ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

از وقتی هم که این بازی های وبلاگی نظیر تاپ بلاگر و اینا مد شده ، یه مرضی افتاده به جون با سعادت بنده!

اونم اینه که دوره افتادم بین وبلاگهایی که میدونم منو میخونند تا ببینم آیا کسی گوشه و کنار پست هاش نامی از این بنده ی سراپا تقصیر اورده یا نه! که خب میبینم نه!

بعد من هی میگم هیچ کی منو دوست نداره بذارید من رگمو بزنم هی شما نمیذارید! واللا!

جا داره از همین تریبون استفاده کنم و از نسرین (شباهنگ) تشکر کنم که رتبه ی دوم و مدال نقره تاپ بلاگر رو بمن داد و از همین تریبون یکی بخوابونم تو گوشش و بگم اینه رسمش؟؟ حالا که ییه نفر پیدا شد منو دوست داشته باشه باید وبلاگش رو ببنده؟ این بود آرمانهای امام راحل؟؟

:(

همین دیگه! خودم هم میدونم خوب نمینویسم دیگه ولی جا داره دوباره یادآوری کنم یه زمانی بود یه بلاگستان بود و یه فخر الزمان الانو بانو! .... هعی روزگار قدار! چه کردی با ما !

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۴)

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • :)))
    شما میتونید با انتشار چند پست در هفته لقب سوژه ترین رو از طرف رادیو بلاگی ها دریافت کنید. و برنده رادیو طلایی بشید.:دی

    پاسخ:
    :|

    بروووووووووو برو اینجا وانستا! دیگه داره از خوش اخلاقی من سو استفاده میشه :)))
  • فاطمه غلامی
  • خوبس خوبس
    حالا خودت رو لوس نکن :)
    پاسخ:
    بابا یه بار بذار من مظلوم نمایی کنم خووو :((
  • مستر نیمــا
  • آخییی
    کرک و پرت ریخته دیگه:)))
    پاسخ:
    الان داری دلداری میدی؟؟
    :|
    من چی کار به آرمان‌های آن عزیز سفر کرده دارم آخه! اصن خودِ امامم راضی نیست من زیر رگبار انتقادات آش و لاش شم. 
    این اواخر یه سریا کم‌لطفی کردن و مهربون نبودن باهام. غریبه‌ها حرفامو گذاشتن به حساب منم منم و بلدم بلدم و آشناها با تغییراتم کنار نیومدن و گذاشتن رفتن. درسته که برای خودم می‌نوشتم؛ ولی برگشتن و نوشتن انگیزه میخواد. دیگه اون شور و شوقو ندارم...
    خودمم باورم نمیشه دو هفته است پست نذاشتم...

    فکر کنم سه سال پیش بود، مستر تو وبش وبتو معرفی کرد و گفت خوب می‌نویسی و بخونیمت و ما هم از اون روز خوندیمت و می‌خونیمت.
    پاسخ:
    :))

    واقعا از وب مستر منو دنبال کردی؟ :دی
    از حدود شص تا وبلاگی که میخونم ده تاشونو تقریبا خیلی دوس دارم خیلیاا
    از بین همون ده تا پنج تاشون اولویتشون بیشتره واس اینکه ستاره شونو زودتر خاموش کنم
    تو جز اون پنج تایی بایجازت:دی
    پاسخ:
    هوریاااااااااا
    بالاخره یکی دوسم داشت
    ^_^
  • زینـب خــآنم
  • از اون زمانا ک میگی دیگ خیـــلی گذشته  : دی
    پاسخ:
    چقدم که همه دارن منو به زندگی امیدوار میکنن!
    اصن من این همه پیام محبت آمیزو با خودم کجا ببرم به واقع؟
    خب حیف که من اصلا وارد این بازیای پیچیده نمیشم! :| 
    وگرنه بهت مدال طلا میدادم :)) 
    پاسخ:
    فاطمه دیگه فقز تو برام موندی!!
    :((

