ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

حسی که بین ماست... از عشق بیشتره...

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

میدانی ... هرچقدر هم که خودم را به این در و آن در بزنم... هرچقدر هم که غصه بخورم ، گریه کنم و تریپ افسردگی بردارم... آخرش ته ِ ته ِ دلم خوشحالم...

خوشحالم از اینکه هستی... از اینکه اگر هیچ کسی در دنیا را هم نداشته باشم باز هم تو هستی احساس امنیت میکنم... راستش را بخواهی وقتی به تو فکر میکنم خیالم تخت میشود...

خیالم راحت است از اینکه هروقت بخواهم میتوانم صدایت کنم... حرف بزنم... گله کنم... گریه کنم و حتی داد و بیداد کنم و تو...؟ ... باز هم دوستم داری... خوشحالم... خوشحالم که تو مثل اتند های بخش داخلی نیستی که مشکلاتم را نفهمی... خوشحالم که تو مثل خانم ایکس نیستی که تلفن مرا قطع کنی و بگویی به من ارتباطی ندارد... خوشحالم عزیزم... خوشحالم که تو مثل رئیس دانشگاهم نیستی که ساعت ها برای دو جمله حرف پشت در اتاقت بایستم و مرا ندیده بگیری...

خوشحالم که تو مثل هیچکس نیستی... خوشحالم که تو با همه ی اطرافیانم فرق داری... نبین که اشکهایم دارد میریزد من واقعا خوشحالم ...

برای تمام لحظه های که هیچ کس نبود و تو بودی از تو متشکرم... ممنونم که همیشه برایم وقت داشتی... ممنونم که هیچ وقت خسته نبودی.. هیچ وقت خواب نبودی... هیچ وقت سرت شلوغ نبود ... ممنونم که همیشه حوصله ی مرا داشتی...

خدای خوبم... عزیزترین پرستیدنی ِ عالم... ممنونم که اجازه دادی تو را داشته باشم... ممنونم که رهایم نکردی ... و ممنونم که خودت را به من بخشیدی تا در این روزها با یادت زنده بمانم....

  • موافقین ۱۹ مخالفین ۱
  • چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۴)

  • طاهره ایرانی
  • عزیزترین پرستیدنی ِ عالم...
    ممنونم که اجازه دادی تو را داشته باشم...

    زیباست:)
    پاسخ:
    مرسی :)
    مثل وقتی که این پستِ الانور بانو رو می‌خونی و "یار تو هستمِ" علیرضا قربانی داره نان استاپ ریپیت میشه و با خودت زمزمه می‌کنی: که یار تو هستم کنار تو هستم
    نترس از زمانه که بی اعتبار است که هر لحظه من اعتبار تو هستم
    کنار تو هستم که یار تو هستم که بیش از خودت بی قرار تو هستم
    مثل وقتی که نمره‌ها وارد کارنامه‌ت شده و درس استاد شماره 11 رو با 20 پاس کردی و نمی‌دونی ذوقتو کجا تخلیه کنی و میای تو کامنتدونی ملت تخلیه احساسات می‌کنی
    پاسخ:
    ^_^

    خیلی خوشحالم که خوشحالی نسرین :)
  • زینـب خــآنم
  • اول فک کردم داری شوهرت ُ میگی ، گفتم بابا عجب شوهر نمونه ای ، ک همیشه وقت داره ِ ُ اینا ... گفتم از کجا گیرش آوردی ؟  : دی
    آره واقعا ، خیلی خوب گفتی ...
    پاسخ:
    :)
    بنظر من هیچ انسانی هرچقدر هم خوب نمیتونه یه درصد از خوبی های خدا رو داشته باشه...
    عجب.. انقد جالب بود گفتم سریع برم تهش رو بخونم ببینم کیه..در عین ناباوری خداجون خودمون بود
    پاسخ:
    چرا ناباوری؟
    باورش کن :)
  • خرید ساعت مچی
  • سلام بسیار زیبا بود آرزوی سلامتی برای خودتون و کسانی که دوستشان دارید رو دارم /.
    پاسخ:
    مرسی :)
  • د‌ل‌باخته ..
  • و خدایی که در این نزدیکی است...

