ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

نفیسه در سرزمین ِ بیان!

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ

دقیقا حس آلیس در سرزومین ِ عحایب رو دارم!

نمیدونم الان من خیلی خنگم یا اینجا خیلی پیچیده است! :| قریب به یک ساعته دارم سوراخ سمبه هاشو میگردم فقط! فلذا امکان هرنوع سوتی از جانب اینجانب محتمله!... ضمن اینکه کلا وبلاگ نویسی یادم رفته :|

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۳ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۵)

سلااااااااااااااااام!
وای چه خوب که پیدات کردم (پیدا شدی)
الان کلید خونه مو برات میفرستم
پاسخ:
سلام :)
اولش همه همینو میگن ‏!‏ :‏)‏‏)‏ 
پاسخ:
آخرش همه چی میگن؟! :))
آخرش به صورت راضی طور وب نویسی شون رو  ادامه میدن!‏ و از امکانات بیان استفاده میکنن و میفهمن چه قد بلاگفا زاغارت بوده‏!‏ :‏)‏‏)‏
پاسخ:
راستشو بگو چقد از بیان پول گرفتی؟؟ :))
  • سُر. واو. شین
  • احیانا از سیستم دیگه ای مهاجرت کردین اینجا؟ 
    چون به این وبلاگ نمیاد تازه باشه :))
    پاسخ:
    مسلما از بلاگفای خراب شده! با سابقه ی نزدیک به یک قرن ... ینی نزدیک به سه سال وبلاگ نویسی :)
    از اونجایی که با بچه های بالا میپرن قول دادن دو سه تا از صفرهای رتبه کنکورم بر دارن ‏=‏‏)‏‏)‏‏)‏ بعد بهم گفتن خودت برو بلاگ اسکای کسی شک نکنه‏!‏ :‏)‏‏)‏
    پاسخ:
    حدس میزدم! [عینک آفتابی و اینا!!!]

    تو درس نداری بچه؟؟؟ :|
  • سُر. واو. شین
  • خدا رو شکر. خدا رو صد هزار مرتبه شکر :))

    نمیدونین من چقد از این مشکلی که یه ماهه واسه بلاگفا به وجود اومده خوشحالم و از صمیم قلب آرزو میکردم ملت بیدار شن بفهمن بلاگفا چقد سیستم مزخرفی بود. علیرضا شیرازی دقیقا مثل کره شمالی کرده اونجا رو. چشم همه رو بسته یه طوری که با یه تغییر ساده ی قالب بعد از چندین سال انقد همه ذوق کنن.
    خدا خدا میکردم بلاگفایی ها با بیان آشنا شن بیان اینجا بفهمن سیستم وبلاگدهی یعنی چی :))
    پاسخ:
    آره جای مزخرفی بود ولی خب پیشینه مون اونجا گیر کرده! بقول دوستان اموالمون بلوکه شده! :|

    یه کم سخته دل کندن از گذشته...
    خدا لعنت کنه این موبایلایی رو که به نت دسترسی دارن :‏|‏ منو بچه خطاب نکن چند روز دیگه مثبت هیجده میشم ‏!‏ :‏)‏‏)به خودم قول داده بودم در فصل نو وب نویسیم کامنتدونیای ملت رو چت روم نکنم حالا تو هی سوال بپرس :‏)‏‏)‏‏)‏
    پاسخ:
    من اگه جای مامانت بودم یه نوکیا گوشکوب میدادم دستت تا بفهمی دنیا دست کیه! :))
    منزل نو مبارک....
    شما  سوراخ سمبه ها رو خوب بگرد اگه خوبه که ما هم شورش کنیم بیایم بیان:دی
    پاسخ:
    سلامت باشین :)

    شورش کنید! هرچی باشه از ننوشتن که بهتره دیگه! :دی
  • سُر. واو. شین
  • منم یه مدت خیلی زیادی بلاگفا مینوشتم. بیشتر از سه سال. بعدش رفتم میهن بلاگ و دیدم واقعا جای فوق العاده بهتریه نسبت به بلاگفا. میهن بلاگ سیستم مهاجرت نداشت و نمیتونستم مطالبم رو منتقل کنم. همونجا خاک شدن. یکی دو سال پیش هم به دلایلی تصمیم گرفتم کلا از سیستمای ایران بکنم برم تو بلاگر یا وردپرس. ولی قبلش با بلاگ بیان آشنا شدم و دیدم واقعا هیچی برای یه بلاگر کم نداره. حالا خورد به سال کنکور فعالیتم زیاد نبود ولی واقعا احساس خوبی دارم از اینکه اینجا مینویسم. امیدوارم شما و همه ی کسای دیگه ای که اومدن موندگار شن چون اینجا وبلاگ نویس واقعی کم داره و بهشون نیاز داره قطعا!
    میتونین برای انتقال دادن مطالبتون از نرم افزار مهاجرت استفاده کنید. تمام وبلاگ قبلیتون رو انتقال میده به اینجا. حتی کامنت ها و صفحات مستقل. انگار از اول اینجا بودید.
    چقد پر حرفی کردم !
    پاسخ:
    الان چرا انقد دیر به دیر آپ میکنید پس؟!

