ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

یک خواستگاری ، یک سوتی و دیگر هیچ!

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

1. امروز رفته بودیم برا مامانم ژاکت بخریم. همه ی مغازه های پوشاک و بوتیک یه راسته خیابون رو گشتیم و مامانم چیزی نپسندید. دیگه خلاصه آخرش که میخواستیم بیایم من از سر بیکاری رفتم یه لاک و رژ لب خریدم و میخواستیم سوار تاکسی شیم که مامانم گفت بیا بریم این مغازهه . فروشنده اش از دوستای قدیمی ِ بابابزرگ مرحومت بوده! :| رفتیم تو اتفاقا تنوعش هم بالا بود. بعد یکیو مامانم گفت بیاره من گفتم " چنده؟" آقا جاتون خالی! تا همین سوالو کردم دقیقا 16 دقیقه پیرمرده داشت در مورد سختی کار بازار و اینکه چقد مردم مادی شدن و همش قیمت براشون مهمه و تو به قیمتش چیکار داری و ببین جنس چطوره و خوب نیست آدم انقد پول پرست باشه و تف بر تو حتی ، صحبت میکرد!!

بعد که مامانم پسندید و اینا میخواست حساب کنه ، آشناییت داد! اونم باز کلی در باب این صحبت کرد که بله قیافه ی شما هم برا من آشنا بوده و خدا بیامرزتشون و به فلانی و فلانی و حتی فلانی سلام برسونید و اینا! من دیگه گفتم با این حساب طرف ژاکت 75 تومنی رو 100% 60 میده! مامانم دو تا 50 ای داد ، یارو با کلی منت و سنت 30 تومن برگردوند!! نمیدونم آشنا درنمیومدیم چقد میخواست بگیره مثلا!!

حالا سرتون رو درد نیارم. آخر سر میخوایم بیایم بیرون ، پیرمرده میگه : "دختر خانمتونن؟ سر کار هم میرن ؟؟!" مامانم :" نه درس میخونه" ... "آها خب چی میخونن؟" ... "پزشکی" ... " خب ماشاا... ماشاا... عروسش که نکرین حتما دیگه نه؟؟!" ... "چرا اتفاقا! ازدواج کرده" ... "ای بابا ... میوه ی خوب رو زود میبرن مردم!!" ... من :|   میوه خوب :|     مردم :|    پیرمرده :(

هوووچ نِظری ندارم دیگه! خوشم میاد همه هم دنبال عروس کارمند میگردن! حالا پسر خودشون داره سر چهارراه دخترای مردم رو امر به معروف و نهی از منکر (!) میکنه هااا ! ولی با این حال عروس باید کار داشته باشه!!!


2. همین چند لحظه پیش یه سوتی ای دادم از اون سوتی ها !! :| خیر سرم بعد از دو ماه داشتم عکس هام رو تو فولدر ها مرتب میکردم بعد تلگرام هم باز بود. از قضا گروه کلاسمون هم باز بود :| عکس های سفر گذشته رو داشتم جابه جا میکردم سه تا عکس درگ کردم تو پوشه ، یهو دستم ول شد رفت رو صفحه تلگرام! :| :| حالا همیشه صد بار آدم رو قسم آیه میده که میخوای همین رو سند کنی؟ مطمئنی؟ حتما؟ خیالم راحت؟ ... این دفعه شاید باورتون نشه در عرض نیم ثانیه دلیور هم شد :| الان دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار! باز خدا رو شکر عکس خاصی نبود . مناظر طبیعی بود و کمی هم خطاطی هم من لب دریا ! :| :|

یاد حرف آلما افتادم. چرا ما دخترا وقتی سوتی میدیم انقدر برامون مهمه و اذیت میشیم ولی پسرا عین خیالشون نیست؟!

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۹)

دعوتتون میکنم که به وبلاگم بیاید
اینطوریام نیس
ما هم سوتی بدیم برامون مهمه!
من که اینطوریم!
پاسخ:
نه اونقدری که دخترا حرص میخورن پسرا حرص نمیخورن. البته خب ارزشی هم نداره. مردم چند دقیقه به سوتی آدم میخندن و بعد فراموش میکنن ولی ما خیلی سخت میگیریم :(
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • آخ آخ..
    یاد سوتی خودم افتادم
    در حد لالیگا!
    یه بار با یه بنده خدایی که نیتمون خیر بود و خانواده در جریان بودن میخواستم قرار ملاقات بذارم
    بقیه اش اینجاست :دی
    http://nebula.blog.ir/post/14/post14
    رمزشم خواننده های وبلاگ خودم میدونن دیگه
    همون رمز همیشگی
    پاسخ:
    :))))

