ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

اضن یه وعضی که نه چن تا وعض باهم! :دی

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

از صبح کله ی سحر تا همین الان چه زحمت هایی که من بابت درست کردن این اثر آشپزی و شیرینی پزی قرن نکشیدم!! چه عرق ها که نریختم! چه سرزنش ها و ملامت ها که نکشیدم!!!

ولی خب مثل زنی استوار پای هدف خود ایستادم و مشت محکمی شدم بر دهان استکبار جهانی و بار دیگر ندای هیهات من الذله را زنده کردم!!

(حق بدین که الان اراجیف سر هم کنم چون واقعا پروسه ی نفس گیری داشت! ولی راضی ام از خودم!! :دی)

و اینک این شما و این هم پیراشکی کرم دار ه الانور نشان !!!



+الان نیم ساعته عکس اینو برای هرکی میشناختم و نمیشناختم ، دوست و آشنا ، خودی و بیگانه ، خیرخواه و بدخواه ، فرستادم! تا برای جملگی دوستان مایه ی مباهاتی شود و برای قلیل ِ حسودان و بخیلان آتشی گردد که در چش و ایضا چال آن ها فرو خواهد رفت! باشد تا رستگار شویم!

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۵)

نوش جونت جیگر:)) منم پریروز یه کیک شکلاتی اساسی درست کردم و هاپولی کردیم با بروبچ خونه یادم باشه عکسشو بذارم وبم دل ملت رو آب کنم p: D:
پاسخ:
آره بذار بذار :))
اصلا هم دلمون نخواست :| 
پاسخ:
دماغت دراز شد جوجه!! :))
وااااااااااااااااااااااااااای دلم خواست...
چه خوشمزه به نظر میرسن...
خسته نباشید...
به ما هم سر بزنید...
پاسخ:
مرسیییییییی

آره خوشمزه شده جای دوستان خالی :)

+آدرست مشکل داره که...
احسنت ...
اتفاقا ما هم امروز از هنر های هفت گانه ی انشگت هامون تو مطبخ بهر بردیم (((((: .

به نظر خوشمزه میان (: .
پاسخ:
عکسشو نذاشتی که... بذار :دی

ولی هنر ما ده گانه است! :دی هر انگشت یکی!
خسته نباشی خانومی :)
منم همین الان یهویی دلم خواست :((
خب نامرد دستورش هم میذاشتی ؟؟!!:)
پاسخ:
مغسی :دی

دستورش خیلیییییییییی طولانی بود آخه... حال ندارم بنویسم راستش! :دی
افریننننن :))))) افریییینننن!!
دمت جیز نفیسه :))) یه دوتا هم بده اینور
پاسخ:
کدوم ور؟ :دی
به نظر خوشمزه میاد:)) فقط ی سوال وسطش خامه س؟
پاسخ:
نه خامه نیست. کرِم ه. :)
کرم توش چطوریه؟ شکر و آب و شیره؟
پاسخ:
با شیر و شکر و آرد و وانیل :)
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • نوش جان

    لحنت عین الانور پارسال بود :)))))
    پاسخ:
    چه عجببببببببببببببببببب! :دی
  • هولدن کالفیلد
  • "کرم داره" اینجوری خونده میشه که "کِرِم دارد" ، عبارت مد نظر شما با کسره و به شکل "کرم دارِ" نوشته میشه خانم دکتر!
    پاسخ:
    خب کرم دارد دیگه! یعنی چی؟
    من با فاصله نوشتم ه رو که مثلا همینش درست شه! :دی
  • مستر نیمــا .
  • کلی داستم فکر میکردم اینا چیه؟؟؟ :)))))))
    باز خوبه نوشته بودی پیراشکیه :))))))))



