ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

و این بنظر من افتضاح است!

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

حدودا 20 روز پیش در آشپزخانه ی خانه ی دو نفره مان ایستاده بودم و تی به دست داشتم کف آشپزخانه را که طبق معمول 6-7 عدد از موهایم رویش ریخته بود (طی سه ساعت گذشته!!*) تمیز میکردم. موبایلم زنگ خورد . فکر کردم یا مامان است یا محسن. شماره نا آشنا بود. دختری با حوصله پشت خط بوذ و پرسید شما خانم نفیسه الانور زاده هستید؟ با بی تفاوتی گفتم بله. گفت از چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی مزاحمم میشود! :دی دوباره با بی تفاوتی گفتم "جانم؟" گفت شما سال گذشته شرکت کردید و برنده هم شدید ولی ما نتوانستیم جایزه تان را بهتان بدهیم! گفتم بله! گفت امسال دوباره شرکت کنید جایزه تان را میدهیم!!! گفتم من امسال هم نمیتوانم بیایم جایزه ام را بگیرم. بی خیال شوید! گفت نه امسال واقعا به حسابتان واریز میشود! گفتم خب چشم! شرکت میکنم! ولی من فرم سال گذشته را ندارم ها ! گفت اشکال ندارد فقط ثبت نام کن!

حدودا 2-3 روز پیش ساعت های 3 عصر بود . کف اتاق دراز شده بودم و چشمانم گرم شده بود که دوباره زنگ زد. گفت با منصور ضابطیان و نمیدانم کی و کی برایتان دیدار گذاشته ایم. گفتم نمیتوانم بیایم. گفت برایتان هتل میگیریم در خدمتتان هستیم. هروقت شما بخواهید!!!( چطور ممکن است؟! :|) گفتم نمیتوانم بیایم! گفت کسی را ندارید در خدمتش باشیم در تهران. گفتم دارم ولی نمیتواند در خدمتتان باشد!! گفت اکی و خدانگهدار!

الان یکهو یاد این افتادم که پارسال وقتی پیام جشنواره گرفتم از اتاق با سرعت نور دویدم بیرون و داد زدم "من برنده شدم هوراااااااااااااااا" و بعد تا یک هفته هر که را میدیدم. (از امین گرفته تا مادرجون!!!) میگفتم من برنده شدم!! و حالا امسال... آدمها چقدر زود چقدر زیاد عوض میشوند به واقع!

*انقد که ریزش مو دارم کم کم دارم به لوپوس گرفتن خودم مشکوک میشم! :|

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۶)

:|
غم انگیز بود الانور...

چه قدر زود و چه قدر زیاد خسته میشیم...
پاسخ:
آره این خیلی غم انگیزه...
منم برنده شدم امسال :)
پاسخ:
مبارک باشه :)
  • هولدن کالفیلد
  • من برم؟ :دی
    پاسخ:
    واقعا میری؟
    وای نفیسه پارسالُ یادمه !!! خب چرا جایزه ندادن ؟؟؟؟ خب برس خدمتشان حقت رو بگیر :))))) راستی هتل هم میدناااااااااا
    پاسخ:
    نمیدونم. شماره حساب گرفتن ولی واریز نکردن.

    من دیگه خسته تر از اونی ام که بخوام خدمت کسی برسم!!! :))))
  • میرزاده خاتون
  • عزیزم برای تشخیص لوپوس باید حداقل چهارتا از علایمش رو داشته باشی پس نگران نباش :d
    پاسخ:
    :دی میدونم ولی خب سندرم دانشجویان پزشکی گرفتم (اسمشو اون روز زهرا گفت ها  ! باز من یادم رفت :دی)
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • کاش اشتیاقامونو گم نکنیم 
    حداقل گم کردیم ، یکی جدیدشو پیدا کنیم خب !
    پاسخ:
    من جدیدشو پیدا کردم ولی قبلیام خیلی بهتر بود!!!! :| :دی

    تغییر در هر صورت وجود داره که اگه رو به جلو باشه که خیلی ....

    سلام

    خوبه که هنوز دست به قلم هستید

    پاسخ:
    اووووووووووووووو مای گاد! ببین کی اینجاست!!!

    سلام :)

    خیلی خوشحال شدم از دیدن کامنتتون. واقعا میگم...
    :)

    خب مشکل اینجاست رو به جلو نیست...
  • حوریا ش (رسا)
  • چقد زود ی چیزای مهمی تغیر میکنن و بی اهمیت میشن
    :(
    پاسخ:
    اوهوم :(
    من کلی علایم لوپوس دارم خودشو ندارم ولی:دی
    دونت ووری بی هپی:))
    پاسخ:
    :)))))
    همینکه خودشو نداری خوبه!!
  • مبهم الملوک
  • باز حرفام درست ازاب دراومدن.......کاش اینجور نشه...حداقل برای ادما
    پاسخ:
    اوهوم 
    این همون چیزیه که همه صداش میزنن روزمره گی 
    پاسخ:
    روز مرگی هم میشه بهش گفت :|
  • خارج ازچارچوب
  • نه بابا این افتضاح نیست!شما الان از اینی که هستی راضی و قانعی و اون موقع از اونی که بودی راضی بودی! تغییر عوامل خوشحالی که طبیعیه خب!
    پاسخ:
    نمیدونم شاید... ولی اون خوشحالی ها خیلی فاخر تر بودن :|
  • نیمه سیب سقراطی
  • ای بابا ... طفلی التماست کرده که بری خب میرفتی دیگه :)
    پاسخ:
    ولی پولشو برام ریختن :))
    نفیسه جان کجایی؟؟؟؟؟!!!نیستیاااااااا:((

    پاسخ:
    همین دور و برا... :)
    منم خیلیییی ریزش مو دارم موهام خیلییی پرپشت بودن ولی حالا کم شده دارم دیووونه میشم رفتم دکتر دارو داده ولی دارو که تموم شد دوباره شروع شد موقتی خوب شده بود بعد امتحانم میرم یه دکتر خوب پیگیری میکنم :(
    لوپوس چی هست حالا خانم دکتر ؟؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    لوپوس که نداری من یه چرتی گفتم!!! ولی خب حتما پیگیری کن :)
  • بانو ف تک نقطه
  • گم کردنکردن حوصله ها و دوست داشتنی ها :) 
    پاسخ:
    اوهوم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">