ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

یه جور ِ مرگ ِ آگاهانه ولی بی دلیل ِ اثبات شده...

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

یک وقتایی دلم برای اون فخر الزمان الانور بانویی که تند تند کلمه ها رو پست میکرد تنگ میشه... خیلی تنگ!

امشب و این ساعت و دقایق از اون وقت هاست. میدونم اگه الان تند تند تایپ نکنم باز اون اون حس میپره... باز میرم تو همون خلسه ی قبل.

شنبه امتحان کبد دارم. این امتحانم اصلا فرجه نداره. عملا هیچی براش نخوندم. ولی خب برام مهم نیست. نه که نباشه... هست ولی خودمو براش ناراحت نمیکنم... اسفند استاژر میشم... نمیدونم این خوبه یا بد... به قول یارو گفتنی اکسترن! .... سارا (جاریم) اسفند فارغ التحصیل میشه... من بهش میگم خوش به حالت... اون میگه خیلی میترسم... از مسئول جون ِ آدمها بودن خیلی میترسم... ولی من میگم خوش به حالش... خوش به حالش نه؟

راستی... چرا نهنگ ها به صورت دسته جمعی خودکشی میکنن؟ ... چی تو ساحل هست که یه روزی چند تا نهنگ رو به طرف خودش میکشونه؟ ... به طرف مرگ... به طرف خفگی... به طرف هوایی که نیست... ؟

بنظرتون میشه علتش یه جور بغض باشه ؟ ... یه غم سنگین؟... یه غمی که 200 تا نهنگ .... 200 تا نهــــــــــــــــــــــــــــــنگ نتونن باهم به دوش بکشن؟... یه جور اندوه ِ ناشی از سختی ِ زندگی؟...

یعنی میشه یک نهنگ روزی به جایی برسه که دیگه دریا براش تنگ باشه؟... که بخواد خودشو پرت کنه بیرون از این تنگنا؟...

یعنی میشه یه آدم یه روزی دیگه نتونه تو میلیون ها و میلیاردها ملکول هوای اطرافش ، مولکولی برای نفس کشیدن پیدا کنه و از این اندوه بمیره؟...

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۹)

حالا کدوم ساحل قراره بری؟

منم با خودت ببر :))))
پاسخ:
هنو تصمیم نگرفتم نسرین...

سواحل جزایر قناری فک کنم خوبه... شاید پشیمون هم شدیم تازه!! :)))
جاریت که هم اسم منه، شوهرت که هم فامیلی منه،...:|
چرا؟!!!
پاسخ:
از بس به تو علاقه مندم من :))
منم از مسئول جون ِ آدما بودن می ترسم ... ترسناک ِ . راست می گه .
پاسخ:
آره .قتی بهش فک میکنی ترسناکه
ما هم دلمون برای اون الانور تنگ میشه...
پاسخ:
:)
  • تیکآ پرنده شمالی
  • همین امتحان کبد رو نمیخونی که میشی عامل مرگ ما دیگه.....
    پاسخ:
    شما خبرنگارا خسته نشدین انقد به دکترا گیر دادین وجدانا؟
    سلام. 
    ان شاالله شما هم به زودی فارغ التحصیل بشی. 
     زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم ولی وبلاگت رو خیلی دوست دارم. همیشه میام و وبلاگت رو چک میکنم. شخصیتت رو خیلی دوست دارم. موفق باشی هم تو درس و کار هم تو زندگیت
    پاسخ:
    سلام :)

    چقدد انرژی مثبت :)
    قالبتو عوض کن خو:/
    نمیدونم ولی چون منم کند کند میخونم مطلباتو:)
    شایدم منم ک آبی دوس ندارم. سفارشی شد بگو من نظر بدم
    پاسخ:
    اوامرتون اجرا شد :دی

    چقده من مخاطب مدارم آخه ؟؟ :)))
    نهنگ ها یک جورایی به اصل خودشون برمیگردند.به خشکی
    از کجا معلوم که توی همچین حادثه ای غم باشه؟شاید شادی و لذت و سکر باشه!
    ما اسمش رو گذاشتیم خودکشی دسته جمعی!
    نباید بترسی عزیزم.فقط خوب باش.اونطوری که باید باشی :)
    امتحان کبد! ینی هر چی راجع به کبد باشه؟ آناتومی،فیزیولوژی،بافت شناسی،جنین،پاتولوژی و بیماریهاش؟
    سیستمتون اینجوریه؟یا هر ترم یه فیلد؟
    پاسخ:
    نه فقط بیماری هاش رو ما الان داریم :) قبلا آناتومی و فیزیولوژی بود :)
    وااای 💕💕💕💕💕💕
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">