ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

آهای من اینجااااااااااااام

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ

زلزله ای ، سیلی ، جنگی ، چیزی پیش آمده و همه مان از خانه هایمان زده ایم بیرون.

حالا با نبودن خانه مان کنار آمده ایم اما با دوری از هم نمیتوانیم... از هم فقط همان یک آدرس خانه را داشته ایم... چه کنیم خب الان؟!

وسط خیابان یکهو آدمی میبینیم که مثلا مدل راه رفتنش ، مدل نگاه کردنش ، مدل حرف زدنش ... اصلا مدل سکوت کردنش ، شبیه یکی از عزیزانمان است... می ایستیم و زل میزنیم در صورتش و با لحن مرددی میگوییم : " ببخشید دوست عزیز! شما منو به جا نمی آرین؟ شما احیانا دوست من نیستین؟" و اگر لبخند بزند خوش به حالمان میشود!

زندگی بدون ِ آشنا و همراه امکان پذیر نیست. وبلاگ هم بدون ِ خواننده های قدیمی اش وبلاگ نمیشود... زلزله ای ، سیلی ، جنگی چیزی پیش آمده انگار...


+دوستان اگر کسی آدرسی از دوستان ِ من دارد که در پیوند ها نیست لطفا مرا خوشحال کند :)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۲)

اینا آدرس جدید یه سری از بچه هاست
http://royekhateesteva.mihanblog.com/link/
پاسخ:
مرسی
سلام بر تو این نفیسه بانوی آواره. :دی
دارم یکی یکی پیداتون میکنم :)))
پاسخ:
ِاِ !!! خااااااااااتون!!!! عزیزممم :**)
من وقتی شما رو پیدا کردم تازه فهمیدم خیلی ها این چند وقته وبلاگ هم داشتند و ما خبر نداشتیم!

خلاصه که ما بی خبرانیم!
پاسخ:
منم خبر نداشتم تو چند تا وبلاگ ِ قدیمی این لینکها رو دیدم :)
اصلا بی خواننده ها آدم دست و دلش به نوشتن نمیره!
لینک یه سریشون تو قسمت نظرات پست های من هستن
پاسخ:
آره اونطوری حس دفترچه خاطرات به آدم دست میده! :دی
مبارکه😊به دل خوشاتزش استفاده کنی 
پاسخ:
مرسی :)
من تو روزانه ها سعی کردم هرکیو میشناختم جمع کنم ولی هنوز موفقیت چنداتی حاصل نشده!:|
پاسخ:
شاید هنو وبلاگ نساختن خیلی هاا
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • سلام .. :)
    پاسخ:
    سلام از ماست :)
  • حمید رشیدی
  • سلام
    این هم من یکی از همون خوانندگان قدیمی شما ...
    پاسخ:
    سلام. خوش اومدین :)
    نظر ما اینجا ثبت شد یا اینجام نظر خوری داره :)))
    پاسخ:
    ثبت شده :دی
  • انصارامینی
  • سلام رفیق بلاگفایی
    دیدی چه به سرمون آوردن...! هی...هرچی رفیق خوبمون رو ازمون گرفتن...خاطرات سالها نوشتنمون رو...
    پاسخ:
    دست رو دلم نذار که خونه :دی
    من با این جمله ی کناری که نوشتی مشکل دارم ! :| 
    (الان دوباره میگه بشین بچه !)
    :)))
    پاسخ:
    کدوم؟ آواره ای بلاگفا؟
    چرا؟ :/
    وقتی کلمه ها انتخاب می شن چقدر خوشرنگ می شن. خیلی خوشرنگیه. تبریک می گم بخاطر همچین سبزی د:
    پاسخ:
    :)))
    خیلی خوشرنگیه!! :))

    ینی این توجهت به متن منو مُردوند!!

    +وبلاگ نزدی ناصر ؟
    نه، فعلا همون جام. بخاطر انزجار مخاطبان از بلاگفا جرات نمی کنم با آدرس بلاگفام نظر بذارم! د:

    پاسخ:
    یه جوری میگی فعلا همونجام انگار اصلا جایی مونده بخوای باشی!! :))
    مسخره کردی نه؟ به همین رنگ زیتونی که کلمات منتخب ازش رنگ می ستانند مسخرم کردی!

    پاسخ:
    لازم به قسم و آیه هم نبود. معلوم بود مسخره ات کردم! :))
    من که میگم قید بلاگفا رو بزنم. والا بخدا 
    پاسخ:
    آره بابا ! چیه اون خراب شده :|
    گویا بلگفا داره از کما درمیاد !
    حداقل این طور به نظر میرسه
    پاسخ:
    فقط به نظر میرسه فاطمه بانو جان!
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • خیلی خیلی به اینجا خوش اومدی :)

    بلاگفای خائن!
    پاسخ:
    مرسی :)
    و ایتس می :-D
    پاسخ:
    واااااااااااااااااااااای ! رامگا جوووونم :**) ^_^
    سلام
    پس شما هم اینجایی
    انگار باید دست به کار شم ،این بلگفا درست شدنی نیست
    +
    انشالله خدا خیرتون بده
    پاسخ:
    سلام  :)

    آره حتما هم بمن خبر بدید :)
  • زهرا رضایی
  • نفیسه؟ میدونی من چن وقته منتظرم تو شنبه!!!  امتحانتو بذی و وبلاگ درست کنی.... تو.نباید یه خبر یه خطی به من بدی؟
    مطمئن بودم خودت خبرم میکنی!!! امنو نیگااااا! 
    ایکون ه آه و فغان (فقان؟! )  راستکی 

    پاسخ:
    :))))

    زهرا جان من تو وب هولدن گفتم فکر کردم میبینی خب!!!

    +ضمن اینکه تو اینستا هم به اکثر بچه ها گفتم ولی خب تو اونجا هم نیستی خب! من چه کنم؟! :))

    ++تو وب نزدی؟
  • زهرا رضایی
  • نیگااااا کن!  کلا منو فراموش کردی، اونی که هفته پیش ادرس اینستاتو گرفت و ادت کرد و ادش کردی کی بووووود؟ من اتفاقی باید بیام بشینم کامنتای اینستای تو رو بخونم تا بفهمم وبلاگ زدی؟ 
    بعدشم وقتی هولدن پست جدید نمیذاره، منم دیگه نمیرم وبش که هی کامنتا رو بخونم فقط (ی نوع قهره این!!! ) 
    اصن وقتی من قهرم با همتون برا چی وبلاگ بزنم!؟ 

    پاسخ:
    زهرااااا من نزن!
    منو دوست داشته باش...

    خواااااهش میکنم...

    :((

    خب دایرکت توی اینستا برا 15 نفر فقط فرستاده میشه. بعد من با نت خونه اینستا برام باز نمیشه. تو بیمارستان فقط میتونم برم اونم بگیر نگیر داره. بعد سه بار دایرکت فرستادم بعد اسما قاطی پاتی هعی میشد بعد اسم تو به چشمم نخورد... استاد فارما هم هعی نیگا نیگا میکرد به من :|

    البته میدونم اینا همه توجیهه و من گناهکارم ولی منو دوست داشته باش خب :(
    بلاگفـایی کِ ازهمه دورمون کـرد و خواننده هـایی کِ ازمون دور کـرد :|
    سلام :)
    پاسخ:
    سلام :)

    خوش اومدین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">