ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

آخرین پست 94 / زحمت ها کشیدم براش! بخونید :دی

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

1- خب واقعیت اینه که از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون ، ما روز 3 شنبه به دلیل اینکه نه کلاس داشتیم و نه درمانگاه و از طرفی اتاق عمل هم تعطیل بود ، صبح علی الطلوع رفتیم بیمارستان و حضورمون رو زدیم و بعد به طرز خیلی خفنی (!) جیم کردیم و رفتیم جیگرکی!!

حالا من صلاح رو در این میبینم که از حواشی این قضیه و نحوه رفتن ما به اون مکان منحوس چشم بپوشم و دیگه هنرنمایی های بی شائبه مون رو در چشم و چال مردم فرو نکنم! در ذیل هم مشاهده میفرمایید که جیگرها را میل کردیم و تمام !



ساعت 10 بود و یاران غار گفتن میرن بیمارستان که یه خودی نشون بدن و خروج بزنن که غیبت نخورن. منم یه هفته ای بود که مرجان میگف بریم بیرون ، بهش زنگیدم و گفتم پاشو بیا پارک بانوان منم میرم اونجا ! القصه رفتیم و دیداری تازه کردیم و باز عینهو ندید بدید ها دابسمش پر کردیم و حال و حول نمودیم و البته که یه خریت ِ بلاتشبیهی هم انجام دادیم! و اون چیزی نبود جز بستنی!! :| ینی الان که فکرشو میکنم نمیدونم با کدوم عقلی من رفتن بستنی خوردم رو جیگر!! :| یه مزه ی ... هم میداد که بیا و ببین! ماست بستنی بود!!! :| (آخه محصول قحطیه ماست بستنی؟؟؟ نه من از شما میپرسم!؟ ) خواهشا نگین اونا ماست بستنی تولید کردن شما عقلتون کجا بود! چون جوابی ندارم!

+در حال حاضر عکسی از اونا در دسترس ندارم! مرجان با گوشیش گرفت که ساعاتی پیش از روابط عمومیش درخواست کردم عکسو بفرسته ولی هنوز از اون مرکز جوابی به دست ما نرسیده! (چرا مسئولین پاسخگو نیستن واقعا؟؟ :| )


بعله! پیرو دو اتفاق فرخنده فوق بنده از 4 شنبه تا همین لحظه که در خدمتتونم گلاب به روتون تو مستراح لحاف تشک انداختم! ینی عملا روده بزرگ و حتی روده کوچیکم استعفا شون رو امضا کردن گذاشتن! هیچ مسئولیتی در قبال من قبول نمیکنن! اصن یه وعضی شده که گفتن نداره! :|


2- یک سندرومی هم هست به نام سندروم هندزفرییسم! یعنی ویران میکنه جیبتون رو! شما هی هندزفری میخرید هی خراب میشه هی یکی دیگه میخرید! واقعا نمیدونم چطوری خراب میشه آخه؟

میخوام یه موزه بزنم در طی سالهای آتی از هندزفری هایی که داشتم! امروز تو خونه تکونی میخواستم بندازمشون ها ! باز گفتم بیخیال ! باشه یادگاریه ! واللا ! :دی



3 - پیرو در افشانی هام تو کامنت دونی وبلاگ جولیک که در عکس ذیل مشاهده میکنید ، دوباره تاکید میکنم که آقا قول ندید! اگر قول میدید عمل کنید! زشته به خدا ! بده ! مردی گفتن ناسلامتی!



من نمدونم به خدا ! همه ی خلق ِ دنیا کار میکنن این شوعر ما هم کار میکنه! مرده شور اون کاری که 29 اسفند ماموریت داره رو باس برد ! 29 اسفند فقط مرحوم مصدق کار میکرد که اونم برا فرار از خونه تکونی بود ! واللا ! من که خونه تکونی ندارم که! باز 4 روز من تعطیلم این بشر پیداش نیست ! یه هفته است قول داده هرجور شده جمعه برگرده ! دیشب زنگ زده با هرهر و کرکر که نشد ! شنبه میام ! :| نِظری ندارم به واقع !

