ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

من و این همه دل تنگی محاله... محاله...

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ


به شدت به آغوش معشوقه هیتلر فکر میکنم

که در رام کردن آن همه کینه

چه آغوشی بوده است

و به اندازه یک جنگ جهانی

دلم می خواهدش....

علی صالحی



+خب هیچ ربطی نداشت ولی دوست داشتم بگم... هرچی باشه از صحبت کردن حول محور هیپوتیروئیدی هاشیموتو که بهتره!

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۲)

خیلی جمله جالبی بود...
پاسخ:
:)
هیپوتیروئیدی شو فهمیدم ها ! ولی هاشمی شو نفهمیدم 
فامیلیشه ؟ :)))))))
پاسخ:
والللا منم نمیدونم چی چیشه! :|
هرچیش هست بتترکه الهی! :))
دخترم علمی تر توضیح بده من میفهمم :))))
پاسخ:
اممممم ... یک مدل از هیپوتیروئیدی اتوایمیون ه! ...

خوبه یا مثلا کارایتری های تشخیصیش رو هم لازم داری؟؟! :))
  • مستر نیمــا .
  • میشه یه جور دیگه هم دید!!!
    عجب آغوشی داشته معشوقه هیلتر که جنگی جهانی را بر پا کرد
    و ساختن کینه ای به اندازه یک جنگ
    و آغوشی به اندازه یک جنگ جهانی

    "مستر نیما"    :دی ی ی
    پاسخ:
    نه دیگه!
    خوی جنگ طلبیش به خودش مربوطه نه زنش! :دی
    نه دیگه قربونت ، من برم سر هاشمی و اتویی فکر کنم ببینم چی میگن ! :))
    پاسخ:
    :)))
    دلتنگی ...
    پاسخ:
    اوهوم... :(
    شعر رو فهمیدم.عکس هم که خب عکسه..ولی اون هیپوتیروئیدی هاشیموتو رو دیگه معذورم از فهمش :دی
    پاسخ:
    اصن چیز مهمی نیس اون مورد آخر :دی
    شعر هست این؟
    هر چی هست قشنگه:+)

    پاسخ:
    آره دیگه شعره :)
    سلام الانور بانو جان - من اولین بار بعد از مدت ها خاموش بودن روشن شدم و برای پست قبلی کامنت دادم چرا تایید نکردی:(((((
    الان واسه این پست معنی شعر اخرشو نفهمیدم :شاعر به اندازه جمگ جهانی اغوش معشوقه خودشو میخاد؟؟؟
    شاعر میگه که معشوقه هیتلر جنگ و کینه هار و  رام کرده؟؟ نفهمیدم:((
    پاسخ:
    سلام :)
    یک کامنت از شما یادمه که تایید کردم اما کجا بود رو نمیدونم... :(

    معنی ای که من ازش برداشت میکنم اینه که معشوقه ی هیتلر این توانایی رو داشته که هیتلری که اونقدر سنگدل بوده رو با آغوش خودش رام کنه و اونو وادار به معاشقه کنه. شاعر هم به اندازه ی بزرگی ِ جنگ جهانی دلش همچین آغوشی میخواد.

  • هولدن کالفیلد
  • نه همون هیتروپروتئینی رو بگی من راضی ترم :|
    پاسخ:
    جاااااااااااااااااااااااان؟ :|
    به به به!!
    الکی مثلا خیلی فهمیدم :|
    پاسخ:
    :)))
    واقعا بعضی از زن ها عجب قدرتی دارن :)))
    پاسخ:
    بنظر من همه ی زنها این قدرتو دارن بعضیا ازش استفاده میکنن :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">