    وای نسرین اینم خیلی بد بود ولی! اصن آب شدم! باز اگه گروه دخترای کلاسمون بود مشکلی نداشت. پسرامون هم بودن اصن آبروریزی شد در حد بندس لیگا :|
    اره دیگه میوه خوب را همیشه مردم زودی می برند.. خ خخخ
    کلا مردم برای ازدواج عجیب شدند.. خیلی... 
    پاسخ:
    ما اینیم دیگه! :دی (برا همسرم تعریف کردم بعدش میگه حالا یه باغبون خوب میوه خوب رو جمع کرده. این به اون در! :دی)

    آره واللا!
  • مستر نیمــا .
  • ما کلا سخت نمیگیریم :دی
    پاسخ:
    کار درست رو شما انجام میدین :)
    انقده بدم ازین خواستگاریا:\ 
    پس اون حلقت  کجاست؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    واللا خواستگاری درست و حسابی تهش هیچی نمیشه چه برسه دیگه به اینا :|

    حلقمو میخوای چیکار؟ :))
  • هولدن کالفیلد
  • آلما توکل رو میگی؟
    اون بنده خدا اینکه من بستنی شکلاتی دوست دارم دوست دخترم نداره رو هم ظلم به مردها به دخترها میبینه! :)) :|
    پاسخ:
    دیگه در این حد هم به قول محسن "پر شور" نباش!!! :)))

    این مورد رو راست میگه ما از شما حساس تریم. بحث ذاتیه. ربطی به ظلم و اینا نداره.
    بندازى تو دستت ک بفهمن متاهلى
    پاسخ:
    دستم بود حلقه ام. ولی خب نفهمید یارو :دی
  • زهرا رضایی
  • یه بار دختر خواهر من گوشیمو.برداشته بود، منم به هوای اینکه قفله کاریش نداشتم، نیم ساعتی تو دستش بود...بعد نیم ساعت ازش گرفتم دیدم پنج تا از اسمسای خاک بر سریم رو فرستاده برا یکی از همکلاسیام... واقعا مردم من... سه روز عزای عمومی بود تو خونمون...
    پاسخ:
    :)))))))

    امین یه بار زنگ زده بود به یکی از همکلاسی هام که پسره :))) تعریف کردم فک کنم!
    واقعااااا بعضیاا پسرشون عمله اس دنبال کارمند میگردن....خاک


    پاسخ:
    همین دیگه :| 
    میوه ی خوب |: ....نه اخه میوه حاج آقا ؟ O_P .

    مگه اقا داماد نباید کار داشته باشه ؟ جدیدا برعکس شده ایا ؟! .


    از این سوتی ِ عکسی ِ تلگرامی نگو که دلم خونه ... من یه با سوتی دادم می خواستم بعدش لفت بدم ؛ دیدم بدتر می شه .

    پاسخ:
    آره جدیدا انگار ما باید نفقه بدیم خودمون حالیمون نیست!! :))))
    اخ اخ نگو سوتی که من خودم خدای سوتی ام:((
    الان که فکر میکنم می خوام سرمو بکوبم به دیوار:))

    خواهرزاده منم از این شاهکارا داشت واااای فکر کن چند بار پیش اومد بعدش من زنگ میزدم خرابکاریشو جمع وجورمیکردم :)))))))))
    پاسخ:
    میفهممت.... :))))
    اخ منم انقدر لجم میگیره یارو واسه پسر الاف ؟علاف؟ ش دنبال همسر کارمند اونم با درامد بالا میگرده ... واقعا دنیا عوض شد . مهدی جان ظهور لطفا ... 
    خخخخ تصور کن تو همچین گروهی عکسای خصوصیتُ لو میدادی . خ خیلی باحال میشد 
    پاسخ:
    واالااا! مردم اصلا یه جوری شدن!

    :| وای نگو بانو!!! دهنم رسا سرویس بود!!!
    اسمتو بزار سوتی بازار :))
    پاسخ:
    همون دیگه! :دی
    من بعد از اینکه بلاگفای محترم جنگولک بازیاش شروع شد گمت کردم تا الان 
    سلاااااااام
    عروس شدنت مبارک عزیزم... 
    :)
    پاسخ:
    سلام :))

    ولی من قبلش عروس شده بودما...

    مرسی :دی
    ببین الانور بانو رو ,عى جان:*
    پاسخ:
    خانم شما کجایی؟؟؟؟؟؟
    چطوری میوه ی خوب؟؟؟:)))))
    پاسخ:
    هعی نفسی میاد و میره :دی
  • محمدرضا دهمرده
  • سوتی چیه؟
    شاد باش!
    پاسخ:
    چشم :دی
    :))))))
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">