خب همین کارا میکنین باهاتون قهر میکنن دیگه! حرفم میزنی میگه یعنی دو صباح دیگه تو شب عید کشیک بودی من باید غر بزنم؟ :| یکی نیست بگه قیاس مع الفارق تر پیدا نکردی؟ من شب خواستگاری گفتم من کارم اینطوریه! میخواست نخوای! واللا ! تو که گفتی من کارم اورژانس نداره الان باید جوابگو باشی نه من :|

آقا اصن شماره یه وکیل خوب بدید من کارش دارم :دی


+این عمی جان هم فلسفه داره البته! عمو جان بوده تبدیل شده به عمی جان! عمو جان هم ادای یه بنده خدایی بوده! :|


4- سال نوتون پیشاپیش مبارک! شاد باشید و زیاد وبلاگ بنویسید و الانور را دوست بدارید و وبلاگش را بخوانید! :دی


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۲)

مرسی که پیام آب نارنگی منو اسکرین شات گرفتی و به گوش جهان رسوندی:دی
پاسخ:
آب نارنگی گلی است از گلهای بهشت! :دی
عمی جان...7 تاهندفری؟؟!! 7 تا؟! نه یکی نه دوتا ...7 تاااا!
پاسخ:
شاید باورت نشه ولی همه اینا مال 2 سال اخیره! قبلش به آهنگ معتاد نبودم! :دی

بمن تو تاریخ لقب هندزفری خور خواهند داد حالا ببین! :دی

حسن جان:)))))

باس اسمشو بزاری آقامون :دی

پاسخ:
حسن؟؟؟؟؟
نداشتیما !

به جان خودم!

:|

محسن ه ! محسن ! :دی

خخخخخ

م ـش جا افتاد خب! منظورم همون محسن بود:)))))

مهم نیته که تو گرفتی منظورو!:))

پاسخ:
حتی حدیث داریم که میفرماید : الاعمال بالنیات! :دی در این حد!
منم جنازه های هندزفریمو نگه میدارم :دی

سال جدید خودتم پیش پیش و دما دم و پساپس مبارک باشه عمیجان :))
پاسخ:
کلکسیونریم ما اصن :دی

+مچکککرم :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اصلا نمی دونم چه سریه، هر موقع بیان اعلام می کنه پست جدید گذاشتی من لبخند می زنم و یه حس خوبی میاد سراغم. من نمی تونم کسایی که جگر دوست دارند رو درک کنم، ووووی تنها غذایی هستش که به عمرم نتونستم لب بزنم.ولی از اسم جیگرکی خوشم میاد.حس خوبی داره. ان شاءالله که ارگان های بدنت سریعتر از سر تقصیر و گناهت بگذرند و باهم دوستانه تر رفتار کنند. اوووو هندزفیری ها رو!! لبخند. ان شاءالله سال پیش روتون پر از آرامش و برکت باشه. عمیقا شاد باشید الهییی!
    پاسخ:
    شایدی باورت نشه بانو ولی همین الان داشتم آرشیومو میخوندم بعد کامنتای تو رو دیدم گفتم کجاست این دختر خوب خدا پس؟

    چرا خبری ازش نیست؟ :)

    یو تو :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من همه نوشته هاتون رو می خونم، منتهی سخته با گوشی نظر گذاشتن. ممنون بانو. ^_^
    پاسخ:
    منم مچککرم بابا :دی
    پیچوندن ها و حضور الکی زدن ها که هیچی ((((: .
    عیدت مبارک (: .
    پاسخ:
    نه بابا ما همون یه بار بود ! :دی
    شما دکترها که ماشاالله پولدار هستید(یا در آینده قراره پولدار بشید) خب یه هندزفیری جنس خوب بگیرید که این قد هی تند تند مجبور به عوض کردنش نشید. مثلن سنهایزر خوبه هندزفیریش.
    باقی متن هم مثل همیشه خوب بود دیگه. هی گفتن نداره والا.
    پاسخ:
    هندزفری اپل ه آخریه. ان شاا... دوووم بیاره ! :دی
    ماست بستنی؟! :| من باورم نمیشه..ینی از دکتر مملکت بعیده :دی

