ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

آمین...

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

کاش خدا تو این شبها به هممون آرامش ِ دل بده...

آرامش از همه چیز مهم تره...

میخواستم دعا کنم سلامتی به هممون بده ... دبدم وقتی سالمم ولی چیزای دیگه ندارم خوشحال نیستم. میخواستم دعا کنم عشق بهمون بده دیدم وقتی عاشقم ولی دورم خوشحال نیستم. میخواستم دعا کنم زندگی در کنار ِ عشقمو بهم بده دیدم وقتی با اونم ولی غصه ی مامان و بابامو دارم خوشحال نیستم... من واقعا نمیدونم چه اتفاقی بیفته دیگه حتما خوشحالم و آروم... ولی خدا اینو میدونه... ازش میخوام به شماها و به من آرامش بده... امسال فقط برامون چیزهایی رو رقم بزنه که دلمون رو گرم کنه و روحمون تحت فشار و ناراحتی نباشه. لبمون بخنده...

  • موافقین ۱۶ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ
  • Elanor :)