    http://delabad.ir/post/645
    پاسخ:
    دقیقا... :)

    خیلی نزدیک... نزدیک تر از رگ گردن :)
    عاااالی بود
    پاسخ:
    ممنون :)
    همیینه نفیسه جان!!همینه!
    پاسخ:
    آره همینه :)
    از شمار خوانندگان خاموش وبلاگ شما الانور بانو :)از بلاگفا تا اینجا: )متن عااالی بود... پر از امید. ..پر از حس خوب: )...
    از حال خوب شما بسی خوش حالیم و متشکریم.به خاطر حال خوب هدیه کرده ات به ما: )
    لاجوردی هستم: )
    پاسخ:
    چه قدر خوب که روشن شدین و چه قدر خوب که خوشتون اومده :)
    خدای خوبی ها ..خدای تنهایی ها ...
    پاسخ:
    :)
    :)
    پاسخ:
    :)
  • گمـــــــشده :)
  • اولش فکر کردم برای اقای همسر گفتی بعد دیدم مخاطب دیگریست
    هوشم زیاده نه؟
    :))
    پاسخ:
    نه پست من ایهام داشت :)
    من توی کامنت دونی فهمیدم خطاب به خداست! خط آخر و با دقت نخونده بودم، تازه کلیم برای پایایی و مانایی عشقتون دعا کردم ؛))

    پاسخ:
    :)))
    مشخصه با دقت نمیخونی ها !
    اولش کلی حسودیم شد
    گفتم خوشبحال مردم خداشانس بده...
    اخرش انقده خوشحال شدم دیدم منم دارمش:)
    عالی بود این متن
    پاسخ:
    :)))

    هیچ آدمی نمیتونه این ویژگی ها را داشته باشه. مطمئن باش :)
    ^_^
    پاسخ:
    :)
    عزیزم..چقدر قشنگ حرف زدی با خدای خوب :))
    پاسخ:
    مرسی نگار :)
    جالبی و جذابیت متن و در عین حال به نظرم حواس پرتی من، باعث شده بود بین بنده های خدا دنبال صاحب متن تون بگردم.
    متن خوبی بود و تذکر خوبی به خودم که هی حواست هست که خدا حتی برای لحظه ای نیومد تو ذهنت؟!
    پاسخ:
    :)
    مرسی :)
    یه اعترافی کنم اولش فکر کردم همسرتون رو میگید:دی.
    عنوان با صدای شهاب رمضان عالیه
    پاسخ:
    من فکر میکردم میثم ابراهیمیه... نیس واقعا ؟ :دی
    عالی بود

    به سایت فقط خدا سر بزنید;-) 
    بله میثم ابراهیمیه،من با یه آهنگ دیگه اشتباه گرفتم:)
    پاسخ:
    :)
  • هولدن کالفیلد
  • من فکر کردم با شوورتی که :|

    پاسخ:
    با اون نبودم که :دی
  • آقای دنتیست
  • فکر کنم اونی که آنلایک زده آتئیست بوده :))
    انتقالیت جور نشده هنوز؟ 
    یه پارتی تو وزارتخونه گیر بیاری حل میشه 
    پاسخ:
    اتفاقا برا خودمم جالب بود :)))

    هنوز نه... بگین خدا پارتی آدم باشه داداش. این پارتی ها کاری از دستشون بر نمیاد ...
    من اولش فکر کردم با شوهرتی بعدش اما دیدم دل غافل...
    پاسخ:
    :))
    خداییش اولش فک کردم داری در مورد همسرت حرف میزنی، بعد با خودم گفتم مگه میشه؟ مگه داریم همچین مردی در تمام دنیا ؟؟؟ :)
    پاسخ:
    نه بابا گشتیم نبود نگرد نیست! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">