ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

معرفی میکنم : ایشون استتسکوپ (گوشی پزشکی ) ِ لیت من ِ الانور نشان بنده هستند ! :دی

سابق برا این بابا یه استتسکوپ ِ گمنام برام خریده بود به قیمت 37 هزار تومن! اما این حدود 400 هزار تومن برام آب خورد! (البته مشکیش ارزونتره! این آب نفتی ه! :دی)




کلا با برند خریدن میونه ی خیلی خوبی ندارم اما حقیقت اینه که لذتی که در تملک برند هست تو هیچی نیست! :دی
بعد از گوشی آیفون این دومین برندی ه که صاحبش شدم! امیدوارم آخریش نباشه ! :))
جا داره در راستای 22 بهمن و مید این یو اس آ بودن ِ لیت من و آیفون عرض کنم که " آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند! " :|

+ چند وقت پیش با محسن تو جاده بودیم بعد یه بی ام و از کنارمون رد شد. به محسن گفتم " بی ام و یه حس خیلی خوبی داره! مثل بقیه ی ماشینهای خارجی نیست! یه حس خاص و جالب داره! " گفت چه حسی؟ گفتم " یه حسی شبیه اپل !!!! " :)))) حالا جا داره عرض کنم یه حسی شبیه لیت من ! :))
  • موافقین ۹ مخالفین ۱
  • جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۴)

1- در جایگاه یک مخاطب، رنگ قالبتو دوست ندارم به واقع!!! شبیه تو نیست اصن
حالا نمیدونم تو چه جوری ای ولی حس غریبانه ای دارم بهش

2- حسم به این استتو چی چی مثل هندزفریه
میگماااااااااااااااا بذاری رو در، صدای اون ور درم میشنوی ینی؟

پاسخ:
چی بگم واللا ! من فعلا بی شکلم! :دی

+امتحان نکردم! دی
من قبلا اظهار فضل کردم فلذا حرفی ندارم :>
پاسخ:
بله مستفیض شدیم بلاک شده! :دی
 بگو «از این گوشی دکتریا خریدم»! اس چی چی سکوپ چیه دیگه!؟ دلت میاد از عبارت ناناس(!) «از این گوشی دکتریا» دل کنده و بگی اس چی چی اسکوپ خریدی؟!
:))
مبارکت باشه:دی
پاسخ:
دلم که نیومد! دستم اومد ! :دی
من یه بار خودمو کشتم سینه یه بابایی رو کبود کردم ولی صدا قلب و تالاپ تولوپ اون بابا به گوشم نخورد ://
از استتسکوپم متنفرم ، ایشششش *_*
پاسخ:
مگه میشه مگه داریم؟
احتمالا پیچ دیافراگمش بسته بود . گوشی رو عرض میکنم :)
آخ لیت من ^_^ .
اون موقع که من به فکر خریدش بودم 280 بود !!! چه قدر گرون شد !
البته من نخریدم هنوز ((((((((: .
یه بار پول بدی ؛ تا آخر عمر پزشکیت ؛ اگه اتند ها برش ندارن و گم نشه داریش ((: .


متاسفانه منم هم چین حسی به اپل و بی ام و دارم . هر چند شاید بهتر از اپل و بی ام و هم باشن .
پاسخ:
اوهوم ^_^
مبااارکت باااشه عزیزم 
پاسخ:
ممنونم :)
  • مهدی ابوفاطمه
  • موفق باشید
    سلیقه تون حرف نداره
    پاسخ:
    مرسی :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • مبارکت باشه دکتر جان :)
    حالا میدی باهاش یه دور بزنیم ؟:)))
    پاسخ:
    گوشی خودتونه! این حرفا چیه؟ :دی
    من گوشیمو میدم درس کنن اگه درس شد باید بگم به همه برند های دنیا میارزه خخخخ من و گوشی مریضم همین الان یهویی
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
    سلام نفیسه جان من از خواننده های خاموشم یه سوال شما که قبلا تو بلاگفا بودین میخوام یه وبلاگ درست کنم این نوشته های متحرک بخوام تو وبم بذارم چجوریه؟ کد داره یا کپی کنم از نت؟  ممکنه راهنماییم کنی عزیزم ممنون