    =))
    اصل مطلب- که منم-سرجاشه 
    بقیه مهم نیستن =))))))
    پاسخ:
    تو سرجات باش! خوبه :))
    من هم خیلی وبت رو دوست دارم، تو و هدیه خاتون و نگار و مهشاد و یکتا از ستاره هایی هستین که سریع میام و میخونمتون :)
    پاسخ:
    مرسی ^_^
    سلام 
    منم از وقتی با وبت اشنا شدم همیشه میخونمت
    وقتی میام میبینم پست جدید نذاشتی میگم اخه چرا ملت و منتظر میذاره 
    اما یکم خوشبینانه فکر میکنم میبینم بازم با این همه مشغله خوبه که گاهی پست میذاره 
    به هر حال من دوست دارم و همیشه وبت دنبال میشه
    پاسخ:
    سلام.

    من به عشق همین خوندناست که نصفه و نیمه هستم :)
    اگه منظورتون روزگار فریبنده و مکاره که غدار درسته نه قدار خانوم دکتر :)))
    البته جسارت نباشه ها :))
    پاسخ:
    بابا ما خسته تر از اونیم که ازمون غلط املایی بگیری جوون! :))
    شما روی تخم چشم ما جا داری الانور بانو جان :))))
    پاسخ:
    شما خودت که عزیزی بالام جان :*)
  • گمـــــــشده :)
  • خودت خودتو تاپ معرفی کن.
    باز شما رو یه نفر دوم محسوب کرد..من می دونستم پنجم ششم هم نمی شم.خخخخ
    پاسخ:
    :))))))))))

    این دیگه نهایت بدبختیه که یکی خودش تاپ بلاگر خودش باشه! :))
    سلام. والا من غیر بیان هارو تو لبنکم دارم اونم برای اینه که گمشون نکنم. نامرد هم خودتی. تو نگفتی ولی میدونم تهه دلت میگی 
    پاسخ:
    نه بانو! شما ما رو شرمنده میکنی همیشه :*)
  • در مسیر شدن
  • فقط میتونم بگم

    Cheer up / Chin up

    :)
    فدا سرت
    پاسخ:
    آره بابا ! سرم سلامت ! :)))
    فخر الزمان الانو!
    :)
    با تبادل لینک موافقی؟
    پاسخ:
    عزیزم من دیگه با کسی لینک مبادله نمیکنم :)
    فخر زمان مادر الانور
    پاسخ:
    چی شده مادر؟ :دی
    من قهرررررررم :(

    پست جدید بذار دیگه
    پاسخ:
    :)
    دشمنت شرمنده . اصلا دشمنت له و لورده . اصلنا دشمنت پودر تالک شه ... دخترجون شما عزیزه دلی . پیوند وبلاگ کیلویی چند. مهم این ِ که پیوند دل باشی که هستی . بوخودا :************ مثلا دارم منت کشی میکنم . مشخصه آیا >؟؟
    پاسخ:
    :)))
  • پسرِ خاکستری
  • حالا عیبی نداره ک
    ولی برق فشار قوی بهتره ها
    رگ کثیف کاری داره :))
    پاسخ:
    :دی
    من کم کاری بقیه دوستان رو در مورد عدم انتخاب شما جبران میکنم و میگم:
    دنیا دیگه مثه تو نداره.... :)
    پاسخ:
    مرسی :دی
    خوب خودتم خیلیییییی کمرنگ شدی نسبت به اون زمانا!! اینم مدنظر داشه باش :دی

    ولی خاطرات هیچ وقت فراموش نمیشن:) الانور اون زمانم همینطور ^_^
    پاسخ:
    آره حق با توئه :)
    :)
    من نخونده دوستتون دارم:)))
    پاسخ:
    شما لطف داری :)
    یکی از من بدتر پیدا شد بالاخره :)
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">