ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

روایت داریم حضرات عالیه ، تی ام بکس میفرمایند : لعنتی انقده خوبه که باید سانسور شه !! :))

بعله بر طبق همین روایت ما جز طرفداران قضیه خود سانسوری هستیم :دی


در نتیجه من نمیگم که دو جلسه از کلاس ایروبیکم مونده و من نهایتا خیلیییی بخوام به خودم فرجه بدم ، یک کیلو نیم کم کردم در طی این ده جلسه :| 

همه در این روزگار به فخرالزمان الانور بانو افتخار میکنن، شما چطور؟؟ :/

فعلا هم نمیخوام برم دیگه. خیلی وقتمو میگیره . بعد ملت میگن تازه بعد ایروبیک چاق میشی :///

عجب غلطی کردم رسما :| اصلا هم به رژیم اعتقاد ندارم ! چیه این سوسول بازی ها؟ :/

بعد چی؟ محسن هم همش میگه روز به روز داری چاق تَر میشی :|| بابا به خدا من از اول همین ٥٩ کیلو بودم! به کی بگم خب؟ یکی نیس بگه اصلا عمه هات چاقن! اقا اصلا دلم میخواد چاق باشم :|

این مردا غیر از پایین اوردن اعتماد بنفس ادم کار دیگه ای هم بلدن وجدنا؟؟؟ 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۶)

:)))))))))

+ از باشگاه متنفرم، خزترین مکان عالمه مخصوصا نوع زنونش :| [ آیکن سبزه ی بلاگفا]
پاسخ:
نه اونقدرام خز نیس :دی
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • واااای از رژیم حرف نزن که منو به بد وضعیتی انداخته، طوری که همش میگم چه غلطی کردم رژیم گرفتم.
    بیخیال حرف مردا، همونجوری که هستی خودتو دوست داشته باش.
    پاسخ:
    منم همینو میگم باووو ! بیخیال مردا :))
    الهیییی اره ایروبیک انگاری چاق میکنه من دوسال تمام رفتم الان دیگه نمیرم وقتی باشگاه میرفتم 62اینا بودم بعد باشگاه لاغر نشدم 65کیلو شدم انگاری اشتهام به غذا بیشتر میشد خود مربیمون میگفت مثل زمینی که شخمش میزنی البته من تا دوساعت بعد باشگاه نباید چیزی میخوردیم ولی الان نزدیک یکساله دیگه نمیرم بجاش پیاده روی میرم خیلی بهتره :)
    59خوبی که ،من زود لاغر میشم زودم چاق 
    پاسخ:
    الان چند شب ه زدم تو خط رقص :)))) بعد بلدم که نیستم درست فقط دست و پامو اونطرف اینطرف میندازم نیم ساعت بعدم میخوابم :)) اصن یه وعضی!!
    ن بلد نیستن..
    کلن همینن..
    پاسخ:
    ایشششش میبینیشون تو رو خدا ؟ :/
    توی عکس های سانسوری قبلی که نشون داده بودی اصلا بهت نمیو مد 59 باشی
    خیلی کمتر نشون میدادی مثلا نهایتا 49 یا 50
    یعنی اینقد سریع چاق شدی؟؟  اثر متاهلیع یا چیز دیگه؟:))) من ک حتی یک کیلو هم نمیتونم اضاف کنم :))
    پاسخ:
    نه چاق نشدم همونطوری ام :دی
    کلا من کمتر از وزنم نشون میدم . فامیلای شوهرم میگن ٥٥ بیشتر نیستی منم هیچی نمیگم خودمو لو نمیدم :))
    ولی خدایی ٤٩ نه دیگه :دی
    عه ها رو خوب اومدی :))))
    پاسخ:
    :)))
  • ستاره عبدالمیری
  • سلام اصلا ما خانمها تقصیر خودمون هست ما همش عیب و ایراد خودمون رو میبینیم و به زبون میاریم و پررنگتر می کنیم والا مردها کاری به این حرفها ندارن خوب ما یادشون می دیم که در مورد ما قضاوت کنن
    پاسخ:
    نه به خدا ! اون هی میگه چاقی هی من میگم خیلی هم خوشتیپم! باز میگه نه چاقی :/
    عه! من نیز همینم! :)) میخوای مسابقه بدیم؟!!! :))
    چرا میخوای بی خیال شی؟ من که دارم از هفته دیگه میرم! موقع عروسیت بشه میگی کاش زودتر شروع کرده بودم!!! تازه مواظب باشی برنمی گردی به وزن قبل! جدی میگمااا! :*
    پاسخ:
    اخه خیلی از درس میفتم . واقعا بعدش توان درس ندارم :(
  • مجید صدر
  • 59 کیلو لاغر کردن هم داره ؟
    109 کیلو چی داره پس ؟ من برم خودکشی کنم ؟ :))))
    پاسخ:
    والللا همینو بگو :/

    ینی وژدانا تو ١٠٩ کیلیویی؟؟؟ الکی؟؟؟ O_o
    نفیسسسسسسه کجایی :(
    پاسخ:
    همینجام :)

    ببخشید سرم شلوغ بود. معذرت :(
    چگالی بدن انسان به انسان فرق داره خب:|
    من چگال تر از خواهرمم مثلا:دی

    من اصن نسبت به شوهر دوستانم نظر مثبتی ندارم ضمنا-مث این خواهر شوهرا نسبت به عروسا:))-لذا هیچی نمیگم در مورد محسنتون:|
    پاسخ:
    اره منم چگالم تقریبا :دی

    نگو ولش کن گناه داره بچه ام :))
  • آسـوکـآ آآ
  • شما چاق نیستی فقط پری عزیزم :d
    پاسخ:
    همینو بگو خواهر :)))
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من و بگو که افزوده شدن وزنم کار حضرت فیله. 
    وزن کم شدنمم خیلی سهل و دست یافتنیه :|
    پاسخ:
    خوش به حالت :(
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نه بابا. همیشه رو اعصابه کمبود وزن :)))
    پاسخ:
    چی بگم واللا :))
    عمه هاش
    😂
    پاسخ:
    واللا :دی
    عمه هات چاقت :))
    پاسخ:
    واللا با این نوناشون :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">