ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ما جدا خونمون مورچه داره :))

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ

+قبلنا یک مدت عنوانهای پستهای من معروف بود به اینکه خودش قابلیت إعلام استقلال داره. بعد الان که در دوره ی افول وبلاگی به سر میبرم دوباره اومدم خیر سرم در پست قبل عنوان مثلا با مفهوم بذارم که خب متاسفانه دلسردم کردین!! :)) بابا مسلمونا من تیکه انداختم به خودم واقعنی که نمیخوام اسم وبلاگمو عوض کنم :| :))


+یه مدت زیادیه کلا سعی میکنم دیگه به این مسائل حقوق زن و مرد در جامعه و اینا فکر نکنم. یعنی راستشو بخواین دیگه حوصلشو ندارم. ادما معمولا تا یه سنی دوست دارند با حقایق بجنگند ولی از یک جایی به بعد ترجیح میدن با حقایق کنار بیان. ولی خب تو بخش ارتوپدی بخاطر حجم عمل های جراحی زیاد هرروز دارم جریان رضایت گرفتن قبل عمل رو میبینم و واقعا گاهی ناراحتم میکنه. وقتی میبینم دختر یک خانم مسن نمیتونه اجازه ی عمل بده و اگر پسر نداشته باشه باید برادر اون خانم بیاد رضایت بده. وقتی میبینم همسر یک اقا نمیتونه رضایت بده و باید پدر یا برادرش بیان. و در تراژدی ترین بعد قضیه وقتی میبینم مادر یک بچه نمیتونه رضایت بده و باید حتما پدرش بیاد اگر فوت کرده پدربزرگش و اگر اون هم نیست عموش!!! یعنی عملا اینها با بچه نزدیکترند تا اون مادری که تو بیمارستان یک بند از بچه اش پرستاری میکنه... راستش وقتی خانمهایی رو میبینم که همسرشون اونا رو رها کرده و حالا خبری ازش نیست و اینا باید برای رضایت عمل بچه شون برن در به در دنبال اون مرد بگردند از این قوانین حالم بهم میخوره... قوانینی که هیچ جایی برای زن قائل نیست...

چه بسا اگر مردی به قتل هم برسه تمام اعضای خانواده اش أعم از پدر و مادر و خواهر و برادرش ولی دم هستند اما زنش هیچ حقی نداره... ولی در پس ماجرا تنها کسی که به خاک سیاه نشسته اون زن بوده...


+یادمه سالهای دبیرستان خیلی اهنگهای خز گوش میدادیم! خیلی هم حال میداد راستش :دی بعد یادمه مستم و مستم اره جردنو بستم اره و یه همچین مضامینی رو خیلی با بچه ها میخوندیم یا اون تهرانو ال ای کن ! :)) چند روز پیش که برا رادیو بچه ها اهنگ میگفتن با خودم فک کردم من چند ساله حتی یه دونه اهنگ شیش و هشت گوش ندادم؟ اخرین اهنگ این مدله ای که کامل شنیدمش وای چقد مستم من ه ساسی مانکن بوده ! :دی راستش دلم تنک شده برا این جو خز بازی ! حالا شما پیشنهاد شیش و هشتی جذاب ندارین بدین من گوش بدم یاد جوونیهام بیفتم؟ :دی 

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۳)

شیش و هشت ترین آهنگی که من دارم گل بریزین رو عروس و دوماد مرحوم محمد نوریه، اونم پیانو و خواننده س فقط:))
پاسخ:
بابا تو که سیما حجازی گوش کنی دیگه!! از اون حضرت شیش و هشت تَر مگه داریم؟؟؟ :| :))
یه جایی می‌خوندم نوشته بود دلیلِ دادنِ یه همچین حقوقی به مردا اینه که اونا دلخوش باشن و سختیِ مسئولیت اقتصادی که رو دوششونه رو راحت‌تر تحمل کنن. خوش باشن به نوعی!

