ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

چند وقت پیش ژل بهداشتی خریده بودم بعد این تیوبش دستم بود. محسن داشت شبکه خبر میدید. منو که دید برگشت گفت : "الان میخوای کرم بزنی نیم ساعت دیگه اذونه میخوای وضو بگیری دهن منو آسفالت میکنی انقدر که غر بزنی باز!" همونجوری که داشتم میرفتم سمت دستشویی گفتم " نه عزیزم این کرم نیست. ژله"

با قیافه ی متعجب نگاهم کرد و گفت :" وای نفیسه نه تو رو خدا ! به موهات ژل نزنی ها ! انقد بدم میاد ! چیه باز شبیه چوب خشک میشه موهات آدم نمیتونه دست بزنه بهشون!" خندیدم و گفتم : " اولا که این ژل مو نیست! دوما هم که اون چیزی که تو میگی ژل نیست. تافته موئه!"

با قیافه ای که دیگه واقعا چشماش گرد شده بود نگاهم کرد و گفت : "پس این ژل چیه؟" گفتم : "ژل بهداشتیه" گفت : "یعنی چیکارش میکنن؟!" در دستشویی رو باز کردم و گفتم : " هیچی بابا! میخورنش!! تو اخبارتو نگاه کن!" ... والللا ! :|

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۶)

خیلی خوب بود خندیدم حلال کن نفیسه بانو :)))))))
البته تو که این طفلکیو اینقد اذیت کردی ملومه ،غرغرو :دی
پاسخ:
:)))) آیا میدانستید که با لبخند زیباترید؟؟!

نه باور کن! من اصنننننننننننن اذیتش نمیکنم! اون منو اذیت میکنه. هروقت من به دستام کرم میزنم یا هوس چایی میکنه یا میوه! منم میگم نمیتونم برم آب بریزم تو چای ساز یا میوه بشورم خودت برو! :دی بعدشم تازه اون غر میزنه میگه تو غر میزنه! خواهررررر! اصن یکی بره طلاق منو بگیره!!! =))))
در جواب عزیزی که با "*" کامنت گذاشتن :
دوست عزیزم اگر انتقادی هست خیلی خوشحال میشم که بدونم کدوم یکی از دوستان بیانش میکنه. باور کنید من نمیخورمتون !!! :))))

+خب دوست عزیزم من یه بلاگر خاطره نویس بودم از اول. حالا خاطرات من شدن یک سری خاطرات دو نفره. باور بفرمایید خیلی سخته که من خاطراتی پیدا کنم برا نوشتن که توش تنها هستم و همسرم حضور نداره! یعنی نه اینکه همش باهاش باشم نه! ولی خب در سایر مواقع زیاد حرف قابل بیانی نیست!
الان هم دلیل عمده ی کم نوشتن من اینه که یکی دوبار از خاطرات عاشقانه ام نوشتم و دوستان انتقاد کردند. انتظار نداشتم این یکی مورد انتقاد واقع شه راستش. ولی چشم. اگر ببینم جو معدود خوانندگانم با شما موافقه ، دیگه ترجیحا اینطوری هم نمینویسم.
:)
بابا وبلاگ خودته :| 
هر چی دوس داری بنویس !!
پاسخ:
خب خواننده هم مهمه...

ولی چشم :)
خب بنده ی خدا چه میدونه نفیسه جون . دعواش نکن :)))))))))))))))))))
پاسخ:
دعواش نکردم که! :دی
حالا ژل بهداشتی واقعا چیه؟
پاسخ:
:|
یعنی اصن واقعا توضیح بعضی مسائل رو این قدر برای ادم سخت می کنند که ادم مجبور می شه به " دوغت رو بنوش " متوسل شه ...

((: .

+ نخوندن وبلاگی که دوست نداریم کار ِ چه قدر سختی می تونه باشه ؟! من وبلاگت رو دوست دارم ولی (: .
پاسخ:
همون دیگه! :دی

+لطف دارین :)
باز خوبه نگفت بده منم ازش بخورم!
پاسخ:
دیگه نه تا این حد!!!
ببین پست و ک خندیدم!
اما میشه روشنم کنی کجای خاطره ایراد داره؟! یا مثلا خاطرات عاشقانه چش هست مگه؟! بسم الله!
پاسخ:
والللا میگن تو متاهلی ما مجردیم خوب نیست اینا رو مینویسی...
سلام به جای کرم مرطوب کننده لوسیون بدن کیو وی استفاده کن سریع جذب میشه پوستت خوب میمونه. میتونی به همه کاراتم برسی...اقا محسن مشکلت حل شد ی دعا به جونم بکن
پاسخ:
سلام :)
آها این شد یه پیشنهاد خوب!
سلام عزیزم کامنتا رو خوندم اتفاقا من دوست دارم از خاطرات زندگی مشترکتون هم بنویسی البته همونایی که خودت صلاح میدونی اینجوری هم تجربه ای رودر اختیار ما قرار میدی هم اینکه خود من به شخصه لذت میبرم بعدشم وبلاگ هر کسی خونه دومش هست واینجا شخصی هست هر چی دوست داری دل تنگت بگو والااااا :)
منتظر پست های قشنگت هستیم من نوشته هاتو دوست دارم مطالب واطلاعات پزشکی هم بنویسی خیلی خوبه ما هم اطلاعاتمون یکم بیشتر میشه .
پاسخ:
سلام :)

چشم سعی میکنم بنویسم :)
چرا همچی می نگری؟:| جدی پرسیدم:|
پاسخ:
اونور جوابتو دادم دیگه :دی
  • زهرا رضایی
  • حالا نفیسه با خاطره ی بامزه ات کاری ندارم!  اما به عنوان ترم بالاییت باید عرض کنم خدمتت که استفاده از ژل بهداشتی به هیچ عنوان توصیه نمیشه! استفاده نکن توام! 