    هویجوری خواستم یکم از تو چش و چال ملت درشون بیارم:خباثت
    پاسخ:
    :)))
    خداییش شبیه پیراشکیه دیگه! :دی مث اون دفعه که شبیه قنداق بچه شده بود نیست! :دی
    ناچارا و فقط در جهت حفظ آرمان هات و اثبات دوستیمون باید بگم باعث افتخار منی :))
    پاسخ:
    :))))
    نفیسه جان من از خوانندگان قدیم هستم از همون موقع که بلاگفا بودی بنا به دلایلی اسممو عوض کردم خواستم بهت بگم یه حس خیلی خوبی بهت دارم نمیدونم با اینکه ندیدمت و نمیشناسمت ولی دوست داشتنی هستی راستی منم ابانی ام خصوصیاتمون شبیه هم زود رنج و فوبیای دوست داشته نشدن اخ گفتی هیشکی منا دوس نداره هعیییییی :(
    ( تو وبلاگ مستر نیما نظرت خوندم ابانی ها رو عشقست :)
    پاسخ:
    مرسیییییییییی خانم ^_^

    آبانی ها پرچمشون بالاست! پیشاپیش تولدت مبارک! :دی
    مرسییییییییییییی عزیزم فدات :)
    پاسخ:
    خواهش میشود :)
    نوش جان اشکالی نداره دستورش از اینترنت میگیرم هووووم:)
    پاسخ:
    ای بابا! یه پسوند بذارید برا اسم هاتون مریم خانم ها ! من اشتباه میگیرم اینجوری :دی
    خانوم دکتر ! قبلا با متانت بیشتری جواب میدادین ها ! :| 

    پاسخ:
    دیگه آدمیزاد تغییر میکنه!

    به قول مهدی یراحی بزرگوار که در جایی میگفت "آدم یه وقتایی به علت تغییر میکنه... فراموش کردم حوا هم آدم بود" و بعد دوباره تاکید میکنه حتی که :"فراموش کردم حوا هم آدم بود!"
    شیک و مجلسی! :))))
    پاسخ:
    مجلسی! :دی
    میخوامش 
    پاسخ:
    :دی
    ای ول واقعا سخته آجیم درست میکنه خیلی هم خوشمزه اسس. خسته نباشی کدبانو
    پاسخ:
    آره خیلی سخت بود ! ولی خب ارزششو داشت :دی
    :) روی ظاهرش بیشتر کار میکردین 
    پاسخ:
    ظاهرش همینجوریه دیگه... البته میشه سس شکلاتی هم روش ریخت ولی خب چون سایرین دوست نداشتن نریختم :)
    ان پیام تعریف و تمجید من کو شکلک فغان
    پاسخ:
    همی پایینه! :دی
    ماشالا به تو..اصن از هر انگشتت هنر میریزه :))))
    پاسخ:
    حیف که عروس شدم اگرنه منو برا داداشت میگرفتی مثلا !!! :)))
  • خارج ازچارچوب
  • اول فکر کردم نون خامه‌ایه!

    این اثرای هنری شما تو آشپزی،منُ یاد خاله کوچیکم می‌ندازه که وقتی رفت خونه بخت،برنج دم کردنم بلد نبود...ولی الان تو فامیل،یکی از بهترین دستپخت‌ها رو داره...
    از راز و رمز آقا محسن بنویسید ما هم یاد بگیریم برا روز مبادا.
    پاسخ:
    :))
    تازه دوباره یه ماکارونی پختم مادرشوهرم کف کرده بود! :دی میگفت من هیچ وقت انقد ماکارونی نمیخورم خیلی خوشمزه بود چاق میشم!! :))))

    راز و رمزش عشقه :) روز مبادا عاشق باشید آشپزی که چیزی نیست همه کار میکنه براتون :)

    سلام

    وایی چه پست خوشمزه ای

    دستتم درد نکنه  خانمی کدبانو

    منم دلم خواست

    دستورشو مینویسی برام؟

    پلیز

    البته تو گروه آشپزی  نوشته بودند ولی من یادداشت نکردم و الان  نمیتونم پیداش کنم

    منم کیک کرم دار آلمانی درست کردم  ولی نمیدونم چطوری عکسشو بزارم چون تو گوشیمه :(

    آپولود نمیشه رو رایانه ام:(

    :)

    ولی دستت طلا پیراشکیهات عالی شدند

    نوش جونت خانمی کدبانو

    پاسخ:
    دستورش راستش برامنم رفته بالا خیلی. تو گروه آشپزی بود...

    یه سرچ بزن تو گوگل ببین نمیاره...

    مرسی :)
  • علیرضا توکلی راد
  • زنها حسادت تو خون شونه البته نه همه
    پاسخ:
    حالا ربطش چی بود؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">