ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

دریا کنار! :دی

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ

سلام عرض شد :دی

با کمال خرسندی من هم اکنون درخدمتتون هستم. البته نمیشه نادیده گرفت این رو که از یک وبلاگ نویس روزانه نویس تبدیل شدم به یک فردی که گاهی پنلشو باز میکنم ولی باز هم معرفت خودم که هنوز هستم! والللا! :))

روزای آخر خونه خودمون هم سپری شد و رفتیم شمال. جای دوستان خالی :دی دریا خیلی آروم بود اصلا در شان من نبود که بخوام برم شنا کنم تو اون دریای آروم ، اگرنه همه درجریانند که من چقد شنا بلدم! به همین سوی چراغ! :دی

محسن کلا اهل عکس نیست. ولی تو این نه ماه فهمیده که من خیلی عکس دوست دارم. :دی تو اون سه روزی که تو مجتمعشون بودیم بیشتر از 300 تا عکس گرفتیم. انقد که هی میگفت نفیسه برو اونجا واستا ازت عکس بگیرم دیگه آخراش واقعا داشت حالم ازهرچی عکسه بهم میخورد!! بهش گفتم بابا من خسته شدم دیگه! چقد عکس میگیری خب؟؟! :| گفت خب خداروشکر!! باز نگی تو نذاشتی من عکس بگیرم! :))

ادامه مطلب چند تا عکس میذارم. دوست داشتین ببینید :دی



ساحل آروم دریا رو از دور دارین مشاهده میکنین! :دی
اینجا هنوز اولش بود و ما زیر آلاچیق نشسته بودیم و حوصله نداشتیم بریم جلو! تازه خیلی خز بود ما بریم کنار همچین دریای بی بخاری بشینیم! :دی



این هم کافی شاپ :دی
بستنی قیفی میل ندارین احیانا؟ از اون دیگه عکس نگرفتم :|



ایام تور نبود و خیلی از جاهاش بسته بود :|
خودمونو کشتیم یکی پیدا شه بذاره ما سوار این قایق پدالی ها بشیم ! نشد که نشد! :|
تازه قایق موتوریش هم خاموش بود!
+شما دارین کج نگاه میکنین! مدیونین اگه فک کنین من کج عکس گرفتم! :))



ولی دیگه سوار این یکی شدیم! :دی



دریا خانم هستن! :دی خیلی هم نجیب و آرام! :دی
خواستگار نبود؟! از دست میره ها ! :دی



و موجی که میخواد نفیسه رو ببره و محسنی که تنها خواهد شد! :(((
چوبش کج بود! من خوش خطم! :/



خب انتطار ندارین موزه اش باز بود باشه! دارین؟؟!
دیگه از پشت شیشه عکس گرفتیم! کاری بود که از دستمون برمیومد! :))



این هم ویلامون!!! =))))))
تی شرتش هم لاکوسته!!!!!! :| برند شناس نیستین اگرنه بهش هر روز نمیگین این چیه میپوشی من خحالت میکشم با تو راه برم!!! والللا! :))


+خسته شدم ها ! :| :دی
  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۳)

لایک
پاسخ:
:|
علیک سلام!
دخترم تا میتونی خوش بگذرون و 
چپ و راست هی عکس بگیر
بعدش بیا بذار اینستا بیام لایک کنم :دی
با تشکر
پاسخ:
چششششششششششششششم :دی

البته تموم شد دیگه! الان اومدیم شهرمون. محسن هم جمعه برمیگرده تهران :|
: )

پاسخ:
:)
همین که هستی دمت گرم :دی.
عجیب ... چه زود تابستون تموم شده و همه جا رو تعطیل کردن :دی.

خیلی هم عالی ...
اون عکس ِ که گفتی کج ِ ... تا نوشتی کج ِ من تازه سرم رو کج کردم :دی وگرنه همین طور صاف نشسته بودم :دی.
پاسخ:
:دی

نه نه نه! عکس کج نیست! شما اشتباه میکنی ! :دی
  • آبجی خانوم
  • خوش بگذره عروس خانوم :)
    پاسخ:
    مرسی :دی
  • رگـ ـهــا
  • گراز با دو بچه منو نابود کرد ! :))))
    اگه نمیگفت اینا بچه هاشن من نمیفهمیدم :/ 
    همینطور اینکه دو تا هستن ! :/ 
    پاسخ:
    :))))))))))

    خواسته بگه اینا بچه های خودشن خیر سرش!!! :)))
    آورین سفرنامه :))
    پاسخ:
    :دی
    به به سفر بخیر :)))
    چه عکسای خوبی :)

