ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ایا؟

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

غمگینم... مثل یا کریمی که برای بار چهل و ششم لونه ی نصفه نیمه اش خراب شده... + البته خوبیه یا کریم ها اینه که هیچ وقت غمگین نمیشن... همیشه یه بی تفاوتیه ملویی تو چهره شون هست!+ چرا نمیشه با گوشیم رفت خط پایین؟؟ :-| + میشه هروقت حس معنویتون زد بالا و به معراج (!) نزدیک شدین برا سلامتی آقای پدر دعا کنید؟



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۸)

  • چشم به راهم ...
  • یا من اسمه دوا و ذکره شفا

    ان شاالله خیره ...
  • نیمه سیب سقراطی
  • خدا پدرتونو حفظ کنه و الهی که همیشه سالم و سلامت باشن ...
  • فاطیما کیان
  • براش دعا میکنم عزیزم :)
    سلامت وشاد باشن انشاء الله :)
    نمازمو مثل هر روز
    گوشه اتاق محل کارم خوندم
    کارامو جمع و جور کردم
    بی حوصله تر از هر روز
    اومدم به جاهایی که این روزا فقط میام سر بزنم

    که دیدم التماس دعا گفتی
    هیجچی دیگه مجبورم دعا کنم


    ایشالله که خدا به حق امام رضا
    همه پدرای مهربونو برای دختراشون سالم و سلامت نگه داره
    سلام
    ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشند اقای پدر بزرگوارتون
    غمگینیتان رو به زوال ابدی


    سلام نهج البلاغه رو از کجا میشه تهیه کرد؟؟ ممنونم
    مکالمه ی بالا لوس بود :| 
    عشقم جان ، عیزم ، نفسم ، موسیییین 
    من تمام این واژگانو محکوم میکنم :))
    پاسخ:
    اصلا نظر تو اهمیتی نداره دخدرم :دی
    میدونم :))) 
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">