ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

شکل پیراشکی هم نیست خب!! :|

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

این قرار بود بشه رولت گوشت!!!!!!! نمیدونم چرا شبیه پیراشکی شد ولی!!! =))) به آشپزی خودتون بخندین اصن!




  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۳۱)

چرا ... یه خرده دقیق نگاه کنی شبیه به رولت گوشت هست ؛ فقط یه خرده دفرمینی مادرزادی داره ... شایدم راشیتیسم . :دی.
پاسخ:
مالفورماسیونهای مادرزادی در شکل زیر را تشخیص دهید! :))
این هم  خیلی خوبه مهم خوشمزه بودنشه
پاسخ:
خوشمزه بودهااااا
به جدم قسم!! :))
عیب نداره مهم مزه شه :)))
پاسخ:
جدم حالا گناه داره ولی به همین برکت خوشمزه بود! :))
چه خوشمزه!!!
با ما تبادل لینک کنید : برای دیدن لینکدونی قشنگ ما اینجا کلیک کنید
پاسخ:
حالا من گفتم خوشمزه بود! خب خورده بودم! شما از کجا میدونی؟! :|
  • مستر نیمــا .
  • باز خوبه شبیه نون پنیر نشده :))))
    پاسخ:
    از نون پنیر خوشمزه تر بود!! :))
    مهم اینه که با عشق درست شده... :))))
    پاسخ:
    بازم بگم که خوشمزه هم بود!؟؟! :))
    انگار اولش سه تا اسب دریایی سفید رو گرفتی سرآشونو بریدی بعد سرخ کردی ! سس زدی =)))))
    پاسخ:
    =))))
    :|
    اسب دریایی خودتی!
    انگار اولش سه تا اسب دریایی سفید رو گرفتی سرآشونو بریدی بعد سرخ کردی ! سس زدی =)))))
    پاسخ:
    خب حالا! باز بهت خندیدم؟؟!
    یه بار گفتی دیگه! بی مزه اش نکن!
    خوبه بابا
    من پارسال خواستم ابگوشت درست کنم حاصل شد رولت
    پاسخ:
    :))))
    آبش کجا رفت اونوقت؟؟!
  • مهندس بهشت
  • منکه میگم یه اسم عجیب غریب روش میذاشتی معرفی میکردی بهمون چون شبیه هیچ غذایی که تا حالا خوردیم نیست دی
    پاسخ:
    اسمشو بذاریم الانورکی! :)) بر وزن پیراشکی! 
    هلاک اون سس هام که ریخت و پاش کردی :))))))
    پاسخ:
    اونا تزئیناتشه!!! :))))))

    همتون باید چند واحد سفره آرایی نزد من تلمذ کنید!! =)))))
    حالا طعمش چطور شد کدبانو؟ :)
    پاسخ:
    خوشمزززززززززززززززززززززززه :))
    من اسب دریاییم ؟! :| نشنیده میگیرم حرفتو . 
    پاک میکردی اونو خب ! :)))
    پاسخ:
    بی شباهتم نیستین :دی

    عمدا پاک نکردم! :دی
    همون اسبِ آبیِ بی‌سر که فاطمه گفت از همه چی بهش شبیه‌تره د:
    پاسخ:
    فاطمه بچه است یه چیزی میگه تو چرا تکرار میکنی؟ :))
  • هولدن کالفیلد
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خیلی پزشکانه شده!!!
    شکل گیرنده های بینایی مخروطی در آودریشون؟ اوه واندرفول! یو آر وری هنرمند!
    گیرنده های مخروطی

    ******** *** ********* ** *** * *** ***** *** *** *** *** **** ****
    پاسخ:
    :))

    اینجا نمیشه نظر ویرایش کرد بابا!! بدبختی!:))
  • زهرا رضایی
  • همین که انقد باکلاسین که میخواین رولت گوشت درست کنین، کافیه،حتی اگه قیافش شبیه نون پنیر بشه  :)))
    پاسخ:
    الاعمال بالنیات اصن!! واللا1 :دی
    مهم اینه که میشه خوردش ! آره ؟؟:))) میشه ؟؟:)))
    تزئیناتت در به درم کرده :))))
    پاسخ:
    میشه بابا! میشه!!! :)))
    شبیه ساندویچایِ مامان بزرگایِ قدیم شده که تو مشتشون میفشردن بعد میکردن تو حلقمون :))

    من هرگونه غذایی شبیه پیراشکی را عاشقم :)
    دخترم رمز پست رو برداشتم
    پاسخ:
    وای طفلی رولت های گوشت نازنینم!! :))
    اگه بگم یاد می گیری :)))))))
    آبگوشته انقدر باید بجوشه تا آبش تموم بشه
    مدیونی اگه فکر کنی یادم رفت بهش سر بزنم و این بلا سرش اومدااااا
    نه
    خودش عمدا آبش تموم شد
    پاسخ:
    :))))))))
    معرکه ای!
  • آبجی خانوم
  • گرسنه مان شد :)
    پاسخ:
    :))) خیلی خوشمزه بود تموم شد! :دی
    رولت گوشته بابا فقط یکم قیافش خنگه :))
    پاسخ:
    :)))))) خنگ نیست! خسته است! میفهمی؟؟؟! خسته! :))
  • خانوم ِ لبخند :)
  • بقچه ی گوشت درست کردی :))))))
    حالا زیاد خودتو ناراحت نکنه خب خمیرش خوب نبوده...الان لابد انتظار داری منم مثل بقیه بگم مهم طعمشه؟ توام بگی خوشمزه بود؟ :)))))
    برو از خدا بترس :)))
    پاسخ:
    :)))))
    خمیرش کار نیره بود!!! اصن همش تقصیر اونه!!!! :)))
    شبیه 3 تا بچه ی قنداقی ان که روشون سس کچاپ ریخته شده  :|
    پاسخ:
    اصن من دیگه آشپزی نمیکنم :((

    والللا ! :دی
  • مستر نیمــا .
  • نمیدونم چرا حس میکنم آقا محسن شما خیلی به نون پنیر علاقه داره. یا شایدم علاقه مند بشه :)))))))))))
    پاسخ:
    :))))  خیلی هم دلش بخواد! واللا !
    بلو جان ! اسب آبی و اسب دریایی فرق دارن ها ، اینا اسب دریایین :))
    ببین تو همش تو کامنتدونی هات به من توهین میکنی .. واقعا به چه حقی به خودت همچین اجازه ای رو میدی ؟ :| دکترم دکترای قدیم اح !! :))
    پاسخ:
    :)))))))
  • هولدن کالفیلد
  • قسمت اوج کامنتم رو حذف کردی؟ :| خیلی بی جنبه ای :|
    پاسخ:
    ای بابا ! خودت گفتی در گوشی و اینا ! :| فک کردم نمیخوای باشه! :|

    +ایهالناس! ایشون نوشته بود که خراب کاریتو جمع کردم و اینا... آها آخرش هم نوشته بود به کسی نگی!! ... (جمله بندی دقیقش یادم نیست خب! :|)
    خییلی هم عالیه!!!!!!!!! اصن دلیلی نداره که نا امیدت کنم!!!!!!! امیدوار باش!!! تو میتونی!!!!:)))
    پاسخ:
    :)))

    انقد خندیدم ,چرا شکل پیراشکی  که شده
    پاسخ:
    :دی
    مهم طعمشه!
    پاسخ:
    خوشمزه بود :دی
    یعنی دقیقا راس گفتی عین خودمه هنرپاچیدنات:)))))
    پاسخ:
    :))))
    گشنمه
    دلم خواست :|
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">