ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

من همون هفته ای یه پست بذارم بهتره! :))

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

صرفا نظر به اینکه میخوام عطسه هامو بیشتر اطلاع بدم ، دو روز پیش گلو درد مختصری داشتم ولی دیروز و پری روز حالم خوب بود. الان یه ساعتی میشه که به شدت دارم فش فش میکنم و چیزی قریب به 117 تا عطسه زدم . فردا ساعت 9 صبح هم سومین وقت دندونپزشکیم رو در دو هفته اخیر دارم! برا عصب کشی دو تا دندون حدود 4 ساعت تا الان دهنم باز بوده! فردا فک کنم کلا نابود بشم دیگه! :| تازه یک شنبه هفته دیگه هم وقت دارم برا عصب کشی اون یکی دیگه و این پروسه کماکان ادامه دارد!

تنها حسی که به دکترم دارم اینه که دلم میخواد دستشو قطع کنم! :| اعصابم ندارم! همین دیگه!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۲)

وای عزیزممممم چی شدهههه؟؟ 
خوبی ؟؟؟ 

+ خوب اظهار نگرانی کردم ؟ راضی ای الان ؟ :))
پاسخ:
نه راضی نبودم!
توش رگه هایی از تمسخر و تحقیر همزمان به چشم میخورد!
  • آقای دارستانی
  • خدا شفات بده خخخخ
    پاسخ:
    به حق این شبای عزیز حتی!!
    من با خلوص نیت کامنت دادم :))
    پاسخ:
    ولی ریا کارانه به نمود نشست!!!
     وای نفیسه از دندون پزشکی نگووووووو منم هفته ی بعد باید برم برای روکش . دیگه فکم پیاده شده
    پاسخ:
    :((((
    دندون پزشکی خر است!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دندون عقله؟! دندون و نگو.از دستای دندون پزشک حس خفگی بهم دست میده، بی حسی هم اثر نمی کنه .
    پاسخ:
    نه عقل نیس! هنو با اونا هم در طی 6 ماه اخیر مصیبت خواهم داشت :((
  • هولدن کالفیلد
  • ای واااااااااااااااااییییییییییی محسن جان بمیره برات!!! :|
    گفتم یه جوری ابراز هم دردی کنم عمقش نابودت کنه! :))
    پاسخ:
    خدا نکنه! بچه ام گناه داره!
    :|


    تو این دیگه تمسخر از رگه گذشته بود! قابلیت اینو داشت که در مکانش معدن تاسیس کرد حتی!
  • هولدن کالفیلد
  • نترس کتکی که میخواستی بزنی رو قبل تو یکی بهم زده! :|
    پاسخ:
    ها؟ با من بودی؟ کتک؟
    دندون پزشکی هیچ وقت جزو کابوسم نبوده! :)))
    پاسخ:
    برا من بوده! :|
    کاش میشد هدیه رو زودی منشن کرد:)))))))))
    پاسخ:
    هدیه به کار ما نمیاد! دوره! :دی
    دندون پزشک ها با بیمارانشون که دانشجوی ِ پزشکی هستند برخورد ِ سخت تری دارند! :)) :|
    پاسخ:
    ولی من لو ندادم که دانشجوی پزشکی ام! خوشبختانه البته!
    (هیچ وقت همچین عادتی ندارم که تا کسی ازم نپرسیده چی میخونی بهش بگم :دی)
    وای من یه بار از اون چیزا که آب تف میکنه تو دهنم بود عطسه کردم تو عینک دکتر:| وااااااااااای:|:| وااااااااااااای نفیس یه خاطرات بدی برام زنده شد:)))
    پاسخ:
    اون اسمش ساکشنه :)) تف نمیکه تف ها رو جمع میکنه!
  • دختری از دیار فرزانگان
  • هیچوقت تا حالا به دندان پزش مراجعه نکردم!!!!!!!!! خودمو چشم نزنم!!!!!!!!
    پاسخ:
    خوشا به حالت :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">