ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خبرنگار اعزمی رادیو بلاگیها ... روم !

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ

میتونم بگم برا اولین بار تو عمر حدودا 4 ساله ی وبلاگ نویسیم یه حرکت گروهی خیلی جالب دیدم و درنگ نکردم و باهاش همراه شدم! حرکت گروه آقای بنفش و دوستان بی نظیرش! جا داره بگم منم یکی از اونام ! [آیکون فخر فروشی ِ زیاد!]

4 تا از خبرهای این هفته رو من نوشته بودم! جایزه گذاشتم برا اون کسی که هر 4 تاشو درست تشخیص بده! :))))

بشنوید و لبخند بزنید. لینک :)

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۱)

من بگم من بگم:))))
پاسخ:
نه تو رو خدا! تو نگو!
فسفرات میسوزه صبا جونم :))))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • کار تون خیلی درسته
    دست مریزاد میگم به شما و همه بر و بچه های رادیو بلاگی ها.
    عالی عالی عالی
    :)
    فقط یک سفارش بکنید کارها رو با حجم کمتر هم منتشر کنند. ما اینترنت ندارها گناه داریم:دی
    پاسخ:
    مرسی :)))

    چشم. حتما منظور میشه :)
    باغ وحش و 
    دیگه
    اممممم
    اصن 4 تای آخر!
    پاسخ:
    نفر بعد! :|

    :)))
  • سمانه میم
  • نفیسه جان کی افتخار گویندگی خبرا رو داشته حالا😁😁😁
    پاسخ:
    سمااااااااااااااااااااااااااااااانه جوووووووووووون!


    :))))))
    پس شما نویسنده ی اخبار هستی ؟؟!!
    آفرین بر شبکه ی خبریتون من که هر پنجشنبه منتظرم :)
    پاسخ:
    من یکیشونم!

    مرسی:)
  • مستر نیمــا
  • خودت بیا اعتراف کن کدومش کار تو بوده:دی
    پاسخ:
    شما خسته میشین اینجوری :))))
  • روشــنا ...
  • زنی درفرودگاه،بانوی رنسانسی و۷۶۶۰ عایا؟؟
    +
    تشکر و خداقوت :)
    پاسخ:
    دقت کنی گفتم 4 تا !

    :)))

    یه کم پیشرفت بود ولی خب کم بود :)))
  • یاسمین پرنده ی سفید
  • خانوم اجازه من بگم؟ :دی
    پاسخ:
    نه خانم! نه جانم! شما نگو! :)))
    مستر نیما،ساکن خیابان 19،اتاق دلم،زنی در فرودگاه
    پاسخ:
    یکی از 4 تا :دی
  • احسان خواجه مرادی
  • شما هم؟ اگر آقا محسن بفهمه!
    پاسخ:
    از خداش هم باشه! زن به این با استعدادی! :دی
    مسترنیما ,زنی در فرودگاه عروسک چوبی و بانوی رنسانسی یا اتاق دلم 
    پاسخ:
    هیچ کدام! :دی

    +دیگه با یه جمع بندی میشه فهمید :)))
    اون سوژه شباهنگ؟
    پاسخ:
    نه:)))
    خیلی خیلی کارتون درسته.. مرسی واقعا :)
    هر پنجشنبه منتظر رادیو بلاگی ها هستیم ؛)
    پاسخ:
    خوشحالیم از این بابت :دی
  • روشــنا ...
  • خب سه تا از چهارتا! اون یکیش دیگه نتونستم حدس بزن!

    "کم"  یعنی یکی از سه تا درست بود؟!:))


    پاسخ:
    بلیا :دی
    7660،ساکن خیابان 19،مترسک،آزیتا
    دیگه فکر کنم باید جایزه رو بدید:دی
    پاسخ:
    خداروشکر میکنم که یکیش غلط بود و پایان مسابقه رو اعلام میکنم!!! :)))))
  • گمـــــــشده :)
  • عالی بود واقعا. دستتو درد نکنه.
    پاسخ:
    چشتون عالی میبینه :))
    الان خوبه مادر من من بیام ادعای پزشکی کنم چیکا به خبرنگارا دارید
    پاسخ:
    فرزندم...

    چقد دلم برا اون روزا تنگ شده خداییش!!!

    هعی ... پیر شدیم رفت!

    +جایزه ی بی ربط ترین جواب کامنت سال هم داده شد به همین جوااب! :)))
    میگم من الان تک قرزند شوما وپدرم عایا دی:
    پاسخ:
    آره! منتها پدر بی خبره!! :))) مثل فیلمهای هندی!! :))
    ای بابا من این همه تلاش کردم
    حداقل یه کیسه برنج محسن به رسم یادبود به ما بدید:دی
    پاسخ:
    خب اشتباه بود [آیکون از زیر هدیه در رفتن!!!]

    +برنج که نه ولی یک عدد محسن خالی داریم دست یه خانم دکتر بوده!! میخواین؟؟ :))
    من ترجیح می دم برای تشخیص درست تلاشی ازم سر نزنه :دی

    ولی خیلی باحاله رادیوتون :))))
    پاسخ:
    مچچککککرم ناصر ! :)))
    :) 
    پاسخ:
    :) لبخند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">