    +شنیدم مهاجرت برای بلاگفا امکان پذیر نیست...
  • سُر. واو. شین
  • گفتم که امسال کنکور دارم. جمعه ی همین هفته کنکوره درواقع. دیگه درگیر درس و اینا بودم از وقتی اومدم اینجا و وقت نمیشد خیلی آپ کنم. قبلش فعالیتم تو وبلاگام خیلی بیشتر بود. و ایشالله بعدشم خواهد بود!

    آره الآن چک کردم مثل اینکه برای بلاگفا قرار ندادن امکانش رو. اوایل فقط برای بلاگفا بود. بعد برش داشتن و فکر کردم اضافه ش کردن دوباره.
    نگران نباشید بهرحال دیر یا زود دوباره برای بلاگفا هم امکان مهاجرت میاد و وبلاگتون برمیگرده ایشالله.
    پاسخ:
    ان شاا... موفق باشید :)

    نه کلا وابستگیم تو این چند ماه به وبلاگم خیلی کمتر شده بود. چندان هم ناراحت نداشتنش نیستم. ولی خب دوست دارم باشه همونجا تا گاهی برم بخونمشون :)
  • خارج ازچارچوب
  • ما هم روزای اول حس پیچیدگی میکردیم.ولی خیلی زود میاد دست آدم.
    پاسخ:
    :)
  • محدثه سادات نبی یان
  • سلام

    پیشنهاد ما اینه ک از نرم افزار مهاجرت استفاده کنید و مطالب وبلاگ قبلیتون رو، اینجا هم بیارید با آرشیو زمانی کامل :)

    خوش اومدید خلاصه

    کم کم گرم میگیرید باهاش

    پاسخ:
    سلام :)
    عرض کردم که ، انگار برای بلاگفا فعال نیست. متشکرم به هرحال :)
    سلام
    دیروز پریروز که این آدرس رو چک کردم نبودید؟!
    مبارکا باشه ان شاءالله

    بیان از هر چه که در ذهنتان بیاید نکوتر است!
    پاسخ:
    پنج شنبه ساختمش ... نمیدونم دیگه...

    مرسی متشکر :)
    خیلی شانسی این آدرسو زدم ببینم شما هم مهاجرت کردید یا نه !!
    خیلی خوشحال شدم.
    پاسخ:
    شما لطف دارید مرسی :)
    سلام ببخشید میشه کمکی ازتون بگیرم؟

    منم توی بلاگ بیان ثبت نام کردم بعد برای کد تایید ایمیل که باید لینکشو وارد میکردم ،ایمیلی که برام فرستاد به جی میلم خالی بوده...و البته یه پیوسلت داشته که لوگوی خوده بیان بوده.از ویرگول و بقیه هم پرسیدم ولی خب بازم 
    چیزی نشد...میشه بپرسم کد تایید ایمیل شما چجوری بوده؟ الان واقعا نمیدونم چیکار کنم.حتا دوباره هم میخاستم ثبت نام کنم گفت که ادرس قبلا گرفته شده که همون خودمم...و اینکه وارد قسمت کاربری هم که میخام بشم میگه کد تایید ایمیل را تایید کنید.....
    پاسخ:
    سلام :)

    کامنت پایین رو ببینید ! دقیقا همون برا من اومد. از اون لینک که داده بود وارد شدم...

