ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

یه روزی که تو محکومی به خوشحال بودن :)

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

یه روز از خواب بیدار میشی و به خودت میگی " بالاخره یه صبح بهاری ِ دل انگیز فرا رسید ! "

یه روز از خواب بیدار میشی و میزنی بیرون. میگی امروز باید روز خوبی باشه! میری کفش کتونی هات که تازه از سفر اومده رو بپوشی ، میبینی ساعت ِ مخاطب خاص تو کفشت جا مونده !!! ساعتی که سه روزه داره دنبالش میگرده ! نگو تو کیفش بوده و رفته تو کفش تو! (حالا اینکه چه جوری ساعتش رفته تو کفشی که تو نایلون تو کیف بوده رو دیگه نمیدونم!! ) زنگ میزنی بهش و مژدگونی میگیری.

میری سوار تاکسی میشی . آقای راننده پسر دبیرستانی ِ صندلی عقب رو سر خیابون مدرسه شون پیاده میکنه و میگه مسافر دارم. پسره میگه "دیرم شده. خانم میشه اجازه بدین منو تا آخر این خیابون فرعی ببرن؟ "

به ساعتت نگاه میکنی و مطمئنی که اگه این اتفاق بیفته به سرویس همیشگی ِ بیمارستان نمیرسی. لبخند میزنی و میگه مشکلی نیست! با خودت میگی صبح به این خوبی ! حالا امروز یه ربع دیرتر خودم برسم به جایی بر نمیخوره. یه کم سریعتر کارامو انجام میدم!

یه روز که توش دوست صمیمی و قدیمی دبیرستانت بهت پیام میده که امروز عقد کردیم ! و تو لبخند میزنی و بازهم لبخند میزنی !

یه روزی که تو اون روز حتی دکتر الف با تمام عصبانیت و خستگی و تنش هایی که ایجاد میکنه نمیتونه حس خوبت رو منفی کنه!

حتی وقتی که فقط یه مریض از زیر دست گروهتون در رفته و اون بین 24 تا مریض فقط به همون یه دونه گیر میده و میگه هر چهارتاتون از بخش برید بیرون! برید تو خونه استراحت کنید و دیگه نیاین پیش من ! حتی تو این موقع هم تو لبخند میزنی و به دوستات میگی هیچی نگین یه نیم ساعت دیگه خودش آروم میشه ! اونوقته که آخر روز برمیگرده میگه " شما از بقیه ی گروه ها بیشتر چیزی بلدید :) "

یه روز دل انگیز بهاری روزی ه که وقتی ساعت 3 و نیم عصر از بیمارستان برمیگردی ، تو کوچه دست میکشی به همه ی بوته های یاسی که از حصار خونه ها اومده بیرون و لبخند میزنی ! روزیه که میرسی به بوته ی آخر و میبینی اولین صدای پای اردیبهشت پیچیده تو بوته ها !به اولین نشونه های بوی مست کننده ی یاس دست میکشی و با خودت میگی زندگی قشنگه ! هرچند سخته ! :)



یه روزی که برخلاف همیشه خسته نیستی و میری تو پارک روبروی خونه و 10 ها عکس از بوته های گل میگیری و به دوربین ِ سلفیت لبخند میزنی ! انگار نه انگار که از ساعت 7 صبح تا حالا چیزی نخوردی و سرپا بودی دونه دونه گلها رو بو میکشی !



یه روزی که حتی وقتی میای خونه یادت میفته از گودبای پارتی ِ دیشب ، هنوز پاستیل مونده ! میشینی پاستیل میخوری و به این فکر میکنی که شاید روزهای زیادی مونده باشن که تو ازش دور باشی ولی روزهای زیادی هم هستن که برای غصه نخوردنت پاستیل برات میخره و بعد میره ! :))



  • موافقین ۸ مخالفین ۱
  • شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۵)

من پاستیل دوست ندارم
بهش بگین روزایی که ازم دوره، برای غصه نخوردنم بستنی شکلاتی بخره
پاسخ:
بستنی شکلاتی رو مثلا فریز کنی تو نبودش بخوری؟ :))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ان شاءالله همیشه حالت خوب باشه الاااااااااانور 
    عکس گل های رز دلبری می کنه.

