    تو هم میخند؟! :))
    کامنت خصوصیم رسید ؟ :)
    پاسخ:
    بله بله :)
    چ سوتی ای دادیا ...خخخ
    پاسخ:
    بد!!!
    :))
  • آوا ... کافه ی خیابان هفتم
  • سلام عزیزم . خوبی ؟ والله منم نمی تونم به بلاگفا اعتماد کنم ولی متاسفانه فعلا امکان انتقال ارشیوم به بلاگ رو ندارم . همین ادرس رو برای بلاگ وارد کنی به کافه ی نوظهور من می رسی 
    پاسخ:
    سلام خانم :) از این طرفا...
    خدمت میرسم :)
    نفیسه این پستت داغ دل منو تازه کرد...والا دو سه ماه پیش بعد از این که تمام ملت تایتانیک رو دیدن و تحلیل کردن و نسخه سه بعدیش هم اومد من هوس فیلم کردم و گفتم چی بهتر از تایتانیک؟!((:
    خلاصه گرفتم و برای اولین بار کامل دیدمش....از دهنم پرید جلوی بابام از دیکاپریو و قضیه تایتانیک و اینکه چقد پرفروش بوده تعریف کردم...گفتن هماناااا و اصرار بابام که بیار ببینیمش الان بیکاریم همان...خلاصه به غلط کردن افتاده بودم دیگه!شانس آوردم 10 دقیقه بعد که برگشتم تو اتاق خوابش برده بود....هنوز که هنوزه لپ تاپو جلوی بابام گم و گور می کنم مبادا یادش بیفته(((:
    پاسخ:
    :)))))))))
    خداییش خیلی بابا ها گیر میدناااااا

    حالا هیچی هم نه تایتانیک!! :))
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام
    پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
    اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
    راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
    منتظرتم
    پاسخ:
    :|
    عه منم فیلم دوبله دارم ولی لپ تاپم نشون نمیده زیرنویسشو!!
    چیکار کنیم نشون بده؟! :| :/
    پاسخ:
    نمیدونم والاا!
    من هم با کی ام پلیر امتحان کردم هم وی ال سی. تازه هر روشی هم که تو نت پیدا کردم برا درست کردنش انجام دادم ولی نشد! :|
    من جای شما بودم کلن هیچ فیلم خارجی رو با پدرم نمیدیدم خیلی خطر داره ینی خیلی هآ
    پاسخ:
    آره ! تجربه شد! :دی
    چه فیلمایی داری؟ :د
    پاسخ:
    boyhood / camp/ craizies/periceless/dehicacy/ the boy
    اینا جدیدن که خودم ندیدم
    نچ نچ نچ :))))
    پاسخ:
    :دی
    اصلا این فیلمارو باید با یار دید ........سوووووت زنان
    پاسخ:
    دقیقاااااااااااااااااااااااا
    :)))
    با خونواده فقط باس فیلم ایرانی دید :)))
    پاسخ:
    بله! :دی
    یعنی این فیلمای خارجی لامصبا اصن اطمینانی بهشون نیست .. 10بارم که فیلمو دیده باشی باز میترسی با خونواده که ببینی یهو یه صحنه ای از توش درآد :)) .. اصن به استرسش نمی ارزه .

    inceptioN ـو فقط میتونم بهت پیشنهاد کنم (یعنی اونم کلی فکر کردم یادم اومد:)) ) هیچ صحنه ای نداره یه بوس خیـــــــــلی کوچولو ِ اونم در حوضه ی کاری نمای دور :)) اما با اینکه خیلی فیلم توپی ِ شاید برا بابات جالب نباشه . دوبله فارسیشم هست .
    پاسخ:
    مرسی از پیشنهادتتون! فعلا که بابام فراموش کرده :دی
    آها ویپلشم هست .. اونم خوبه اما اینسپشن یه چیز دیگس .
    پاسخ:
    :دی
    من گاهی با داداشم که فیلم میبینم یهو یه جایی میخوان ببوسن همو میرم آب بیارم :)) ( از قبل دیدم چک کردم - دیگه بوسُ نمیشه کاریش کرد )

    + پوزش بابت ِ پرحرفیم :))
    پاسخ:
    :)))) واقعا آدم هیچ کاری از دستش برنمیاد! :دی

    +افتخار دادین :)
  • اقای روانی
  • ما خوشحالیم که هنوز زنده ای و می تونی پست بذاری :)
    پاسخ:
    خودمم خوشحالم!! :))
    جواب آقای ایکس:
    خواهش میکنم :) خیالتون راحت باشه. براتون آرزوی خوشبختی دارم .
  • مهرداد ارسنجانی
  • کسی که زنگِ در رو زد، قهرمان داستان بود.
    پاسخ:
    داییم بود :دی منجی بشریت! :دی
  • خانوم ِ لبخند :)
  • حالا من هی چپ و راست میرم میام به بابام میگم! بابا میخوای یه سریال خارجی برات بگیرم ببینی؟...خوشبختانه نظرش ممتنع بوده تا حالا :)))) پستت هشدار دهنده ی خوبی بود که دهنمو ببندم :)))
    پاسخ:
    :))) نکن آقا نکن! با آبروی خودت بازی نکن! :دی
    وآآآی فکر کن اگه همون موقع آیفون نمیزدن .. ;))))

    این پست حال منو خوب کرد یکم خندیدم .. ;)))

    + خوب مینویسین .. 
    پاسخ:
    بیچاره بودم :دی
    مرسی :دی

    +در مورد خصوصی هم راستش مال خیلی وقت پیشه این قضیه من الان آدرسشو ندارم. ولی تو گوگل سرچ کنی میاد :)
    من فیلم هیوگو رو پیشنهاد می کنم، فکر کن اسکورسیزی فیلمی ساخته که میشه کنار خانواده تماشا کرد:))) بعد از اینکه هیوگو رو دیدی برو تو اتاقت و فیلم گرگ وال استریت اسکورسیزی رو تنهایی ببین، ببین فقط اگه این دوتا فیلمو اشتباه کنی خانواده تیربارونت کنن هم حقته:)
    پاسخ:
    همین جابه جایی ها آدمو به چیز میده دیگه!! :))

    سلام خوبی؟:)

    واای خداروشکرررر وبتو پیدا کردم:)))

    پاسخ:
    سلاااام :دی
    خوش اومدی :دی
  • اسقف اعظم
  • امروز تو شبکه نمایش ی فیلم با اسم رودخانه وحشی نشون داد یعنی فک کنم دو ساعتی بود ولی به همت سانسورچی های غیور کشور ما موفق به تماشای یک ساعت اون شدیم!
    اخرش هم نفهمیدیم چی شد!
    پاسخ:
    شاهکار دیگری بوده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی :دی
  • خانم الفــــ
  • سلام :)

    با خوندن این پست چقدر حس رو شدن کارنامه اعمال تو روز قیامت رو داشتم :))
    پاسخ:
    سلام :)

    دیدگاهتون جالب بود :)
    بنظرم اول بشین با محسن ببین :دی
    پاسخ:
    البته اگه اون باشه! :دی
    سلام
    بعد این چند روز
    انشاءالله که یادش نیومده ؟!
    اومده؟
    پاسخ:
    نه نیومده ! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">