ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

یادش واقعا بخیر...

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

یادش بخیر یه زمانی برو بیایی داشتیم برا خودمون...

یه پست مینوشتیم سر دقیقه اش نشده 10 تا کامنت حداقلش بود! پست ها 40 تا به بالا کامنت میخورد! یه عطسه میزدیم تو بلاگفا ملت میومدن ابراز نگرانی میکردن! :| الان چی؟

به شخصه دو ماهم خبری ازم نباشه کسی نمیگه این الانور ِ بدبخت مرده است یا زنده... روزگار رسم بدی داره... اینجا رو دوست ندارم. بلاگفا بهتر بود. مهربون تر بود... رفیق تر بود... وقتی خوشحال بودم همه همراه بودن. وقتی سرخوش بودم همه باهام میخندیدن. وقتی حوصله ام سر میرفت همه پایه بودن برا هرکاری! از همه مهمتر وقتی غمگین بودم کسی نمیگفت غمای تو به من ربطی نداره. همه پا به پام غصه میخوردن... ولی اینجا چی؟

یادش بخیر... یه فخرالزمان الانور بانو بود و یه وبلاگ ضربان لبخندهایت... الان دیگه حتی این اسم هم برام غریبه...

دلم خیلی گرفته... خیلی دور شدم از روزای خوب نویسندگی... از حال خوب مجازی... خیلی...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۱)

  • مستر نیمــا .
  • خودت نیستی که بقیه هم نیستن!
    پاسخ:
    آره خودمم نیستم ولی اینجا با همین وقت یه سال پیشش زمین تا آسمون فرق کرده... هیچ کی نیست. اونایی هم که هستن مثل منن...
    خب اون موقع عطسه میزدی میومدی میگفتی ! :$ ملتم نگران میشدن 
    الان که هیچی نمیگی ، هیچ کسم چیزی نمیگه ! 
    + یه دیقه هوا خوری :))
    پاسخ:
    خب بی راه نمیگی ولی گناه دارم من! یه حالی از من بپرسین خووووو :)))
    عزیز چرا مشکل رو از سرویس دهنده می دونی؟ هوم؟ 
    مشکل این نیست.. مشکل اینه که با وجود واتساپ و تلگرام و اینستاگرام و فیس بوک و هزار تا برنامه این مدلی، دیگه کسی به وبلاگ داری و نوشتن توی وبلاگ چندان علاقه ای نشون نمی ده!
    فضای وب نویسی تبدیل شده به یه فضای خلوت که این خلوتی رو من خودم همون موقع که توی بلاگفا بودم حسش می کردم این اواخر. 
    پاسخ:
    نمیدونم شاید فقط یک حسه...

    آره شما هم درست میگید...
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • از من یاد بگیر که بعد از بلاگفایی که 7 سال همدمم بود 401 پست منتشر نمودم :دی
    پاسخ:
    خداییش تو خیلی ستودنی هستی! :دی
    آدم ها دلشان همه گرفته است... 
    پاسخ:
    اوهوم... :(
    بلاگفا بهتر بود..بیان یجوریه...

    خب خودت هم نیستی نفیسه جان :))
    پاسخ:
    آره راست میگی نگار...
  • هولدن کالفیلد
  • به وبلاگ من و انقلابی که توی بیان براش اتفاق افتاده نگاه کن، من این برو و بیا رو توی خواب هم نمیدیدم توی ویلاگم!
    نتیجه اینکه، قضیه به خودت برمیگرده -موجه یا غیر موجه- ربطی به بلاگفا نداره، بیان برای من خیلی مهربون بوده! برای تو هم میتونه باشه، امتحان کن!
    پاسخ:
    آره تو که واقعا انقلاب کردی!!! :))

    نمیدونم شاید...
    همش تخسیر( می دونم تقصیر ِ ) این خبر رسان اپدیت شدن ِ وبلاگ ِ بلاگری هاست :دی.
    وقتی بیای بهمون خبر میده  .

    البته من چون خودم دستم تو کار ِ و دوستم نیز هم رشته و شاید هم ترمی ِ خودت باشه ؛ می دونم الان سرگرم امتحان هایی . برای همین راستش نگران نبودم برات ((: .
    پاسخ:
    امتحان روماتو رو دادم :)
  • خانم دایناسور
  • فضای بلاگفا یه فضای دیگه بود الانم یه فضای دیگه است. نمیدونم ادما همونم اما ...
    پاسخ:
    یه صمیمیت خاصی اونجا بود...
    الان حالتون خوبه ؟ ایام به کامه ؟ چند وقت نبودید نگرانتون شدیم . کجایید پس ؟ 
    : ) سلام . 
    پاسخ:
    :))))
    سلام

    الان دیگه؟!
    ببخشید شما همون وبلاگ نفیسه جون رو هم می نوشتید درسته؟؟؟
    فکر کنم اسم خواهر زاده تون هم امین بود!!!