    + نمی خوام توی ذوق بزنم ها! ولی اون درختچه ای که خیلی خوشبوعه و عکسش رو گذاشتید، پیچ امین الدّوله است نه یاس :)
    پاسخ:
    :)))
    پس یاس کدوماست؟؟

    :))
  • פֿـانم گــلآب
  • شادی تون مستدااااااااااااام D: 

    +امروز واسه منم عالی بود :)
    پاسخ:
    مچکککرم! :دی
    چه روز خووبی!
    ان شالله هر روز همین طور باشه!
    پاسخ:
    مرسی بانو :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یاس رنگ گل هاش یاسیه. گل هاشم ریزن. :)
    پاسخ:
    ر.ک به کامنت فرزانه بانو :)
    تغییرات هورمونیه، ایشالا به زودی به حالت عادی برمیگردی:|
    پاسخ:
    :|
    سارا میدونستی که آدما برا من دو دسته ان؟
    دسته ای که همه ی حالات خوب و بدت رو تقصیر هورمون ها میندازن و دسته ای که برات اهمیت قائلن و تو رو یک ربات که فقط هورمون ها باعث خوشحال و ناراحت کردنت میشن ، نمیدونن!
    سلام(:
    حس خوبت مستدام...
    بذار به عنوان یه انسان یاس دوست یه شفاف سازی هم راجع به یاس و امین الدوله که بحثش تو کامنتا بود بکنم و برم!(:
    یاس های سفید گونه های مختلفی دارن مثل یاس رازقی،یاس چنپا(چند پا) و یاس امین الدوله  که چون پیچ میخوره و راحت دور میله ها و اینا میپیچه بهش پیچ امین الدوله هم میگن.

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت ، به چشمون سیاهت حتی!! :)))

    پس درست گفتم اینا هم یاس هستن ! هوراااااااااا ! :))
    دلم یه حس قشنگ می خواد :)
    پاسخ:
    براتون حس قشنگ آرزو میکنم :)
    هممم اینه یه زندگی! :)
    انرژی و امید صبحگاه، صبوری، بازم امید، تلاش و لذت از زیباییهای بهار...عالیه(البته اگه چشم نزنیم خخخخ)
    سلامتی و صبر و شادی شما پردوام ^_^
    پاسخ:
    مرسی :)
    متاسفانه روزایی که پامیشم و الکی خوشحال یا ناراحتم کاملا مشخصه که مال هورمون هامه، یه چیزی بالا میندازم مرتفع میشه مشکل. حالا شاید تو به طرق محیر الوقوعی (یا عقولی، هیچوقت نفهمیدم کدوم درسته!) اینگونه نباشی:/
    پاسخ:
    من کلا اعتقادی به نواسانات خلقی با نواسانات هورمونی ندارم.
    چقدر خوبه :)
    پفک و کتاب هم خوبه دوست میدارم! :)
    پاسخ:
    پفک عشقه عشق!!!

    رو کتاب باید فکر کنم! :)))
    شاید باورت نشه اما با خوندن این پست بوی یاس توی مشامم پیچید.خیلی واقعی 
    بوی پیچ امین الدوله 
    مرسی الانور به خاطر این حس های خوب
    پاسخ:
    :) لبخند
    دکتر شما چرا؟:|
    پس این همه قرص و دارو واسه تغییرات خلقی ناشی از نوسانات هورمونی رو هولدن اینا ریخته ن تو بازار؟:دی
    پاسخ:
    من برا خودم گفتم! بقیه لابد تاثیر پذیرن! :دی
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ولی به ما توی درس گیاهشناسی گفته شد که یاس چیز دیگری ست. :)
    الان هم که جست و جو کردم باز مطمئن تر شدم. سرده و تیره شون متفاوته
    پاسخ:
    واللا من تخصصی ندارم اصلا نمتونم نظر بدم!

    در هر حال ما شما رو خیلی قبول داریم :)
    درود
    زیبا بود
    پاسخ:
    مرسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">