ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

بر وزن ِ متفورمین مثلا !!!

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

بنده در 4 شهریور 94 بعد از گذران روزهای تابستان در سر کلاس ،  به درجاتی از دروج ِ فیزیوپاتی نائل اومدم که امروز "متوکلین" رو "metokolin" خوندم!!!


+سر و کله زدن با یک مشت اسم ِ عجیب و غریب واقعا کار سختیه. روز تمام داروساز های عزیز مبارک :) مخصوصا پگاه عزیزم :)

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۱)

مثلا مورد داشتیم پاندا رو paneda ( به معنی پای ندا ) خوندن :)))))
پاسخ:
من یه بار تو دبیرستان داشتم از رو یه درسی میخوندم (من کلا خیلی متن ها رو احساسی میخونم و همیشه من درسو میخوندم!!!) بعد "درنوردیدن" darnavardidan رو خوندم dar noor didan !!! :)))
:)))))  خدا بخیر بگذرونه... چه دکتری بشی!  
خسته بودی ویزیت نکن اصن!
الهیات رو دارو میبینی!
پاسخ:
:))) تازه فردا هم ساعت 8 کلاس دارم!!
:)))
پاسخ:
:))))) میخند؟
نفیس ! 
روز انگلان جامعه نداریم ؟ یا یه چیزی تو همین مایه ها ! :))))
دوس دارم یه نفر بهم تبریک بگه خب ! 
ولی شامل هیچ روزی نمیشم ! :|| 
پاسخ:
تو دو صباح دیگه میشی جز مهندسین یا معلمین جامعه بعد من خودم بهت تبریک میگم یه روزی رو! :))

+البته منم قبول دارم باید یه روز رو برای مسخرگان جامعه کنار میذاشتن! دیگه کم کاری کردن تو ببخش ! =)))
چرا روز شیمیست نداریم؟! :دی
روز سازندگان دارو نیز مبارک :)))
پاسخ:
بله بله صد البته! روز شیمیست هم مبارک باشه! اصن کل سال مال شماست :دی
  • Bluish ‍‌ ‌ ‍‌
  • metokolin? metokolin? :D
    روزشون مبارک :)
    روز شما هم با تاخیر مبارک :)
    پاسخ:
    داروی جدیده! :دی

    مرسی
    روز پزشکم گذشته ازش:/
    ولی مبارک:)
    پاسخ:
    مچکککرم :دی
    عزیزم :)
    ان شاالله موفق باشی همیشه

    +راستی خیلی وقته خاموش میخونمتون :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    ((: .
    منم همش این چند وقت همه چی رو برعکس یا اشتباه می گم . ( تازه با کلمات عجیب غریب سر و کار نداشتم وضعم این ِ ) .

    روزشون مبارک (: .
    پاسخ:
    اثرات سختی زندگیه!! :))
  • هولدن کالفیلد
  • روز آتل بند نداریم؟
    شور اسم گذاری رو درآوردین وجدانا شما دکتر مُکترا :|
    پاسخ:
    حسودیتون میشه؟ :دی
    یه بار تو فرودگاه داداشم گفت میدونی چرا میگن vip؟  
    من جواب دادم، اختصار ه vasoactive intestinal peptide!

    پاسخ:
    :))))))))))))))

    وای زهرا!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">