    پاسخ:
    سلام عزیزم. منظورتونو متوجه نشدم!
    منظورتون شکلک متحرکه؟ من سرچ میکردم تو گوگل یه سایت بود از اونجا کپی میکردم...
    به به .
    مبارک باشه انشالله با این صداهای موزون و ریتم سینوسی بشنوی :))))))))))))))) تالاپ تولوپ :)))) 
    لاب داب لاب داب 
    پاسخ:
    مچککرم :دی
    دیروز باید روپوشم رو عوض میکردم رفتم یکی تازه خریدم هنوز داغ قیمتش رو دلمه :/
    روپوش چنده ایران؟
    من اینجا خریدم 100$ :/:/:/:/ 
     + استتوسکوپ رنگای روشن داره ها! چرا اینقدر علاقه دارن بچه ها البته اکثریت داخل به رنگای تیره؟ مثلا طوسی روشن هست خیلی هم شیکه دخترانه هم رنگای دخترونه هست آبی روشنم مشترکه خوبه.
    + یک سوال حاشیه ای اگر دوست داشتید البته. ولی جواب بدید ممنون میشم چون دقیقا شبیه این مورد رو داریم در دانشکده معظل شده!!!
    شما پزشکی میخونید... شوهرتون علوم سیاسی. خب واقع بینانه بخوایم از هر نظر بررسی کنیم هیچی این دوتا رشته همتراز و هم سطح نبوده و نیست. هیچ گاه درامد و وضعیت اشتغال و موقعیت و.... این دو تا رشته بهم نمیخوره . حالا اسنکه شما به هر دلیلی ازدواج کردین میتون راهگشای این دو دوست ما باشه که هردو موافق هستن ایرانی هستن پسر یکی از رشته های علوم انسانی و دختر هم پزشکی میخونه. واقعا خانواده دختر به هیچ رقم راضی به این وصلت نمیشن به همون دلایل بالا. به نظرتون چه توجیهی میتونن این دوتا داشته باشن برای قانع کردن خانواده دختر؟  چیزی که قاطع باشه. 

    پاسخ:
    راستش من خیلی وقته روپوش نخریدم مال ترم یکه. نپوشیده بودم. قیمت ندارم از 4 سال پیش.

    +بله رنگ رشن داره. ولی من که خریدم گفت فقط مشکی و آبی نفتی داریم. منم ناچارا آبی نفتی خریدم اگرنه قصدم زرشکی بود . :)

    +خب راستش در این زمینه من نمیتونم کمکی بکنم چون در مورد ازدواج من یه جورایی من خودم مخالف هم بودم حتی! خانواده ام اصرار داشتن. خصوصا پدرم. حالا علتش هم شناختی بود که به خانواده همسرم داشتن و اینکه پدرش با پدرم دوست بودن و خب خانواده خوبی هستن.
    مگه قراره با رشته شون ازدواج کنن؟ ضمن اینکه علوم سیاسی جای پیشرفت زیادی داره خصوصا در سیاست! همسر من الان داره دکتری روابط بین الملل میخونه. خب مثلا قراره همه با پزشک ازدواج کنن؟ در حالیکه من خودم کاملا مخالف ازدواج دوتا پزشکم چون موارد ناکام زیادی اطرافم دیدم.
    الانور الانور 
    خجالت خجالت 
    :|
    :|
    :|
    :|
    :|
    :|
    .
    .
    .
    .
    :| 
    پاسخ:
    سرم شلوغه خانم... شلووووووووووووووووووووغ :((
  • خارج ازچارچوب
  • داشتم فکر می‌کردم این برندبازیا تو هر رشته‌ای هست. و هرکسی یه نگاهی داره که ابزارشو مارک بخره یا نخره.
    حالا این استتکوپ آمریکایی شما ویژگیش چیه؟ می‌ارزه به قیمتش یا صرفا اسم در کرده؟ هرچند جنس آمریکایی واقعا مرگ بر آمریکاس :|
    پاسخ:
    یعنی شما هم؟؟ :دی

    وضوح صداش بهتر از نمونه ی چینی ه. ولی من با ریشمن که آلمانیه مقایسه نکردم. از ریشمن 200 تومن گرونتره. احتمالا به خاطر اسم و برندشه دیگه. چون در تمام دنیا معروفه. همونطور که اپل واقعا بنظر من برتری نسبت به نوت 5 نداره. (البته به جز دوربینش:دی)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">