ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

عنوان ندارم خب! :|

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ

حس میکنم به یک فاز جدید از زندگی رسیدم. دیگه اونقدر که قبل ها موضوعات آزارم میداد ، نمیذارم هرچیزی اذیتم کنه. سعی میکنم بی تفاوت باشم...

بی تفاوتی فاز خوبی برای یک زندگی نیست. اما چاره ای نیست وقتی نمیتونی اوضاع رو تغییر بدی. باید اینجور وقت ها از همون لحظات کم خوشحالی استفاده کنی و سعی کنی بقیه ی اوقات هم به اون لحظات فکر کنی.

انقدر شادی های گذشته ام رو هر روز و هر شب با خودم مرور میکنم و بهش پر و بال میدم که یادم نره خوشبختی هام رو.

البته قبول دارم که این پر و بال دادن ها باعث شده که اون شادی ها از حالت واقعی خودش دربیاد!


+ ان شاا... شنبه آخرین امتحانم رو میدم و شر ِ این ترم لعنتی کنده میشه. شاید 20 روزی تعطیل باشم... یعنی امیدوارم 20 روزی تعطیل باشم! :| دوباره ان شاا... بعد امتحان میرم خونه ام... (چه حس غریبی داره این واژه! خونه! :| ) اگه اینترنت وصل شده باشه بیشتر میام (البته بعید میدونم تا یک هفته دیگه وصل بشه ولی بهرحال اونجا بیکار تر خواهم بود) فقط مساله ای که هست اینه که کلا خیلی اوضاع وبلاگ نویسی خراب شده. یه جورایی یه مدتیه به شخصه وبلاگ خوب نخوندم. (حالا بماند که خودم یه مدته دارم افتضاح مینویسم :| ) فلذا اگه وبلاگ خوب سراغ دارین که به روز میشه حتما منو درجریان بذارید. مرسی :)

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۶)

  • فاطمه (خودکار بیک)
  • ایشالا امتحانا به خوبی سپری شن :))) + کلی ارزوی خوب دیگه


    + پیدا کردی منم خبر کن لطفا !
    به شخصه خودمم دارم چرند پست میکنم :دی

    پاسخ:
    مرسی :)

    +چشم! :دی
    سلام عزیزم
    امیدوارم شادی هات هی بیشتر و بیشتر بشه :*
    پاسخ:
    سلامممممممممممممممممممم

    من آدرستو نداشتم... مرسی که کامنت گذاشتی :*)
    بی تفاوتی چیز خوبی نیست ولی باعث میشه آدم راحتتر زندگی کنه...
    پاسخ:
    اوهوم...
    کلا وبلاگ نویسی خیلی اوضاعش خراب شده، اونایی که گم کردیم که هیچ، اونایی که خودشون بیخیال نوشتن شدن هم به کنار، اونایی که هستن و می نویسن هم انگار انگیزشون ته کشیده :(
    با این وجود شاید توی لینک پایین وبلاگی که به دلت بشینه پیدا کنی :)
    http://banoooche.blog.ir/page/%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%86
    پاسخ:
    مرسییییییییی
    :)
  • مستر نیمــا .
  • شنیدی میگن جانا سخن از زبان ما میگویی؟؟
    حکایت کلمه به کلمه دو خط آخر پستته!!! که از زبان منه
    پاسخ:
    خیلی داغون شده وضع بلاگستان...
    :(
    پاسخ:
    چرا؟ :)
    بسلامتی ینی
    موفق باشی
    پاسخ:
    :) مرسی
    الانور بانو این بیخیالی خوبه چون بنظرم به همه چی واکنش نشون دادن یه جایی افسرده ت میکنه و از پا میندازدتت.
    پاسخ:
    آره در بعضی مواقع خوبه وقتی نمیتونی کاری بکنی
    من معرفی میکنم.
    مدل وبلاگ نویسی خودت نیست، من میپسندمش:))
    http://tinak.blogfa.com
    از وقتی بلاگفا مرضش عود کرده حال همه رو گرفته:/
    پاسخ:
    ممنونم کیمیا جون :)
    خوبه :)
  • میرزاده خاتون
  • عزیزم من وبلاگ خودم رو بهت معرفی می‌کنم :d
    خونه خوش بگذره عروس خانم ^_^
    پاسخ:
    اون که 100 البته ولی خب شما کم آپ میکنی :(

    مرسی ^_^
    خونه خوش بگذره ...:))
    خوشبختی هات مستمر ...:)
    پاسخ:
    مرسی آبان جان :)
  • هولدن کالفیلد
  • هیولای درون میری؟ برو :|
    پاسخ:
    باشه میرم! :دی
    دوسه تا وبلاگ هست به شخصه چه اون موقع که مینوشتم چه الان خیلی دوسشون دارم...
    گاهی وقتها مثل مسکن میمونن برای آدم ....مخصوصا اولی :-*

    http://mahdiehweblog.persianblog.ir/

    http://g-elareh.blogfa.com/
    http://andoheravi.blogfa.com/

    البته مال نیکولا هم خوبه یه نیگاهیش کن
    پاسخ:
    مررررسی ::)
    وبلاگ سارا چی شده؟!:(
    پاسخ:
    چیزی نشده! ینی حذف کرده بود باز اومد! :دی
    اره وبلاگ خوب خیییییییلی کم شده .. 
    اومدم بگم خرمالوی سیاه که دیدم میخونیش :) 

    پاسخ:
    اوهوم :|

    مرسی :)
    از سارا خبری نداری؟
    پاسخ:
    اومده دیگه! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">