ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

مثل همیشه یه پست پربار! :|

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

سلام و درود الانور بنده ی خوب خدا به شما مریدان ِ عزیزم! :))) (الکی! مثلا من خیلی اینجا طرفدار دارم!)

دوشنبه شب به دعوت مارشی ِ عزیزم (مادرشوهر به لهجه ی غلیط ِ اینجا میشه مارشی! خواهر شوهر هم میشه خارشی!! :))) ) رفتم خونشون. بعد کاشف به عمل اومد که پدرشوهرم میخواد سه شنبه بره تهران. دیگه منم گردنمو کج کردم که منم ببرین و اینا بعد مارشی جان هم از خدا خواسته گفت پس منم میام :| :|

خلاصه راهی شدیم رفتیم و جمعه شب هم برگشتیم. جای دوستان خالی :دی

از اونجایی که مادرشوهر من بسیار به خرید علاقه منده (مثل همه ی خانمها البته:دی) همش تو بازار و پاساژ بودیم :دی. ولی خب من دختر خوبی بودم و به اندازه ی اون خرید نکردم :دی

دو تا روسری خریدم. خوشگلن؟ :دی





بعدشم یه دونه پیرهن کوتاه دامن چین چینی خریدم! :دی
من از بچگی عشق دامن چین چینی بودم بعد یادمه وقتی دور خودم میچرخیدم بعد دامنش پف میکرد دیگه خدا رو بنده نبودم حتی! از خوشحالی! :دی ایناهاش! :دی




تازه بچه دار هم شدیم تو همین سه روز! :دی معرفی میکنم اینم نی نی مون! :دی اسم نداره هنو بچه ام! :دی دعا کردیم لک لک ها از آسمون برامون انداختنش پایین! :| البته لک لک ها 25 تومن هم پول گرفتن بابت انداختنش! :دی





همین دیگه! :دی محسن روز آخر میگفت کی میخواین برین هر لحظه که بیشتر میمونین من کارتم سبکتر میشه دیگه کمرم داره میشکنه از سبکیش! :)) :|
البته خب جدا از شوخی خیلی دلم براش سوخت این دفعه. خیلی بده آدم دورش شلوغ باشه بعد همه یهو برن. خصوصا که هر بار که میرفتم باهم برمیگشتم ولی این دفعه اون موند :| طفلی بچه ام :|

خب دیگه از فاز غم هم دربیایم .
و هم اینک صدای مرا از بقالی نفیس میشنوید! :دی البته بقالی نیستا ! هایپره! :دی از ترس اینکه امین و محسن خوردنی ها که بابا میخره یا خودم میخرم رو پیدا نکنن و یهو همشو نبلعن ، هرچی میخرم میذارم زیر تختم. امروز نگاه میکنم میبینم واقعا شده یه بقالی سیار! :دی





اون وسطی ها پاستیلن! دو شنبه خریده بودمشون بعد وقت نکرده بودم بخورم. امروز سر کلاس یادش افتادم انقدررررررررر خوشحال شدم که همه شگفت زده شدن که کلاس اسهال و یبوست چه مسئله ی خوشحال کننده و نیش باز کننده ای میتونه داشته باشه واقعا ؟! :دی
.. همین دیگه! فکم درد گرفت انقدر حرف زدم! :دی برید با این پست خوش باشید مریدان عزیزم ! :|
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۹)

:)
مبارکه 
پاسخ:
سلامت باشید :دی
الان مقابل مرید ؛ می شه مرشد ؟! :دی.
حالا بر فرض همون مرشد درست باشه :
مرشد روسری آبی ِ خیلی قشنگ بود :دی.
هایپرتون نوشیدنی کم داشت مرشد :دی.
پاسخ:
میشه مراد ! :دی البته مراد از مراد ، مراد ِ شباهنگ یا تورنادوی سابق نیست! مراد از مراد منم! :دی