    برعکس تو من اصلا از خودم عکس نمیگیرم...
    پاسخ:
    منم از خودم نمیگیرم. محسن از من میگرفت :دی
    سلام عزیزم . الهی همیشه به تفریح . انشالله این بار که رفتین هم مغازه ها بازن و هم سایر تفریحات فعال 
    پاسخ:
    سلام. مرررررررررررسی :دی
  • میرزاده خاتون
  • عزیزم ^_^ همیشه به سفر و خوشی
    پاسخ:
    مچکککرم :دی
    میشه اینستاتونو داشته باشم؟ :)
    پاسخ:
    بله :)
  • خانوم ِ لبخند :)
  • رسیدن به خیر نفیس جان : )
    تعطیلاتو هرکاریش بکنی کوتاهه، به اندازه ی یکروز سر کلاس نشستن هم نیست :)))

    سفر ولی تا مدت ها آدمو رو فرم نگه میداره ^_^
    پاسخ:
    مرسی حانی جان :)

    اوهوم
    :دی
    دستخط تهِ دکتری :دی
    پاسخ:
    نخیرشم!!! :)))
    الهی که خوشبخت شین همیشه به تفریح و سفر
    پاسخ:
    مررررررررسیییییییییی :)
    سلام
    همین شمال اولین و اخرین تفریحه :/ ماشالا اینقدر دیزنی لند داریم آدم نمیدونه تو ایران کجا بره اصلا :/

    پاسخ:
    سلام :)

    نه من اصفهان شیراز رو هم خیلی دوست دارم. هم چنین کرمانشاه و همدان! ^_^
    ناصر به نکته ی خوبی اشاره کرد ، خانوم دکتر :دی
    چقد سانسور آخه میذاشتی راحت ببینینم. 
    خوش باشین :*
    پاسخ:
    :)))
    میدزدنش عشقمو!!! =))))))))))))))
    سلام. انشالله همیشه همینطور شاد وخوشبخت باشید دوست عزیز
    پاسخ:
    سلام :)
    مرسی :)
    ینی اخرش بودا 
    من عاشق عکسم اما از خودم هیچ عکسی ندارم :)))
    ما ها محسنم نداریم ازمون عکس بگیره اخه :))))

    رسیدن بخیر :)
    پاسخ:
    :)))
    محسن بخر عزیزم! محسن بخر!! :)))
    عههه ما هم رفتیم دریا کنااار
    پاسخ:
    خیلی هم خوب خیلی هم عالی! :دی
  • پیر روزگار
  • سلام امیدوارم همیشه در کنار محسن جوونت خوش  و خرم باشی و همینجور عکس بزاری- چقدر خوبه سرحالی :)) یک مدت بود که ناله میکردی همش:)) البته عشقه دیگه کاریشم نمیشه کرد.
    میگم یک پستی گذاشته بودی؟؟؟ (اون موقع ها که ناله میکردی) که تو داشتی ابراز احساسات میکردی تو پمپ بنرین؟؟ بعد اون تو یک فاز دیگه بود و ب یک چیز دیگه فکر میکرد و یک چیزی گفت ضد حال؟؟؟
    الان برا منم پیش اومد امروز بش میگم خیلی دلم برات تنگ شده بود:( برگشت خندید و بحث و عوض کرد. واقعن چرا مردا اینجورین؟؟؟ بی احساسا:(

    ببخشید من زیاد حرف زدم:)) اخه مدت طولانی خاموش بودم واسه همین هول کردم:))
    پاسخ:
    سلام :))

    آره ا این چیزا زیاد پیش میاد. البته اینکه تلفنی صحبت میکنیم نه حضوری هم خیلی موثره. باید کم کم عادت کرد :دی
  • پیر روزگار
  • یعنی حضوری بیشتر ابراز احساسات میکنه؟
    پاسخ:
    حضوری سوءتفاهم کمتر به وجود میاد.
  • حوریا ش (رسا)
  • عسکای خوبی شدن
    همیشه ب گردش

    پاسخ:
    :)
    سلااااااااااااااااااااااااااام
    من چرا انقدردیر تورو یافدم ؟؟
    وبت خعلی قشنگه بی تعارف کلی حال میکنم و میخندم
    +آدرس اینستارو  هم میدی ؟؟ :دی
    پاسخ:
    سلام :)
    خیلی هم خوب. خیلی هم خوشبختم :)

    +میام خدمتتون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">