    این هندزفری معظلیه برای خودش..همیشه پیچ و تاب داره :|

    اول مهریه ات رو بذار اجرا :دی
    پاسخ:
    باور کن نگار ! باور کن ! :دی


    مهرم حلال جونم آزاد ! والللا ! :دی
    الان خوشحالی که با احساسات معده ما بازی کردی؟؟ 
    روده کوچیکه روده بزرگه رو درید! به خدا که! مدارکشم موجوده :)
    پاسخ:
    مدارکش رو پست کنید شاید ترتیب اثر دادیم ! :دی
    ایشالا سال های پیش رو سراسر سلامتی و موفقیت باشه براتون ؛ مرسی که مینویسید . پیشاپیش سال نو مبارک . 
    پاسخ:
    ممنونم از شما که میخونید :)
    سال نوی شما هم مبارک
    ان شاء الله به پای هم پیر شین همیشه شاد باشین و براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی می‌کنم


    پاسخ:
    مرسی نسرین جان :)
  • داداش مهدی
  • اساسا با پزشکایی که خوش‌خوراک باشن خیلی بیشتر ارتباط برقرار می‌کنم. جگرخواریتان مستدام!

    فکر کنم پول همه این هندزفیریا رو میذاشتید یه برند معتبر اروجینال می‌خریدین به صرفه‌تر بود. sennheiser مثلا. البته بگید آقا محسن بگیره بهتره! :)) دیگه به وکیلم نیاز نیست.

    سال نوتون مبارک باشه. سلامت و پیروز باشید کنار خونواده و همسر.
    پاسخ:
    این آخریه دیگه هندزفری اپل ه! اگه خراب بشه خودمو میکشم! :))
    هندزفری گوشیم بعد پنج ماه سمت راستیش قطع شد منم با قیچی بریدمش با سمت چپی گوش میدادم یک ماه به همین ترتیب گذشت سمت چپیشم قطع شد :| 
    دو هفته عزا داری کردم واسه ش :)) بعد یکی دیگه خریدم ! چه خبرته ؟ :|
    پاسخ:
    اینها طی پروسه زمانی جمع آوری شده!
    بعدشم وقتی عشق آهنگ باشی همین میشه دیگه :دی
  • هولدن کالفیلد
  • سال نوی شما و محسن جان مبارک!
    پاسخ:
    محسن جان هم تبریک میگه! :|
    عید شما مبارک:)))
    پاسخ:
    مممممنونم ! :دی
  • نرجســـ ـــــَم
  • یجور خفنی یهو دلم برات‌تنگ شد. چرا دیگه یازده و سی دیقه پستهامو لایک‌نمیکنی اصلا؟
    پاسخ:
    :))))

    دعوام کردی خب!
    نوووش
    سال نو مبارک عزیزم :)
    پاسخ:
    یو تو !
    یا شایدم می تو!

    نمیدونم خلاصه تو ! :))
    ببخشید من یه سوال داشتم ... میخواستم بپرسم شما که الان پزشکی میخونید خیلی بهتون فشار میاد ؟ ینی به بقیه ی رنامه ها و علایقتون میرسین؟
    ببخشید همین طوری یهویی پرسیدم واقعا برام سوال شده بود :)))
    پاسخ:
    خب راستش الان که استاژر شدیم خیلی سخت تر شده. تو 3 سال و نیم اولش خوبه و زیاد سخت نیست ولی بعدش فشار کاری بالا میره. خصوصا یک سال و نیم آخر :)
    سلام :)
    سال نوت مبارک نفیسه :)
    در راستای سندرم هندزفرییسمت یه پیشنهاد تصویری برات دارم که چون با گوشی سخته آپلود کنم، تو دایرکتای اینستا بزودی برات میفرستمش
    پاسخ:
    سلام بانو ! :دی

    نیومد که!! این همه روز گذشته :دی
    عالی بود
    امیدوارم بهترین سال برات رقم بخوره
    پاسخ:
    مچکککرم! و هم چنین :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">