مرسی :دی

خب نوشیدنی رو نمیشه زیر تخت نگه داشت انصافا :دی
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • بانو، تو الان میتونی به خودت افتخار کنی که اگه تورنادو یا همون شباهنگ، جغد شب های پاییز، هزار تا پست نخونده تو inoreader ش باشه، وبلاگت جزو اون 5 تای اوله که میخوندش
    ینی یه همچین مریدی داری

    پاسخ:
    :))))

    به قول محسن : شما عزیز ِ دل ِ ما هستی! :دی
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • بله 
    تایید و تاکید میکنم که اینجا مراد از مراد، مراد من نیست، ولی من هر موقع بگم مراد، مرادم مراد خودمه
    پاسخ:
    :دی
    کاملا درست میفرمایید :دی
    خیلی خوشگل و شیک هستن روسری ها :)
    چه پست نشاط آوری...
    پاسخ:
    مرسییییییییییییی :دی
    قابلی نداره البته :دی
    وای نفیسه خیلی این پستت حس خوبی داشت :)))
    چقد خریدات خوشگلن..مبارک باشه عزیزم ؛ ))

    منم از دست خواهرم و بچه اش خوراکی هام رو استتار میکنم :دی
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :دی
    خب ! خداروشکر بچه به تو نرفته ، بر و رو داره :))))))
    پاسخ:
    بیشین بینیم باع ! :دی
  • هولدن کالفیلد
  • مبارک و نوش جون.
    پاسخ:
    مچکککرم :دی
    میگم چرا نیستی. خیلی قشنگن مبارکت باشه. من خودم هیولاترم مال مسرای خواهرمو میخورم بعد براشون میخرم هی میخورم هی میخودم خخخخ.
    پاسخ:
    نه بابا اینا عین ناموسشون از خوردنی هاشون حفاظت میکنن :)))
    مبارک باشه عزیزم :)
    نووش :)
    پاسخ:
    مرسی :))
    لباسه عاااالیههههه!
    پاسخ:
    اینکه تو ازش خوشت اومده نشونه خوبی سارا! چون تو مشکل پسند بنظر میای :دی
    سلام نفیسه جون . اوخی اون عروسکه چه شیشه ی میلک خوشگلی داره . بامزه ست . 
    شکم بارهای هایپری هم نوش جونت :***
    خریدها هم مبارکت باشه عزیزم . 
    پاسخ:
    سلام بانو :دی
    مرسی ^_^
    آخ آخ رنگارنگ...
    سلیقه خوردنیمون یکیه:دی
    پاسخ:
    یه بسته 24 تایی یا نمیدونم خیلی تاییش رو خریده بودم :دیاین دوتا مونده!
    نسونه خوبیه واسه من یا تو؟:دی
    چون میدونی اینکه من مشکل پسند به نظر میام یه چیزه اینکه من همونیو بپسندم که در خیطه پسند توعه یه چیز دیگه:دی
    پاسخ:
    واسه من دیگه! یعنی خوشگله که تو پسندیدیش! :دی

    خب من نمیدونم چیزی که من میخرم رو میپسندی یا نه ولی به طور کلی در مورد چیزهایی که خودت میخری مشکل پسند بنظر میای! :دی
  • میرزاده خاتون
  • همشون عالیه. مبارکت باشه عریس خانمD;
    پاسخ:
    مرسی ^_^
    چه پیراهن خوشگلی
    آدرس میدی ما هم بریم بخریم؟


    پاسخ:
    راستش این پیرهن ه و اون روسری طلایی رو از یه بوتیک خونگی که آشنای مادرشوهرم بود خریدم. فروش آزاد نداره :)
  • دختر حــَوا :)
  • جدن این لباسه اندازته؟ :))) خیلی مانکنیا :))
    پاسخ:
    خب من لاغر هستم ولی این لباسه هم کمرش کش میاد :دی
    مبارکت باشه عزیزم بویژه پیرهنت😘دوسش دارم دوس دارم از اینا 😂
    خوراکیات هم نوش جان 
    پاسخ:
    مرررررسی :دی
    عه مبارکهههههه :)))
    عهههه من ممیخوام
    ایکون جییییییییییغ
    پاسخ:
    :)))
    سلامت باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">