ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

همه ما رو شاسکول میکنن :|

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ
امتحان کورس ریه ساعت 12 بود. قبلش ساعت 10 کلاس داشتیم. اولین جلسه کورس غدد. :|
دکتر میم اومده سرکلاس بعد اول کلاس میگه شما امتحان دارید من زود تموم میکنم درسو! ساعت 11 تمومش میکنم. ساعت 11 و 20 دیقه شده میگه خب این آخرین مبحثه. شما امتحان دارین 10 دیقه دیگه تموم میکنم. :| ساعت 11 و نیم شده میگه این آخرین مبحثه دیگه... نیس امتحان دارید! :|
ساعت 20 دیقه به دوازده میگه : نیم ساعت دیگه اگه میشد بمونین تموم میشد... حالا میخواین فردا بیاین این نیم ساعتو بگم ! :| (شک ندارم فردا کلاسمون از یه ساعت و نیم کمتر نخواهد شد! :| ) ... بعد ادامه میده : نیس امتحان دارین... نمیتونین دیگه الان بمونین... امتحانتون هم انگار خیلی سخته...
ما: وااااای! استاد سخته؟؟ واقعا؟؟ شما دیدین سوالا رو؟
دکتر میم [کلا همیشه انگار داره میخنده! ] با خنده میگه : نمیدونم... اینجوری که از قیافش برمیاد سخته... اصلا امتحان چی دارین؟؟؟
ما :|    ریه :|    
- با کی هست امتحانتون؟؟ :دی
+ با دکتر کاف!
- خب... دکتر کاف همیشه امتحاناشو آسون طرح میکنه....
+ ^_^ جدی؟؟
- :))) راستش من اصلا دکتر کاف رو نمیشناسم!! (دکتر میم از یه شهر دیگه میاد تدریس میکنه)
+  :|
  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۲)

الان این همه حاشیه رفتی ، بگو دعاهای دیشب من به درگاه پروردگار اثر کرده یا نع :||
پاسخ:
فاطمه بدتر از این نمیشد! خدا کنه نیفتم فقط :|
i think he is crazy ...

واقعا چه قدر می شه سر کلاسش خندید حتما :دی. ( اسمایلی تصور کردن قیافه اش ((((((: . ).
پاسخ:
:)))
آره خداییش! چیزای مسخره رو یه جوری میگه آدم خنده اش میگیره! :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • جاداشت به دستتون بافته شه :|||
    پاسخ:
    نگرفتم راستش...
    میخواستم بگم امتحان چطور بود که جواب کامنت اول رو خوندم...
    ایشالا نمره ات خوب میشه نفیسه جان :)))
    خدایی استاده سرکارتون گذاشت آ :دی
    پاسخ:
    خدا کنه! خدا از دهنت بشنوه خواهرررررررررررررررررررر
    دعا نکنم سنگین ترم :||
    پاسخ:
    نگووووووو
    :))
    خب پس من برم حرم و پاس شدنتو از آقام امام حسین بطلبم :))))))))))))))
    پاسخ:
    آررررررررررررررررررررررررره!

    نسرین! :((((
    خخخ

    پاسخ:
    :))
  • هولدن کالفیلد
  • تیکه آخرش رو خیلی خوب انداخته، از بهترین تکنیکهای طنزپردازی استفاده کرده!
    پاسخ:
    آره خداییش جا خوردیم! :دی
    عجب دکتر باحالی :دی خیلی خندیدم
    پاسخ:
    اهل ِ دل ه! :دی

    :)))

    خدا بهت صبر بده

    :*

    پاسخ:
    :دی
    سلام
     چه باحاله دکتر میم
    کلاً خواسته استرس رو ازتون بریزه
    (نیشخند)
     خوشبخت باشی و در کنار آقا محسن شاد و سلامت و بی غصه زندگی کنی
     سرکار خانم دکتر فخرالزمان الانور بانو:دیی
    :))
    پاسخ:
    سلام! :دی

    خودم لقبم رو فراموش کرده بودم!! :))))

    آخی ! دلم برا خودم تنگ شد!
  • مبهم الملوک
  • انشاالله خوب داده باشی
    و من دربرابر این چنین استادایی |:   
    نمیدونم چرا هیچکی بهشون نمیگه تایم تموم شده 
    پاسخ:
    مرسی :دی

    میگیم بابا ! نمیشنون! :دی
  • زهرا رضایی
  • اوه غدد!  من یکی از ارزوهام اینه که بفهمم یه انسان به کجا باید رسیده باشه که بره فوق غدد بگیره! 
    پاسخ:
    خیلی باحال بود زهرا :))))
    چه استاد باحالیه

    پاسخ:
    اوهوم :دی
    :))
    پاسخ:
    :دی
    استاد روانی نیست آیا؟
    پاسخ:
    نه استاد خوبیه! :دی
    شاسکول یعنی چی؟!
    پاسخ:
    ینی خنگ و اینا :دی
    :|
    پاسخ:
    :دی
    ینی تو الان شاسکولی؟ نه بابا!دور از جون:دی
    پاسخ:
    من که به خودی خود شاسکول نیستم ولی شاسکول میشم گاهی! :))
    چه تجربه ی آشنایی.
    پاسخ:
    :دی
    ما 5-6 تا از این استادای باحال و اهل دل داریم:)))
    پاسخ:
    :دی خدا بیشترش کنه!
    :))) یاد استاد فیزیو افتادم میگفت خب دیگه ده دقیقه تنفس! بعد از ٣٠ ثانیه درسو شروع میکرد :|
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">