ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

اولین سفر دو نفره مادر دختری ^_^

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

خب من و مامان تصمیم خودمونو گرفته بودیم. بابا میگفت نمیرین! شما دو تا با اوتوبوس پاشین برین مشهد؟؟ عمرا ! اگه برین من فلان قدر پول میدم اصلا !

مامان میگفت سنگ از آسمون بباره ما میریم! تمام !

خب مامان میخواست اثبات کنه که همیشه هم برای خوش گذروندن ، گشتن و خرید کردن تو یه شهر دیگه منتظر نیست یه نفر باشه که براش هماهنگی رو انجام بده. میخواست اثبات کنه خودش میتونه به خودش خوش بگذرونه!

منم قصد کرده بودم باهاش باشم. کلاسم رو پیچوندم هرچند نمیدونم چه اتفاقی بابت این دو ساعت خواهد افتاد ولی خب...

موقع رفتن بابا میگفت هوا سرد شده. فردا مشهد 6 درجه زیر صفره!!!

مامان میگفت ما میریم! تمام ! :)))

خلاصه رفتیم. حرم برا همه ی مجازی ها دعا کردم... امام رضا خیلی مهربونه...مهربون تَر از همه... 

خیلی هم بهمون خوش گذشت! شاید باورتون نشه ولی انقده خوب بود کسی نبود موقع خرید غر بزنه که زود باشین همین خوبه ، جا پارک ماشین بده، فروشنده خسته شد انقد لباس باز کرد و اووووو کلی از این مسخره بازی های مردونه دربیاره! انقد خوب بود! اصن جای شما خالی :دی


+ولی از حق نگذریم محسن هروقت منو میبره بازار اصلا غر نمیزنه که بجنب و اینا. ولی خب یه مسئله ای خیلی اعصابمو بهم میریزه اونم این که نظر نمیده! ینی از چیزی خوشش نیاد میگه خوب نیست ها ولی هیچ وقت نمیگه این خوبه! میگه خودت میدونی من نمیدونم! :| واسه همین همیشه بازار رفتن با مامانم رو به همه ترجیح میدم چون خیلی کمکم میکنه تو خرید :*) 

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۴)

  • گمـــــــشده :)
  • زیارت قبول
    ++آقا محسن شما هم حال می ده هم حال می گیره ها.خخخخخ
    خدا حفظتون کنه برای هم
    پاسخ:
    قبول حق :)

    :)) مرسی عزیزم
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • دم شما گرم، زیارت قبول
    پاسخ:
    ممنونم :*)
  • آقاگل ‌‌
  • عجب :))
    زیارت قبول. 
    پدر من یک روایتی داره میگه زیارت رو باس مجردی رفت! ما مردا با هم شما خانم ها هم هروقت خواستید با هم! همینه که مادرم چند وقت پیش تنهایی رفت مشهد با عمه ام. و یحتمل پدرم هفته بعد بره. 
    این وسط ولی تکلیف من مشخص نیست! نمیدونم چرا نمیشه برم زیارت هر بار :(

    پاسخ:
    :))

    البته من خودم با سفر مجردی مخالفم ها ! ولی واقعا بعضی وقتها لازمه :)

    مامانت اشتباه کردن هاااا ! اخه مگه ادم با خواهر شوهر میره مسافرت خب؟؟ به عقیده ما با خواهر شوهر بهشت هم نباید رفت! :| :)))
    زیارتت قبول نفیسه جون:*****
    پاسخ:
    مرسیییی ف عزیزم :))))
    بح بح
    زیارت گبول :دی
    آقا از بد روزگار منم با سید جان همین مشکل رو دارم همش میگه.هر کدوم خودت میخوای آه حرصم میگیره این قدر !!!:دی
    پاسخ:
    یکی نیس بگه خب با تو میرم که نظر بدی دیگه. اگرنه که تنها میرفتم :/
  • عاشق بارون ...
  • زیارت قبول. :)
    خیلی خوبه این سفرهای دو نفره مادر دختری. :)
    پاسخ:
    اره عالی اند :))
  • قاسم صفایی نژاد
  • یعنی روزی میاد که خانما با هم برن خرید؟ من که حاضرم دو برابر پول بدم ولی نرم خرید :D
    من همه رو از همون اول میگم واااای چقدر خوبه که زودتر بخره :D
    پاسخ:
    اره اون روز خیلی وقته اومده :)) من به نَفَر که خدایی اگه محسن دو برابر بهم پول بده هیچ علاقه ای به خرید رفتن باهاش ندارم :))
  • قاسم صفایی نژاد
  • البته نتایج تحقیقات نشون داده که اگه درست بخاطرم مونده باشه، خانمها طاقت 6 ساعت خرید بدون خسته شدن رو دارند، در حالی که آقایون 26 دقیقه اول رو فقط خسته نیستند به صورت میانگین!
    پاسخ:
    نه انصافا من ٦ ساعت خسته میشم خودم :))
    طفلک محسن که هروقت منو میبره بازار تهران از صبح تا غروب باهام راه میاد :دی ولی غر میزنه دیگه اخراش :))
    زیارت قبول :) :*
    پاسخ:
    ممنون :*)
    ای جان! خوش به حالت!
    من :( حسودی :( دلم خواست خب!!!
     + زیارت قبول :)
    پاسخ:
    انشاا... خیلی زود قسمتت بشه ^_^
  • بانوی عاشق
  • زیارت قبول خانوم
    +چرا من دوسدارم هرکی از وبلاگیا ک میان مشهد من ببینمشون😆
    پاسخ:
    ممنون :)
    ولی من خیلی اعتقادی به دیدار مجازی ها ندارم راستش :)
  • פـریـر ...
  • زیارت قبول بانو :))

    جدی خیلی خوبه آدم بره سفر بدون شنیدن غر زدن مردا! :)))
    پاسخ:
    عالیه اصن :)))
    خوش به حالت که مشهد بودی ..مشهد بهشت است ..
    پاسخ:
    اوهوم... ابان اتفاقا همش اسم تو میومد جلو چشمم :(
  • بانوچـ ـه
  • زیارت قبول خواهری :*
    پاسخ:
    ممنون ثریا جانم :*)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">