ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

از رسته ی عاشقانه های یک دانشجوی پزشکی (2)!!

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ
هیچ دکتری از پس ِ تفسیر ِ یک EKG دوازده اشتقاقی قلبم بر نمی آید
... بس که فراز و نشیب های عجیب و غریب پیدا کرده
انقدر این پا و آن پا نکن
یا بمان که نوار قلبم نرمال شود
یا ... برو که به سکون برسد ...
برای خودم نمیگویم...
آخر با این کارها علم ِ پزشکان ِ مملکتت را به بازی گرفته ای !
  • موافقین ۹ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۲)

از رسته های عاشقانه های دانشجوی مهندسی برق در شرف فارغ التحصیلی که از مهندسی پزشکی هم سر در میاره:

lead های تک قطبی ام با تو دو قطبی می‌شوند
بیا!
بیا که جهت این لیدها از مرکز قلب من است
قلب من!
بیا که این سیگنال بی تو دامنه ای ندارد
نویز است
بیا و تقویتش کن!
بیا و این بازه ی طولانی PR را کوتاه کن!
پاسخ:
:))))
اینجوری که طرف ممارست به نیومدن داره PR طولانی که سهله ، اصولا P یکی درمیون قبل ِ QRS تشکیل میشه و نمیشه. ضمن اینکه تو لید 1 همه ی QRS ها هم منفی ثبت شدن!
کلا محور قلب رفته به سمت شمال و راست!!!!!
:)))
بالاخره یکی پیدا شد پزشکای این مملکتو به بازی بگیره ! کارش درسته آقا ! :)) 
پاسخ:
پزشکای این مملکت از بس به بازی گرفته شدن ، دیگه اسمشون شده بازیچه!

ماها خسته تر از این حرفاییم رفیق! دیگه به ماها لااقل زخم زبون نزن! :))
جالب بود این قسمت:آخر با این کارها علم ِ پزشکان ِ مملکتت را به بازی گرفته ای!
:)))
پاسخ:
:دی
ینی من اگه عاشق بشم باید با ملات و بیل و آجر و  این چیزا شعر بگم؟  :D
پاسخ:
اولا که شعر؟؟؟؟

دوما هم که اگه بتونی مختاری! :)))
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • بیست درصد فهمیدم فقط !

    + من در کف سرعت نسرین در پست خوانیم ! نود درصد از مواقع اوله !
    پاسخ:
    + آره در نوع خودش بی نظیره!
    آن‌که دوستت دارد
    دور می شود
    تا به تماشا بنشیند
    پاسخ:
    یار بی پرده کمر بست به رسوایی ما
    ما تماشایی ِ او ، خلق تماشایی ِ ما
    بشی رنج بردم در این سال سی...!:دی
    پاسخ:
    بسی البته :دی
  • گلاب بانو
  • داشتم فکر میکردم با اوصاف رشته من بهتره اصلا عاشقانه نگم!!!!:دی
    پاسخ:
    چی میخونین ؟! :دی
  • گلاب بانو
  • علوم تربیتی... آموزش دبستان و پیش دبستانی:دی

    پاسخ:
    هوووووچ گونه اطلاعتی راجع بهش ندارم! :دی
  • هولدن کالفیلد
  • adhd تو هستم، ریتالینم باش!!!
    در فراغت بایپولارم، لیتیومم شو!!!
    اختلال خاک برسری ای دارم، تکنیک استاپ استارتم باش :| :| :|
    و قس علی هذا!!!
    پاسخ:
    همتون دارین کم کم پیشرفت میکنید! :دی
    دلم سوخت :(
    پاسخ:
    آره رفیق ! ما دل سوختن هم داریم :دی
    سلااااام عزیزممممممممممم
    چقد دلم تنگ شده بودددد برات
    وااای هرکس رفته یه جا حالا چطوری باید از آپ شدنِ همه باخبر بشم ؟ :|
    منم میخوام از بلاگفا برم
    اینجا خوبه ؟ راضی هسدی ؟ :)
    پاسخ:
    سلام بانو :)

    منم همینطور :**

    بد نیست. البته هرکسی یه نظری راجع به بیان دارم ولی بنظر من خوبه :دی
    الان دانشجویی، اینی! فکر کن پزشک بشی چیا میگی!
    پاسخ:
    خیلی هم چیزهای خوبی خواهم گفت :دی
    من اتقاقی با وبلاگتون آشنا شدم یه کامنتی دیدم از آقا ناصرکه هم حسی عجیبی باهاش پیدا کردم همین شد که کامنت زدم.‏ آره میشه زیر آفتاب سوزان با دهن روزه وقتی داری با بیل ماسه و سیمان و آب رو مخلوط میکنی و به اصطلاح ملات درست میکنی و آجر پرت می کنی و هی از صاحب کار غرغر و نق نق میشنوی هم شعر عاشقانه بگی ولی چه فایده...تو نمیدونم آقا ناصر ولی برای من و خیلیای دیگه مثل من عاشق شدن لقمه ی بزرگیه که تو گلوشون گیر میکنه.‏ عاشق شدن و شعر عاشقانه گفتن کارهای از ما بهترونه نه ماها .‏ امیدوارم تو مثل من نباشی
    پاسخ:
    نفرمایید ! دیگه یه ارشد معماری که عشق و عاشقی براش فانتزی هم هست تازه! :دی
    +البته من ناصر رو گفتم شما رو نمیدونم رشته تون چیه :)
    :)
    پاسخ:
    اِ !!!! ببین کی اینجاست!!

    خیلی خوشحالم کردین :)
  • زهرا رضایی
  • من فقط تو کف تکنیک استاپ استارت این پسرم!!!  ینی قشنگ زد پست و کامنتها و همه چیو داغون کرد لامصب! 

    در ضمن ایشون ادرس جدیدم هستن! 
    پاسخ:
    :))))) من نخواستم مبحثو باز کنم تو زحمتشو کشیدی زهرا !! :))))

    +مبارکه! ^_^
    سلام نفیسه جان
    خیلی زشته که بگم من الان اینجارو پیدا کردم :( با دیدن این همه پست حس شاگرد تنبلارو که کلی درس تلنبار شده دارن پیدا کردم
    مرسی از بخش پیوندهات که منو با وبلاگایی که میخوندمو گمشون کرده بودم مجددا پیوند داد :*
    راستی دیگه اونور نمینویسی؟
    پاسخ:
    سلام از ماست :)

    قبلا هم با همین نام کامنت داده بودین؟ آخه من یادم نمیاد متاسفانه ....

    خواهش میکنم. :)

    نه راستش. ترجیح میدم همین جا باشم :)
    برنمیگردین بلاگفا؟
    پاسخ:
    نه.
    قصد داشتم یه پست بزنم برا دادن آدرس اینجا ولی خب میترسم آرشیوم بپره :(
    :-D
    من چجوری باید عاشقانه بگم پ؟!:دی
    پاسخ:
    من الان چی جوری ام؟ :دی
    تو اون وبلاگ بله یه بار اون آخرا :)
    پاسخ:
    :) که اینطور
  • آدم ارغوانی
  • سلام...فاطمه شما رو بهم معرفی کرده...من با خوندن زیست واسه کنکور یکم مشکل دارم...میشه لطفا بیاید وبم و راهنماییم کنید؟ :)
    پاسخ:
    سلام :)
    چشم
  • آدم ارغوانی
  • خیـــــلی خیلی ممنونم از راهنماییتون :)))
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">