ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

این بود انشای من! :دی

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ
چند وقت پیش یک لینک از تلگرام برام اومد ، مال یک گروه شعر بود. آقا ما هم به قول این جوونای دوره زمونه "جوین" شدیم! :دی 100 و خرده ای عضو داشت و تقریبا میتونم بگم هر 5-6 ساعت 1000 تا پیام میومد برات! :| بعد یک سری از پیامها هم اینطوری بود که مثلا مدیر گروه عکس پروفایل گروه میخواست عوض کنه . حدود دو روز به طور پیوسته و نچندان آهسته دعوا بود سر اینکه کدوم عکسو بذاریم!!!!
بعد مثلا یک عده بودن به این الگو خانم (!) میگفتن تو خیلی دیکتاتوری که نمیذاری عکس فلانی باشه ، اونم میگفت همینه که هست نمیخواین لفت بدین! بعد اینا میگفتن ما لفت نمیدیم ! بعد دختره خودش اینا رو ریمو میکرد!!! بعد اوج ِ خنده اش میدونید کجا بود؟ اونجایی که بعد از ریمو کردنشون به پیامهاشون ریپلای میزد که "واقعا براتون متاسفم!!!!!!" :))))
اصن یه وعضی تنها اسم درخوری بود که میشد برای این گروه گذاشت ولی به اشتباه اسمشو گذاشته بود در کوچه باغ شعر و موسیقی!!!! :))))
بعد مثلا یه جوری بود که انقد پیامها زیاد بود من آن که میشدم 700 تا پیام اومده بود برام بعد اصلا نمیخوندم فقط رد میکردم یه کم دعواهاشون میخوندم میخندیدم و همین! :|
این الگو خانم هم مدام پیام میداد که شعر ها رو  باهم نفرستین بذارید خونده بشن و اینا!
و نهایتا بعد 3-4 روز که تو گروه بودم " روزی روزگاری در هوای مه آلود ِ تابستان راهی ِ کلاس گشتم و عصر که به بیشه آمده و قوتی در جهت ِ تلگرام یافتم همی ، مشاهده کردم که اول صبح الگو خانم پیام نهاده که اعضای غیر فعال گروه به سرنوشت نافرجام ریمو محکوم اند و بدین سان من نیز در ساعات اولیه ی روز از گروه به بیرون رانده شده بودم همی!!" :|

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۹)

منم چن تا گروه عو بودم بعد یکیشون خیلی جالب بود یعنی گیس و گیس کشی ، دختر و پسر بود که میزدن تو سرهم سر هر چیزی بحث میکردن بعد اون لفت میداد رفیقش ادد میکرد خیلی باحال بودن. ولی بعد مدتی چون پیاما زیاد بود منم خسته شده بودم از پاک کردن هیستوری لفت دادم :دییی
پاسخ:
خداییش پشیمونم که چرا خود لفت ندادم!!!

اصن به شخصیتم توهین شد :)))
خوبه دنیایِ مجازی به وجود اومد یه عده میتونن جبران کمبود داشته باشن  
ادمین :||
پاسخ:
والللا! با این گروه هاشون!!
:))
اصن بعضی گروه ها خیلی خوب اند .. خیلی ها( خوب رو خودتون معنی کنید برای این گروه ها :دی. ) .

ما نیز یکی رو داریم تو یکی از گروه هامون . بعد هی هر روز هشدار می ده اگه چت کنید لیو می دم . یکی یک دفعه بهش گفت خوب عزیزم اگه اینجا اذیت می شی برو ؛ گفتم باشه . بزرگ ِ گروه گفت نرو . اونم گفت چشم نمی رم .

خوب چرا مسخره بازی در میارید :دی.

حالا انصافا چتی هم نبوده ها . بعضی وقتا .
پاسخ:
خداییش مسخره بازیه! :دی
منم زیاد ریمو شدم از این گروه کوچه باغیا...
پاسخ:
جنگ جنگ تا پیروزی!! =)))
  • مستر نیمــا .
  • منم "واقعا براتون متاسفم" :))))))))))))
    پاسخ:
    من برای جوامع بشری هم متاسفم تازه! :دی
    میگفتی منم بیام یکم بخندم خب ! :/ 
    بخیل ! :))))
    پاسخ:
    حیف که بیرونم کردن اگرنه اددت میکردم!:دی
    د:
    تو نوتیفیکیشنای گروهاتو غیرفعال نکردی آیا؟ من همه ی گروهام غیرفعاله هرزگاهی فقط سر میزنم! به اون عددای تعداد خونده نشده ها هم هیچ وخ نمی‌توجهم!
    پاسخ:
    نه دیگه خداییش انقد سرم شلوغ نیس!!! =))
    کی بشه این گروه های نچسب مجازی وربیفته :دی
    پاسخ:
    ایشاا... :دی
    من تو یه گروه مثلا مذهبی عضو شدم تا گفتم ها یا نه گفتن ضد مذهبی پرتم کردن بیرون:/ 
    من لامذهب:/
    خودشون:)
    مذهب:/
    خخخ خوبیش اینه عبرت میشه واسه آدم.
    پاسخ:
    :))))

    مورد داشتیم گیر دادن که اگه عکس پروفایل خودتو عوض نکنی از گروه میندازیمت بیرون!!! :)))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بساطی داشتین :-/
    پاسخ:
    اصن یه وعضی! :))
  • پیر روزگاره خاموش
  • عاقا این جوبن که گفتی یعنی چی؟؟؟:(
    پاسخ:
    join به معنای پیوستن :دی
    سلام الانور عزیزم . خوبی ؟ چقدر ذوق کردم وقتی اسمتُ دیدم .ادرستُ گم کرده بودم . 
    وای منم از این گروهها دل خوشی نداشتم . نیست که اصلا فرصتشُ نداشتم واسه همین حتی نمی خوندم چیا ارسال میکنن . بعدهم حس کردم شخصیتم خیلی ضایع میشه در گروههایی هستم که از خوندنشون شرمم میومد حتی در تنهایی خودم . واسه همین یهویی جرقه ای در درونم زده شد و دیلیت و لفت زدم . الان فقط توی یه گروه چهار نفره هستم مشتمل بر خواهرا و مامانی م و یه گروه مختلط فامیلی . یه گروه هم واسه همکارای بیمارستانی ِ از اونجا دلم میخواد لفت بدم ولی نرفتم چون شماره ی خیلی هاشونُ ندارم اینجوری در دسترسم هستن و اگه کاری داشتم می تونم بهشون پیغام بدم :))))
    پاسخ:
    آره منم فقط تو گروه هایی عضوم که همه ی اعضاشون رو میشناسم. یا دوستامن یا فک و فامیل. اینطوری اعصاب خرد کنیش کمتره! :))
    :)))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    :دی
    من همینجا صبوریتو جهت باقی موندن تو همچین گروهی تحسین می کنم.
    پاسخ:
    در هر حال من متعلق به همه ی شما هستم :)))
    مزقزه ها :|
    پاسخ:
    همینو بگو! :دی
    همون چند روزم خوب خوش گذشته الحمدالله .. ;D
    پاسخ:
    نه بابا چه خوشی! :دی
       :) 
    پاسخ:
    :)
    آآآآآآآخـــــی :D

    پاسخ:
    :دی
  • فائزه (کلاف سر درگم)
  • چی بگم الان :) :)
    پاسخ:
    هیچی :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">