+ تا دلت بخواد غمگین و اشک‌دار دارم :))))
بدمممممممممممم؟
پاسخ:
استدلال بسیار بچه گانه و مزخرفی بود نسرین!
+نه اقا اونو که خودم بلدم گریه کنم :)))
  • کروکدیل بانو
  • من یه پیشنهاد اکازیون دارم :))))))
    دورهمی-ماهان زد
    بهترینه ینی :))))))
    پاسخ:
    مرررسی گوش خواهم داد :))
  • آقای دنتیست
  • یادمه چندسال پیش که هدیه میخواست دندون عقلشو جراحی کنه،یه اتند شوخ طبع داشتیم اومد بالای سرش پرسید شوهرت رضایت داره جراحی کنی؟ هدیه گفت شوهرم خودش میخواد جراحی کنه. اونم گفت پس دیگه رضایتنامه واجبه، چون الان اصلا امیدی نیست از این جراحی زنده بیرون بیای! :))

    پاسخ:
    :)) خدایی باز جای شکرش باقیه برا پروسیجر های زندانی رضایت نمیخان :/
    حالا حواست باشه خودت مورچه نزنی اینقدر شیرینی...:)

    پاسخ:
    مسقره میکنی بالام جان؟ :/ :d
    اون شب که داشتی میرفتی جنگ jong :| یه آهنگ من برات فرستادم برو همونو گوش کن تا ته دنیا حال کن :)) 
    پاسخ:
    یادم نیس... برم ببینم چی بوده...
    نمی دونستم حتماً باید مرد رضایت بده برای جراحی!!! :/

    + پیش از محرم برای عروسی همکار آبجی یه سیاحت اساسی کردم اینترنت رو دنبال آهنگ شاد. یه پک کامل جمع کردم از جدید و قدیمی های بزن و بکوب و شاد و شنگولی. 
    الان هفت تا رو رندومی انتخاب کردم فشرده کردم اینم لینک دانلودش:
    http://s8.picofile.com/file/8274452068/shad.rar.html
    دوست داشتی دانلود کن نازنین:)
    پاسخ:
    مرررررررررررسی خانمی . حتما حتما گوش میدم :دی
  • بانوی عاشق
  • سلام گلم
    آیا جیگیلی جیگیلی هم شیش و هشت می باشد؟
    گل پری جان چطور؟
    لب کارون چ گ بارون چطور؟
    کفتر کاکل به سر چطور؟
    من ی لال بی زبونم چطور؟
    آخه من اصن با شیش و هشت اشنای ندارم رانمایی پلیز:دی
    پاسخ:
    اینا که مال حدااقل یک صده پیشه :)))
    جدید بابا :دی

    شیش و هشت ینی سخیف! ینی مثلا مثل همون وای چقد مستم من :))
  • دختری از دیار فرزانگان
  • دیگه شما حساب کن ما 4 سال آزگار با این قوانین ناعادلانه داریم سر و کله میزنیم و کسی تره هم خورد نمیکنه واسمون و با یکسری استدلال بی اساس سر و ته قضیه رو هم میارن:(
    پاسخ:
    چطور مگه؟
    وای اتفاقا امروز تولد یکی از بچه ها بود داشتم دنبال یه اهنگ تولد تو اینترنت میگشتم.یه دفه اهنگ تولد رضایا به چشمم خورد گفتم ععععع یادش به خیر قبلنا چه قد از این اهنگای این مدلی گوش میکردم.دقیقا همین خزایی که گفتی الان.اخی چه دورانی بود.الان دیگه مثه اون موقع اهنگای این مدلی تو بورس نیست...
    پاسخ:
    ینی واقعا این اهنگا از مد افتادن؟؟ من فک کردم خودم دیگه گوش نمیدم...
    یه آهنگه بود میگف بچه شیرزاد اومدم از فلکه گاز اومدم حال نداشتم که بیام با منت و ناز اومدم! اونو خیلی دوست داشتم من الان یادم افتاد :)))
    سلام . با ارزوی بهترینها برای شما پیشاپیش تولدتون مبارک.
    پاسخ:
    سلااااااام
    میدونین چیه؟

    من خیلی خیلی خیلی خوشبختم که کسانی مثل شما رو دارم که بعد این همه وقت تولدم یادشونه و وقتش که میرسه سر و کله شون پیدا میشه... من خیلی خوشبختم ...

