ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

بفرمایید شاتوت :)

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ


شاتوت



+من یاد نگرفتم چطوری تو بیان باید تصویرمو بیارم وسط! :| هرچی وسط چین میکنم فایده نداره :| تازه اندازه اش هم خیلی کوچیکتر از واقعیش میشه :|

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۴)

الان من شاتوت میخام تکلیف چیه؟ :دییی
پاسخ:
فعلا دو بار از درس امروز بنویس تا بازم تکلیف بدم!! :))
تو ادامه مطلب که وسط چین و گنده س!
پاسخ:
چرا تو صفحه اصلی کوچیکه؟ :(
منم با عکسای اسکای درگیرم که نمیشه سایزشو تغییر داد
بذار بلاگفا درست شه, برمیگردم سر خونه زندگیم!
این 70 تا پست جدیدمم با خودم می برم همونجا

:(((((((((((((

در ضمن, یه کم رعایت حال ما رو بکن که زندگی مجردی به دور از خانه و کاشانه داریم!!!
خب الان من دلم شاتوت بخواد به کی بگم بخره؟!!!!!!
پاسخ:
نه من حتی نمیخوام به برگشتن به بلاگفا فکر کنم! :|

+مردم آزارم دیگه :دی
  • کسی مثل هیچکس
  • حالا من میخوام قالبشم دست کاری کنم بلد نیستمممممم
    اینم از اسمم صدتا اسم میزنه ......جکی رو میخواااااام:(((((((
    پاسخ:
    اسم رو عوض میکنه؟! :| عجیبا غریبا...
  • ساکن چهارخانه ی پیراهنش ...
  • خودتو اذیت نکن ؛ روش کلیک می کنی سایز واقعیو میده .. :)
    پاسخ:
    اوهوم :)
    اینجا تصویر بزرگتره ! D: ولی توو صفحه ی اصلی کوچیکه !
    شکل قلب چیدیشون یعنی ؟
    پاسخ:
    خیلی تیزی فاطمه! :دی خوشم اومد که به قلب اشاره کردی :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • اندازه رو خودت هم میتونی وارد کنی
    عکسو که گذاشتی بعد اون دکمه ی وسط چینو بزن خودت درست میشه
    مگه نمیشه ؟ من الان همین کارو کردم !
    پاسخ:
    نه نمیشه برا من... فک کنم از قالبه...
    تمام درد زندگیم از همین تیز بودنمه . 
    جمله : از فاطمه ی کبیر 

    :))))))
    پاسخ:
    باز این جوگیر شد :|
    :دی
    تازه ایده ی عکس هم می تونه این باشه : 
    اون توتآ قلب محسن جان ِ شماس . تو هم اون گیلاسه ای !
    پاسخ:
    ایده اش قلب تیر خورده بود :دی

    +تو مگه قرار نبود بری صفا سیتی؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • اینا پیش اون شاتوتایی ک من پریروزا خودم جوجه توتم حساب نمیشه. واآی اصن دهنم آب افتاد.
    پاسخ:
    ما مثل شما پولدار نیستیم. شاتوت هامون کوچولو و طفلکی اند!! :))
    من تکلیفمو نوشتم ولی الان باز شاتوت میخام :/
    پاسخ:
    از خانم ِ پلک شاتوت بگیر خاتون! شاتوت هاشون درشت تر بوده انگار! :دی
    خظم میشه زیر نظرات گذاشت. چقد خوب

    لینکم گذاشتم ببینم چطوری میشه
    اااااااااا چقدر باکلاسسسسسس
    پاسخ:
    :)))))

    وبلاگ آزمایشی پیدا کردی؟؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • جاتون خالی مزرعه دانشگاه مون بودیم. ی دل سیر شاتوت خوردیم اون هوا... ب چ درشتی ... ترش و شیرین ... کافی بود یا باز بگم دهن تون آب بندازه :)
    پاسخ:
    لااقل برا این خاتون جان ما هم می اوردین دیگه :دی
    از این به بعد تصویر پردازیتو بهتر کن کجاش قلب تیرخورده س ؟! :|||

    + چرا چرا همین ده دقیقه پیش اومدم خونه ^ــ^
    پاسخ:
    یعنی دختر باید تا این وقت شب با دوستاش بیرون باشه؟؟؟؟

    این بود ارمانهای امام راحل؟؟؟

    این بود اهداف ِ ما از انقلاب؟؟؟

    این بود راه و رسم صفا سیتی بعد کنکور؟؟؟؟؟

    :|
    ها ها ها ها :)))
    تازه اونا میخواستن بریم سر پل چرخ بزنیم بعد من گفتم بچه ها بابا نه نه داریم ها ! 
    تو رو خدا بیاین بریم خونه ! :|||
    بعد هی به من گفتن چه قد سوسول و مثبتی ! :)))
    + حالا اینا رو ولش کن چه قد شهر عوض شده توو این چند ماه ! :))))
    پاسخ:
    خوبه والللا ! چشم و دل من روشن!!

    هنو پات با دانشگاه باز نشده اینه وضعته اگه بری دانشگاه چی میشی دیگه!!! :|

    +دیگه با من حرف نزن! منحرف ِ اخلاقی!
    ها ها ها ها :)))
    تازه اونا میخواستن بریم سر پل چرخ بزنیم بعد من گفتم بچه ها بابا نه نه داریم ها ! 
    تو رو خدا بیاین بریم خونه ! :|||
    بعد هی به من گفتن چه قد سوسول و مثبتی ! :)))
    + حالا اینا رو ولش کن چه قد شهر عوض شده توو این چند ماه ! :))))
    پاسخ:
    خُبه خُبه !!

    حالا انگار کار خوبی کرده هعی تعریف هم میکنه دوباره!! :|
  • خانوم ِ لبخند :)
  • سلااااام :))
    خونه ی نو مبارکا نفیس بانو ^_^ آخ انقدر دلم تنگ شده بود برات که نگووو :*)

    منم فعلا اومدم بلاگ تا ببینیم خدا چی میخواد..والا الفبای نوشتنم داشت یادم میرفت:دی
    پاسخ:
    سلام حانی جان! :دی

    آدرس نذاشتی که بانو ؟!!
    البته من که دیگه وبلاگ نمینویسم. ولی اگه یاد گرفتین چه جوری وسطچین کنین به منم بگین. ولی اندازه اش، گزینه داره، که باید اندازه ی اصلی رو انتخاب کنین.
    پاسخ:
    چرا؟!

    اندازه ی درست و وسط چین اش رو تو ادامه مطلب نشون میده...
    چون باید گوساله را می‌یردم به چرا
    تا گوساله گاو شود.. آخ آخ آخ...  آخ آخ آخ.. 
    پاسخ:
    ...
    @تورنادو:
    با فایرفاکس خیلی راحت میشه سایز عکسو تغییر داد تو اسکای... حتمن با کروم یا یه مرورگر دیگه میری که نمیتونی....

    با معذرت از الانور عزیز بخاطر کامنت نامرتبط!
    پاسخ:
    :) خواهش میشود
    همانا جوی آب از دهان ما سرآزیر است . 
    پاسخ:
    :)
    از وبلاگتون خوشم اومد :)
  • خانوم ِ لبخند :)
  • عه عه آدرس نذاشتم. حواس پرتی ام گرفتم مثل اینکه : ))
    اینم آدرس :*)

    پاسخ:
    مرسی هسدم شما را :*)
    با تشکر از Bluish
    احتمالا مشکل از مرور گرت می باشد دختر جان :)
    پاسخ:
    چمدونم واللا ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">