ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

عروس خوبه ی ماجرا ! :دی

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ


تولد خواهر شوعرم بود! :دی
تو رو خدا حال میکنید من چقده خوبم؟؟! آیا کسی هست که به من ایمان نیاورده باشد هنوز؟؟! :دی

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۳)

  • فرشاد اشتری
  • O-o
    پاسخ:
    :دی
    عی خودشیرین :دی
    پاسخ:
    هاهاهاهاها :)))
    نه اقا حله بریم:))))
    پاسخ:
    کجا حالا؟؟
    بودیم خدمتتون :))
    نه دیگه من کاملا ایمان آوردم...
    پاسخ:
    به راستی که رستگاری با توست فرزندم :))
  • پریـ سآ ...
  • مبارک باشه :))
    منم اومدم به جمع ایمان آورندگان :دی
    پاسخ:
    خوبه کم کم دارین زیاد میشید :دی
  • هولدن کالفیلد
  • چه سمی ریخته بودی توی گل؟
    مطمئنم اگه گل رو بو کرده باشه در جا یه دیار فانی!!! شتافته خواهر شوهر :|
    پاسخ:
    شیب؟؟؟ سم؟؟؟ بام؟؟؟

    نه اتفاقا هی بو میکرد هیچیش هم نشد! :| :|
  • دختر پاییز
  • ایا شما جاری نیز دارید ؟!
    اگه اره بدانید و اگاه باشید که با خار های همین گل ؛ خار چشمان وی نیز شدید :دی....

    #شوخی.
    پاسخ:
    اونم در نوع خودش بی نظیر وارد عمل شده بود البته :))
    چه گل رز هم خریده :دی
    خب قرمز میخریدی که قشنگ عشقت رو نشون بده :دییی 
    پاسخ:
    نه اینش قشنگتر بود :دی
    آخه این رسم عروس شدنه ؟! 
    اخ اخ ! :| 
    پاسخ:
    بله بله! رسمش همینه! :))
  • خارج ازچارچوب
  • اگه دو تا شاخه گل کفایت می‌کنه که باید به خواهر شوهر تبریک گفت بابت قناعتش!
    پاسخ:
    البته که تو پاکت تراول گذاشته بودم براش :|
    :)) به حق چیزای ندیده و نشنیده ..
    :| بعد من چرا نمیدونستم شما ازدواج کردین :||
    پاسخ:
    خوبه که من همه ی پست هام در همین رابطه است!! :))
  • ریحان ِ . میم
  • یاد بگیرم من :))

    پاسخ:
    آره نوت برداری کن! :)))
    ااین همه چیز خوب یاد تازه عروسمون میدم بعد میاد اینجا چیزای بد یاد میگیره آخه خدا رو خوش میاد ؟
    من که میبینمت ریحان :||
    پاسخ:
    اینا چیزای بده؟؟؟؟ برو از خدا بترس! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">