ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

چه بگویم که کمی خوب شود حال دلم؟...

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ


چاره ها رفت زِ دست دل بیچاره ی من

تو بیا

چاره من شو

که تویی چاره من!

....



*آذر 94 / خونه بوی مریم گرفته... ^_^


*اسم شاعر ها رو نمیدونم متاسفانه! نه متن و نه عنوان از من نیست.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۸)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • مراد از تو، مراده
    پاسخ:
    :))))))))))

    سرعتتو دوست دارم نسرین! :))
  • حاج شهریار سلیم زاده
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    موفق باشید
    خوب بود.
    التماس دعا
  • هولدن کالفیلد
  • استاد، استااااااااااااد!
    گشتم پیدا کردم، این از مصراع عنوانت، گویا برای شاعری به نام نجمه زارع هست
    لینک: http://mahrooian.blogsky.com/category/cat-17
    دومی هم برای فیض کاشانی هست:
    http://ganjoor.net/feyz/divanz/ghazalz/sh754/
    برو حال کن، غصه هم نخور! :دی
    پاسخ:
    استادیمون کجا بود بابا !! :| :دی

    به قول محسن جان " این خاصه ! " (البته نمیدونم با سین درسته یا صاد اما گویا به کردی یعنی خوبه! خیلی خوبه هم میشه زور زور خاصه! :| )

    +محسن جان خونت اومده بود پایین خواستم جبرات کنم!! :)))
  • هولدن کالفیلد
  • :))
    الان میدونی عوضش اسم شاعرها رو!
    پاسخ:
    نجمه زارع رو دوست دارم :دی
    همین که خونه بوی مریم بگیره عین خوشبختی است ...:)
    پاسخ:
    آره این خیلی خوبه ! :دی
    به بهههه:)
    پاسخ:
    :)
    کی بیام؟B-)
    پاسخ:
    بیا دیگه ! آدم اگه اومدنی باشه کی و کجا نمیاره ! میاد !! :))
    شاعرش فیض کاشانى هستش
    پاسخ:
    بله :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">