ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

زندگی رسم خوشایندی است آیا؟...

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

همه چیز آماده است. گرد کنار پنجره ها و بالای تخت را گرفته ام. ملحفه ها را تا زده ام. ظرف های اضافه را جمع کرده ام و وضعیت آشپزخانه را از زندگی دو نفره به یک زندگی یک نفره مبدل ساخته ام. قفسه های یخچال را شسته ام. چند وعده غذا فریز کرده ام. و پرده ها را هم کشیده ام...

یادداشت هایی چسبانده ام به آیینه ها و یخچال... گل هایی که خریده بودم و حال دیگری رمقی ندارند را با بی رحمی ریخته ام بیرون. لباس های چرک ماشین لباسشویی را شسته ام و تا زده ام و در کشو ها گذاشته ام و حتی با قاب عکس ها و پنجره ها و عروسک هایم خداحافظی کرده ام...

چمدانم را بسته ام و آماده ام برای یک ترک ِ با شکوه!

میدانید؟ بادکنک هایی که خریده بودم و آویزان کرده بودم بالای در خانه... آن که قرمز رنگ بود... نیمه های دیشب ترکید... خواب بودم... از خواب پریدم و دیدم که ترکیده... ناقوس ِ رفتن بود صدای ترکیدنش...

این خانه زین پس برای ماه ها مرا کم خواهم داشت... و صدای یک زن را که صبح ها بگوید : "پاشو دیگه دیرت شد" و بگوید "مراقب خودت باش..." صدای یک زن را که بگوید : " شام فسنجون پختم... چایی بعد شام؟" ... و صدای یک زن را که بگوید : "دوسِت دارم"...

  • موافقین ۱۲ مخالفین ۱
  • چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۴)

زندگی یکی که داره پزشکی میخونه خوشایندیش این مدلیه دیگه..
+واقعا چرا تابستونا هم دانشگاه میرین؟!چه وضشه؟! - _ -
پاسخ:
+چمیدونم :((( از وزیر بهداشت باید پرسید :(( تازه 5 شنبه ها هم تعطیل نیستیم. مرخصی هم نمتونیم بگیریم. غیبت هم نمتونیم بکنیم :((
هعییی..اون وقت خیلیا(مثلا خودم) چه زوریم میزنیم واس پزشکی..
کنکور و رد شدن ازش و خفه کردن خودت با کتاب و تست به کنار،دانشگاه اوضاع لدترم میشه - _ -
وزیر بهداشت خر است
اموزش پرورش خر است
نظام آموزشیمونم خره
پاسخ:
همه خرن غیر ما :)))
اتفاقا ما هم خریم که قبول کردیم مث خر ببرنمون دانشگاه مث خر بمون درس بدن و عین خر ازمون کار بکشن :| :))))))))))
پاسخ:
نه دیگه نشد. من خر نیستم. تو خودت میدونی! :))
پستت پر از حس خوب و غم بود
اگه من مینوشتم، کامنتاشو میبستم :)))
پاسخ:
نه بابا چیکارش داری بذار باز باشه ! :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • هدیه تولد رو دادید بالاخره؟ :)
    به قول شاعر گفتنی چون میگذرد غمی نیست.
    ان شالله تموم میشه میره به زودی
    پاسخ:
    بله بله :))

    به قول معروف زندگی فقط 100 سال اولش سخته! :دی
    اشکمونو در آوردی که
    پاسخ:
    دستمال بدم؟ :)
  • سکوتـــــــــ پاییزی
  • عزیزم:)
    چه خانوم دکتر خانه دار ، شوهردارِ  مهربونی :))
    سختی های الان برای آسایش و ارامش تو سال های بعدیه ، انشالاه کنار هم روزگار خوشی داشته باشید :)

    + کامنت del nia  :)))) یهو بگو همه خریم ، تعارف نکنا :)))
    پاسخ:
    مرسی :)

    +همونو بگو دیگه! :))
    اشکال نداره میگذره الانورجان. زور زندگی زیاده . چه میشه کرد
    پاسخ:
    اوهوم...
    خدا خودش کمک کنه...
    زندگیه دیگه..همیشه یه جور نیست...روزهای قشنگ در پیشه...مطمئن باش
    پاسخ:
    انشاا... :)
  • زینـب خــآنم
  • وای یک دفه چقد نگران شدم ، از اون فکرای بد کردم
    کامنتا رو خوندم خیالم راحت شد  : )
    پاسخ:
    :)))))
    فکر کردی با محسن قهر کردم؟؟؟
    =))))
    -1همیشه فک میگیردم این الانور که میگن، منظور al anvar  هست یعنی  ال انور(ال با فتحه و انور بر وزن افعل) خخخخخ :)) تا اینکه یکروز به پین انگلیشش توجه کردم فهمیدم  چ خبره :)) 

    -2-تو پست قبلی خیلی روسری ات ثابت و خوب نگه داشته شده صاف و گرده گرد بدون کج و کوله شدن  چکا کردی خدا وکیلی؟ :)) مال ما ک  اینجوری سر میکنیم همیشه بعدش کج و کوله میشه 

    3- انشالا که زندگی دونفره تون مستدام باد همراه با خوشبختی این دوری ها هم بشه نمک زندگی:)

    پاسخ:
    1- ای خدا :(((( آیکون سر کوبیدن به دیوار :((

    2- من به این گیره های کوچیک مو که انبری اند میبندم همیشه :)

    3- مرسی ^_^
  • دختر خاموش
  • پست بذاررررر:((((((((((
    پاسخ:
    گذاشتم :))))
    عب نداره روزی که به از رشته تون پول در می ارین به این روزای سخت می خندین و میگید ارزشش رو داشت :))
    پاسخ:
    ای بابا...
    آیکون سکوت
  • فیلو سوفیا
  • چه رمانتیک بود:)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">