    لوبریکنت :به این ژل هایی میگن که مثلا موقع آندوسکوپی میزنن به لوله که راحت تو بره!  خب؟ 
    حالا ما درمونگاه زنان بودیم، یه خانمی از این شرکتای دارویی اومده بود برای بازار یابی و داشت ژل بهداشتی رو معرفی میکرد!  یکی از پسرامون گیج شده بود،برگشت گفت حالا این ژلا چی هستن؟ برای چین اصن؟ مثل لوبریکنت عمل میکنن یعنی؟  
    پاسخ:
    بابا ما نفهمیدیم یکی میگه خوبه. یکی میگه بده! تکلیف ما رو روشن کنید!!! برا چی میگی بده زهرا؟

    لوبریکنت؟؟! با توجه به استفاده ای از لوبریکنت که ذکر نکردی طرف خیلی خوب اومده!!! :)))))))))))))))
  • نیمه سیب سقراطی
  • دیووونه :)))))))
    پاسخ:
    ارادتمندم! :))
    عرضم ب حضورت ک منم نمیدونسم چیه ،ینی هنوزم نمیدونم :|
    پاسخ:
    ولش کن بابا بیخیال! :))
    تو بنویس من میخونم اصا همه ما ذاتا متاهلیم خخخخ من میخونمت همش با گوشی ام پیامم سخت میاد خخخ 
    پاسخ:
    اون "همه ما ذاتا متاهلیم " رو واقعا خوب اومدی!! :)))
    خخخخخخخخخخخخخخ
    چقدر طفلکیه آقا محسن . حالا یکی گیره ما میاد خودش از ما بیشتر بلده والا شانس نداریم که :)))))
    منم مخالف مصرف ژل بهداشتی ام . بدنت به ph اون عادت میکنه بعد اگه استفاده نکنی بدنت مستعد میشه واسه میکروب .
    پاسخ:
    :))))

    جدی؟ پس خوب شد مطرح کردم قضیه رو :دی
    آره ژل بهداشتی باکتری های مفید هم از بین میبره :))
    استفاده زیادش میگن خوب نیست.
    پاسخ:
    آگاهیم ارتقاء پیدا کرد کلا با گذاشتن این پست! :دی
    آقا یه سوال
    نخندینا :دی

     این مام های بهداشتی هم مثل این ژل هان یعنی؟؟
    من فک کنم بدنم به این مام ها عادت کرده یه مدت که تموم میکنم نمیزنم بوی زن همساده رو میدم :))))
    پاسخ:
    مام زیر بغل منظورته؟؟؟
    نه عزیزم اونا که وارد محیط داخلی بدن نمیشن. بعید میدونم مشکلی ایجاد کنن :دی
  • زهرا رضایی
  • ببین په هاش واژن اسیدیه، این ژل ها چون ماده ی صابونی دارن په هاششون قلیایی تر واژنه، هرچقدرم که خودشونو بکشن نمیتونن صابونی با اون په هاش تولید کنن .... بنابر این فلور نرمال مخاط رو به هم میزنه! شما اگه تا قبلش مستعد باکتریهای پاتوژن بودی الان مستعد باکتری های فرصت طلب هم میشی (ینی خود باکتریهای فلور نرمال واژن که در حالت طبیعی عفونت زا نیستند) اصلا هیچ ماده ی شوینده ای توصیه نمیشه، همون حموم به حموم کفایت میکنه و طریقه ی درست شستن و استفاده از دستمال توالت،همین!  استرس بیخود نداشته باشین اینا همش تبلیغاتی ه و طبیعتن افراد غیر متخصص هم متقاعد میشن، من دارم از رفرنس معتبر پزشکی بهت میگم! 
  • ساکن اتاق آبی
  • ینی... ینی .... ینی نفیس نمیری آ. 
    پاسخ:
    :)))
    چه شده است تو را ای مارکو؟!
    خخخخخخخ...
    پاسخ:
    :دی
    گناه داره اااقاااا :))) نکننن!! »))))
    پاسخ:
    بره استغفار کنه خوووو :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • پست آموزنده ای بود. ^_^ خدا خیرت بده

    این خیلی خوبه که نشون میده همسرت چشم و گوش بسته هستند. :|

    به جای ژل می شه از شست و شو با سرکه سیب استفاده کرد. البته نباید زیاد استفاده کرد چون باعث خشکی و سردی می شه ظاهراً
    پاسخ:
    :))))

    آره واقعا چشم و گوش بسته است طفلک بچه ام :دی
  • میرزاده خاتون
  • آخی. خیلی بامزه‌ بودD: 
    پاسخ:
    مرسی :دی
    :))))))))
    سلام بر الانورِ جان:)
    با تاخیر تولدت مبارک
    من یادم بود تولدتو چون یه روز قبل تولد داداشمه ولی به دلیل تنبلی نیومدم وبلاگ باز کنم تبریک بگم و فکر میکردم قبل از منم هزار نفر اومدن تبریک گفتن و اصلاً احتیاجی به تبریک من نیس! خلاصه که این بی‌ادبی را بر من ببخشایید :( اگه شمارتو میداشتم حتمن اسمس میزدم و یا حتا میزنگیدم تبریک میگفتم. البته اگه به یاد بودن، آپشن محسوب میشه باید بگم یه هفتس به‌یادتم!

    پاسخ:
    سلام بر شما ! :دی

    ای بابا اختیار داری! ما همینجوری شرمنده مرام شما هستیم! :دی
  • بانو ف تک نقطه
  • طفلک :)) 
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">