    اگه همونین فکر نمیکردم دوباره پیداتون کنم، من اون وبلاگتون رو خیلی دوست میداشتم
    پاسخ:
    بله من همونم :دی

    مرسی :)
    بچم بیان به این خوبی :'( 
    با بچه مهربون باشین لدفن :)))
    پاسخ:
    سعی خودمو میکنم :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • به بلگفا ربط نداره ... ادما دارن عوض میشن ... ادما عوض شدن !
    پاسخ:
    آره راست میگی...
  • فروردین دخت
  • منم مشکلم همینه..باز صندوق کامنت های شما که خوبه...مال منو ببینی چی میگی؟!
    پاسخ:
    روزای خوب کجان؟
    وای چقدر خوشحالم که پیداتون کردم!!
    هیچ چیزی بی رحمانه تر از این نیست که وبلاگایی که دوست داریم وبلاگ نویساش بذارن برن!!! آخه شما که فقط متعلق به خودتون نیستین که!!
    من یکی از پستای اون وبلاگتون رو خیلی دوست دارم. اونی که نوشته بودین تو کتاب فیزیولوژی گایتون نوشته تو جنین بعد از ... (نمیدونم چند وقت :دی) قلب تشکیل میشه به این دلایل (دلایلی که فیزیولوژیکی بود) اما شما تعبیر خیلی هنرمندانه ای داشتین و گفته بودین که یه جنین هم میفهمه که نمیتونه بدون قلب زندگی کنه (نقل به مضمون)
    خوشحالم که یافتمون!
    پاسخ:
    آخی.... چه خوب یادتون مونده... آره همچین پستی نوشته بودم... یادش بخیر..
    جم کن باو صمیمیت بود صمیمیت بود...ماهی سه هفته از دسترس خارج بودی خوبه حالا:|
    نظرت چیه بیشتر عطسه هاتو اطلاع بدی حالا مثلن؟:دی
    پاسخ:
    دیگه انقدم جو نده دیگه سارا ! :|
  • دختری از دیار فرزانگان
  • منم بلاگفا رو بیشتر دوست داشتم!
    البته من بیشتر خاموش میام و میرم ولی خب خودتون هم نیستید!
    پاسخ:
    چه اسم باحالی!
    یادش بخیر یه زمانی چقد به سمپادی بودنمون افتخار میکردیم!! :))
    بلاگفا خر است .... ازش عصبانی ام. 
    میدونی چیه نفیسه؟ ما چون اول بلاگفا نویس بودیم حالا اومدیم لیان حس مهاجر بودن بهمون دست داده. حس میکنیم سرزمین خودمون نیست. این ماییم که به نوشته ها معنا میدیم. خاک تو سر بلاگفا که بعد از چند سال نوشتن اینطور تارو مارمون کرد
    پاسخ:
    اره ظلم شد در حقمون :|
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • وای نفیسه قبلا متن می نوشتی آدم نصف شبی می خوند هر و کر می خندید.حالا حس طنازیت کم شده
    پاسخ:
    میبینی تو رو خدا؟؟
    قبلا خیلی بهترتر بودم اصن!
    سلام نفیسه جون
    آخ من الان که سرماخوردم دقیقا یاد اون پستی که گذاشته بودی در مورد سرماخوردگی و...افتادم ...
    رفتم گشتم دوباره بخونمش پیداش نکردم
    اون که نوشته بودی آدمای سرماخورده موجودات طفلکی ای هستند که ....
    پاسخ:
    عزیزم....

    آره یادمه... همش از دست رفت دیگه... خدا لعنت کنه هرکی خاطراتمون ازمون گرفت! به حق همین شبای عزیز :)))
    عارضم به خدمت شما که به این عارضه ای که گرفتار شدید، میگن مقاومت دربرابر تغییر که در دنیای واقعی برای افراد مسن اتفاق می افته و اگه بخواید معادل سازی بکنید برای افرادی که در فضای مجازی مسن شدن، (خیلی وقته که وبلاگ نویس هستن) این مساله عادی هستش.
    من به نظرم بدک نیست که تغییر رو بپذیرید و اتفاقن از مزایای این فضا نسبت به فضای بلاگفا استفاده کنید. مزایایی مثل این موضوع که حواسشون به کاربر هاشون هست و اونا رو همین جوری تو برزخ خرابی ول و رها نمی کنن. :)
    پاسخ:
    چه میدونم والا... آره دارم خودمو سازگار میکنم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">