    نمیشه یه آدرس دیگه رو بگیرید ؟
  • Tornado @ اونی که کمک میخواد
  • برای من تو اون ایمیله نوشته بود:
    مراحل اولیه ثبت نام شما در بیان با موفقیت انجام شده است. 
    برای اینکه ما مطمئن شویم این ایمیل متعلق به شما است و فرد دیگری ایمیل شما را در فرم ثبت نام وارد نکرده است لازم است تا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا ثبت نام شما قطعی شود.
    (لینک)
    با کلیک بر روی لینک فوق صفحه اصلی سایت باز می شود و شما با نام کاربری و رمز ورودی که هنگام ثبت نام انتخاب کرده اید می توانید به سایت وارد شوید. 
    اگر نتوانستید بر روی این لینک کلیک کنید می توانید با کپی کردن لینک فوق در نوار آدرس مرورگر خود آن را مشاهده نمایید. 
    پاسخ:
    :)
    من یه دو روز پنل بیان یکی از بچه ها دستم بود، چیزی که فهمیدم اولا قالب براش کمه. دوما دستکاری کردن قالبش تقریبا مصیبته. سوما کد جاوا نمیتونی استفاده کنی چون پولیه. چهارما چیز خفنی نداره که بصرفه از پرشین برم توش. اینه که موندم تو پرشین:دی
    به نظر من هم هک شدن بلاگفا کار همین بیانی هاست. بعله!
    پاسخ:
    اتفاقا سارا میخواستم برا قالب باهات حرف بزنم یه کاریش بکنی برام... ینی نمیشه؟! :(
    من قالب وبلاگمو به راحتی تغییر دادم:)))) دقیقا شد شکل قالب بلاگفام:)) آیکون طرفدار دو آتیشه بیان
    پاسخ:
    پس میشه...
    :)
    چرا بابا میشه دستکاریش کرد! فقط وقت میبره!:-D
    اگه تا بیست و شیشم صبر کنی برات ردیفش میکنم!:-D
    پاسخ:
    26 ام که دو روز دیگه است! صبر مینمایم :دی
    البته با توجه به اینکه بیان به مهاجرا علاقه منده شاید مبدل قالب داشته باشه تو پنلت یه نگاهی بکن:-D
    ولی در کل اگه خواستی قالب جدید بزنی من پایه م:-D
    پاسخ:
    من چیزی که خودم سر دربیارم ازش پیدا نکردم راستش...
    کار خاصی هم ندارما..یه هدر خوب فقط :دی
  • سُر. واو. شین
  • تغییر قالب های بیان از بلاگفا به مراتب ساده تره چون کدهای CSS و HTML رو جدا کردن و اینکه تمام بخش های ساختاری قالب توی کدها به فارسی نشانگذاری شده تا بدونید دارید با کدوم بخش قالب کار میکنید. من قالب خودم رو بدون دردسر تغییر دادم و شخصی سازی کردم.
    قالب ها خیلی انعطاف پذیر هستن. یکم توشون دستکاری کنید روال کار دستتون میاد. 
    پاسخ:
    آخه من اطلاعاتم نسبت به کد نویسی خیلی کمه. با بلاگفا هم با بدبختی کار میکردم تازه :دی
    آره یه کمی وقت میبره تا کد رنگ ههر قسمت و بک گرند هارو پیدا کنی ولی شدنیه:)
    واسه هدرم تو قسمت ویرایش Css قالب کافیه سرچ کنی هدر بعد url هدری ک میخواهی رو قرار بدهی:)) گفتیم تا ویرگول خدمت برسن تو هدر ما یه راهنمایی بکنیم آیکون نیچخند :)))))
    اون رمز هم ک دادیم همه رو با حروف کوچک بنویسید فکر کنم حرف اولش رو من بزرگ نوشته بودم!!!
    پاسخ:
    وای توکا جان.... 
  • محدثه سادات نبی یان
  • چرااا
    فعاااله
    من خودم مطالب بلاگفام رو گذاشتم که :/
    پاسخ:
    چی بگم واللا
    ویرگول گفت نمیشه روی بیان جاوا گذاشت چون پولیه. درسته، جداش پولیه ولی میخواستم بگم من چن وخ پیش امتحان کردم، شد!
    کدهای جاواتو توی خود قالب جا بده! ینی برو توی ویرایش قالب، بعد مثلن کد آمارگیرتو پیست کن! من اون موقعی که اینکارو کرده بودم جواب داده بود ارور هم نداد. الانو نمیدونم...
    پاسخ:
    آمارگیر که نمیخوام فقط یه هدر میخوام. البته عجله ای هم ندارم. فعلا یه کم اینجا پا بگیره بعد :)
  • آبان ابانی
  • اولش برای من هم عجیب بود ..ولی الان دوسش دارم ..بلاگ را ..
    پاسخ:
    آره عادت میکنیم ... :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">