ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

اسفند ِ صبور ِ من...

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ

+نفس های آخرت را هم بکش. دیگر دارد تمام میشود. من می آیم و جای همه ی بودن های تو را میگیرم. آخ که چقدر لذت میبرم وقتی میبینم کسی به تو توجهی ندارد...  آخ که چقدر قشنگ است این روزهایی که تو هنوز هستی ولی انگار هیچ وقت نبوده ای...

- :) واقعا گمان میکنی خوشبختی؟

+ معلوم است که هستم! مگر میشود بهار بود و خوشبخت نبود؟

- آدمها را ببین ! در روزهای من خوش اند... در تکاپو اند... زنده اند... تو که می آیی همه چیز تمام میشود... از همان لحظه ی اول آمدنت همه حس ها فرو مینشیند... مگر غیر این است؟

+آدمها در تلاشند چون منتظر من اند. اگر من نباشم هیچ تلاشی نیست...

- اما انتظار از وصال زیبا تر است. شادی در انتظار است. شادی در نیامدن توست. شادی در فکر کردن به توست... شادی در روزهای من است...

+پس چرا من که می آیم همه به هم تبریک میگویند؟ من خود عید ام ! چه بالاتر از عید پیدا میکنی؟

- بوی عید ! همان بویی که روزهای من میدهد !



  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۶)

  • میلاد ساده
  • بسیار هم خوب
    پاسخ:
    :) سپاس
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • تعبیر خیلی زیبایی بود :)
    پاسخ:
    مچککرم بانو :دی
    اسفند اتفاقا بعد از فروردین، عجول ترین ماه ساله
    زود تموم میشه :(((((
    کلی کار دارم هنوز :(((((((((((
    پاسخ:
    این اسفند نیست که عجله داره این ماییم که کارامون زیاد :)

    شما که دیگه زیارتت رو بکن! کار چی؟
    توهم زده...:|
    پاسخ:
    کی؟
    اسفند یا فروردین؟
  • داداش مهدی
  • چقدر شاد و پر انرژی!
    فقط ما میایم اینجا قالب وبلاگ گیج‌مون میکنه.

    عید شما رو به خود شما تبریک میگم.
    پاسخ:
    جدی شاده قالب؟ :دی

    مرسی :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • لبخند. حس خوبی داشت. دیشب که خوندم دلم برای اسفند سوخت.
    پاسخ:
    تموم شد دیگه بچه ام :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">