ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

پزشک خانواده! :دی

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

به مامان میگه امروز دکتر میم معاینه شکم بهمون درس داد. باید دراز بکشی من شکمتو معاینه کنم. میگه خب بیا معاینه کن! میرم استتسکوپ میارم یه کم گوش میدم بعد همونجوری هی مامان با بابا حرف میزنه هی صداش تو گوش من میپیچه! اخم میکنم گوشیو برمیدارم میگم اصلا من مریض اینجوری نمیخوام! پاشو برو از مطبم بیرون! یعنی چی پزشک معالج رو جدی نمیگیری؟؟ داریم مهمترین بخش درمان رو طی میکنیم! الکی که نیست!

میگه خب باشه حرف نمیزنم! گوشی رو جابه جا میکنم میخنده. بد بهش نگاه میکنم میگه چیکار کنم خب قلقلکم میاد ! :|

بابا میگه ولش کن مامانت رو! بیا شکم من رو گوش بده! از مامانت چیزی یاد نمیگیری. شکم من صداهای علمی تری داره!! :)) دیافراگم گوشی رو میذارم بعد خودم میزنم زیر خنده! میگم یکی اینجا داره خروپف میکنه ! :)) خودش دستشو میذاره یه کم اونور تر میگه اینجا رو گوش کن! گوشی رو میذارم برمیدارم میگم یکی داره قلیون میکشه!! :)) مامان میگه "بعد بمن میگه مسخره بازی درنیار! " میگم " نه جدی! بیا گوش بده! صدای قلیون کشیدن میاد!! :)) " یه کم گوشی رو جابه جا میکنم میگم اینجا هم یکی نشسته لب جوی آب داره گذر عمر میبینه!! :)) بعد به بابا میگم " نمیشه جلسه بعد بیاین سرکلاس بچه ها به صدای شکمتون گوش بدن؟؟ یک کیس خیلی ارزشمند به حساب میاد! احتمالا دکتر میم بهم نمره اضافه بده !" =))

+خدایا با اینکه روزهای خیلی خوبی نیست و بابا اذیت میشه و سخت بهش میگذره ولی من به همین روزا هم راضی ام... گفتم در جریان باشی به هر حال...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۸)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :) در جریانه به هر حال

    + شادیاتون مستدام
    پاسخ:
    :)

    مرسیی
    انشاالله حالشون زودتر خوب بشه نفیسه جان :)
    پاسخ:
    انشاا.. :)
    دیااااافراگم گوشی ؟ گوشیم دیافراگم داره ؟ عخیییی ! :))
    پاسخ:
    فک کردی فقط خودت دیافراگم داری؟ :دی
    دکترا هم دنیایی دارن واسه خودشون
    پاسخ:
    دنیای عجیب غریب :| :دی
    خدا بابای مهربونت رو برات نگه داره نفیسه 
    همچنین مامان نازنینت رو
    همچنین تر،همسری تون رو 
    :)
    پاسخ:
    ممنونم خانم عزیز :دی
  • مستر نیمــا .
  • جریاناتشون مستدام :))
    پاسخ:
    :دی
    بابای منم یه بار رفته بود دکتر دکتره گفته بود صدای سمفونی شماره پنجبتهوون میشنوه:||||
    +دکتر من آب که میخورم صدای شرشرش تا معده م شنیده میشه طبیعیع؟!
    پاسخ:
    خیلی هم خوب! خیلی هم هنری! :دی

    +توکلا طبیعی ای سارا!! :))
    :)))) باحال بود
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">