    ^_^
  • قاسم صفایی نژاد
  • حتما کتاب «حقوق زن در اسلام» شهید مطهری رو بخونید. از این آدمها نیستم که تند و تند کتاب شهید مطهری به بقیه معرفی میکنند ولی این یه کتابش فرق داره، حتما بخونید بخصوص اینکه در این موارد شبهه دارید. معرفی کتاب هم اینجا نوشتم:
    http://safaeinejad.ir/1395/06/15


    پاسخ:
    مرسی خیلی لطف کردین :)
  • مستر نیمــا
  • واقعا بروووو
    برررررربرو از خدا بترس با این آهنگ گوش دادن هات



    حالا جدید توپ چی فرستادن گوش بدیم؟ :دی ی ی :)))))
    پاسخ:
    بابا الان که گوش نمیدم ولی خووو خدایی گاهی لازمه ادم شاد باشه :))
    سلام تیتراتون معرکست باید بشینم ازتون مشق بگیرم :)
    آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم /.
    پاسخ:
    سلام. مسقره میکنید؟:/ :))

    مرسی :)

    I hope all your birthday dreams and wishes come true Specially your love :)

    به نظرم اقبال بزرگی میخواد آدم روز کتاب و کتاب خوانی به دنیا بیاد. 

    تولدت مبارک خانوم دکترِ زاده در روز فرهیختگان :*

    پاسخ:
    میدونی چیه؟ من بچه که بودم هرکی میپرسید تولدت کیه ؟ میگفتم روز کتاب و کتابخوانی :)) همچین ادم فرهنگی هسدم من :)))

    مررررسی عزیزم ^_^
    ساقیا۰ساسی مانکن:دی
    پاسخ:
    ساقیا پیک پیک؟؟
    :)) مررسی
    آخ ! 
    آخ برای اینهمه بی عدالتی ! فقط هم بلدن در جواب این نامردی ها " زن ریحانه است " رو بکنن تو حلقمون . 
    از رنجی که می بریم :)


    +شِی شِی شِی ... شیطونک چطوره ؟ 
    :دی
    پاسخ:
    بابا این اصن مشخصه دیگه خیلییییییی خزه :)))
    من خیلی وقته آهنگ خز گوش نمیدم ولی یکی میگم برو دانلود کن چون همیشه داداشم فلش میاره برا توی ماشین آهنگ بزنم اولش اونو میزنم و جالبه که همه باهاش حال میکنیم به جز خودم که حوصلشو ندارم (در حالیکه خیلی دوسش دارم :دی)
    آهنگ بگو بینم ندیدیش؟ از تتلو :دی
    پاسخ:
    بله شما که اصن خواهری باکلاس و با فرهنگ و اتیکت ما هستید :دی :*

    مرسی :دی
    آره استدلال جالبی نیست
    ولی توجیه دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسه
    پاسخ:
    همون ادم هیچی نگه بهتره...
    واقعاااا بند دو رو درک نمیکنم
    خیلی از این چیزا شنیدم و برام مسخره ست
    من برای عملم مامانم رضایت داد و اصلا حضور پدر نیازی نبود
    شناسنامم مامانم عوض کرد . مامانمم برام حساب باز میکنه تو بانک
    چی میگین شما اخه بابا
    ب شخصیت زن شاید ربط داره
    همونطوری که من میخواستم خونه مجردی بگیرم همه گفتن واه واه ب دختر مجرد نمیدن و من به راحتی گرفتم.
    اصلا این مسائل رو باور نمیکنم
    شاید تو بیمارستانای دولتی این چرت و پرتاست ک البته بعید میدونم

    پاسخ:
    من نمیدونم شما کجا زندگی میکنید ولی من مسلما محل تحصیلم تو یک بیمارستان دولتی ه و هر روز و هرروز دارم این مسائل رو با چشمم میبینم.
    در مورد شناسنامه و حساب بانکی اطلاعاتی ندارم و نظری نمیدم.

    متاسفانه باور نکردن شما چیزی رو عوض نمیکنه و چقد خوبه از ادبیات بهتری برا صحبت با ادما استفاده کنیم.
  • آقای دنتیست
  • تولدت هم مبارک عمه خانوم
    پاسخ:
    مرررررررررسی داداش خان مجازی ^_^ :دی
  • هَشت حَرفی
  • خب دغدغه ی اصلیتون نیست وگرنه آدم های زیادی تا سن پیری در حال جنگ با حقایق هستند. 
    پاسخ:
    شاید هم اینطوره...
    آقامون "سیما" آهنگ شیش و هشت نداره، رگی عه اونا:)) raggae!

    تو مثلا با دی دی داری رقصت میاد؟:))
    پاسخ:
    نگفتم رقص! گفتم شاد و شوخ و شنگ :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">