ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

بعد از چند سال یکی از "غیر خاص ترین" روزهای تولد عمرم رو گذروندم.

مرسی از همسرم که روز تولدم هم کنارم نبود.

مرسی از دوست صمیمیم که چهار ساله دو هفته یک بار میبینمش.

مرسی از وبلاگم که برای اولین بار کسی توش بهم تبریک تولد نگفت.

و در آخر مرسی از خودم که امروز رفتم و برای اولین بار در عمرم موهامو رنگ کردم ! :دی (تحت تاثیر قانون طلایی به درک! :دی)


خانه خالیست من و عکس تو درگیر همیم
با خودم می برم این عشق مقوایی را

یک نفر نیست صدایم بزند ، برگردم
می برم با چمدان اینهمه تنهایی را

سعید خاکسار

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۳۲)

تولدت مبارک عزیزم :))
پاسخ:
مرسی :))
  • هولدن کالفیلد
  • این عنوان پستت، وقتی توی لیست دنبال کرده های بیان میاد بالا، خیلی "ابهام"های حتی خاک بر سری ای داره :|
    پاسخ:
    از این زوایه بهش نگاه نکرده بودم! :| حالا اگه متضاد این گفته من بود یه ابهاماتی داشت ولی خب... نمیدونم واللا ...
    یهو حس عنوان گذاشتن های قبل سراغم اومد... عوضش میکنم به هر حال... مرسی که گفتی.
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • به همین میانترم فردا قسم اگه میدونستم انقدر تبریک میگفتم که از به دنیا اومدن پشیمون میشدی

    والا!

    مبارکه :دی
    هم تولدت هم موهات
    البته فقط 10 سانت تهش
    پاسخ:
    :))

    چیو؟ این که کسی اینجا بهم تبریک نگفته یا اینکه تولدمه؟

    آخه قبلا همه ملت همیشه یادشون بود! حالا همه ملت که نه ولی لااقل 7-8 نفر یادشون بود... کلا همه چی عوض شده..

    مرسی :دی
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • :)
    اگه تاریخ تولدتو می دونستم...
    ایشالا سال بعد... 

    پاسخ:
    منم تاریخ تولدتو نمیدونم نسرین. چندمه کدوم ماه؟
  • °• نیلگون •°
  • منم امسال هیچکس تولدم رو یادش نبود حتی...فقط آخر روز خانواده یادشون اومد :))

    مبارک باشه تولدت و همچنین موهات :)
    پاسخ:
    آخه من رو تولدم خیلی حساسم. البته میدونم اشتباهه ولی خب یه جس دیگه!

    البته تر اینکه خانواده یادشون بود. دوستام هم یادشون بود ولی خب کنارم نبودن :)
  • هولدن کالفیلد
  • بعدشم لوس نکن خودت رو! تبریک تبریک! دکتر مملکتی ها! :|
    پاسخ:
    من هنو دکتر نشدم. سه سال و 9 ماهه دیگه مونده. تازه خوشبینانه! :|

    مرسی :)
  • °• نیلگون •°
  • جدا حس بدی داره ..
    منم حساسم.

    ولی کلا کم پیش میاد روز تولد آدم باب میلش باشه :)
    پاسخ:
    خیلی از سالها باب میل من بوده! پر رو شدم !! :)))
  • هولدن کالفیلد
  • حالا اخم نکن دیگه مرگ محسن! بخند محسن فدات بشه! :))
    پاسخ:
    اخم نکردم که! موهامو رنگ کردم خوشحال هم هستم تازه! :دی

    بذار بخوابه بچه ام ! چیکارش داری؟ :|
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • 26 اردیبهشت ینی 2/26
    برای اینکه یادت بمونه 13 که یه عدد نحسه :دی ضرب در 2 کن که بشه 26
    ماه دوم - بیست و ششم
    پاسخ:
    مثل معلم زیستمون رمز میذاری!!

    حفظ کردن رمزه همیشه سختتر بود!! :)))
    اخی تولدت مبارک :*********************** 
    پاسخ:
    مرسی :)
    تولدت مبارک نفیسه جان💞🎁
    پاسخ:
    ممنونم :)
    مبارک باشه هم تفلد هم رنگ:)
    حالا چه رنگی کردی? 
    پاسخ:
    مرسی :دی

    زیتونی رو به طلایی روشن :دی
  • مستر نیمــا .
  • اووووووو زیاد واسه ما پیش اومده. سخت نگیر
    تولدت مبارک :)
    پاسخ:
    خب برا من مهم بود :|

    مرسی
    عخی کسی نفیسه رو دوست نداله یهنی... تولدت مبارک تولد هم ی روز معمولی زیاد خودتو ناراحت نکن
    پاسخ:
    چرا شوعرم دوسم داره :دی
    منم تو دوران عقد همسرم نه تنها تولدم که خیلی مناسبت های دیگه رو کنارم نبود
    غصه نخوری ها 
    اینا همش میگذره
    مهم دلتونه که باید به هم خوش باشه ... 
    تولدت خیلی خیلی مبارک بانو.... یه دنیا آرزوهای خوب خوب برات دارم.

    پاسخ:
    مرسی خانم جون :)
    خوب چون یه جورایی خودم هم همین طوری شد تولدم ؛
    احساس می کنم تبریک گفتن الانم هیچ فایده ای نداره ؛ ولی خوب بازم تولدت مبارک (: .


    مو رنگ کردن هم تنوع خوبی ِ.
    پاسخ:
    مرسی از تبریکت بانو :)
    تولدت مبارک " با تاخیر و بعد از یاداوری خودت :))
    حالا چرا 10 سانت از تهش ؟ :)) خب کیشو چرا رنگ نکردی ؟!
    پاسخ:
    آخه ترسیدم قیافه ام یهو خیلی عوض بشه! :دی
    نازی نازی:(
    تفلدت مبارک الانور بانو!
    پاسخ:
    مرسی :دی
    منم تاریخ تولدت رو نمیدونستم عزیزم...
    تولدت مبارک باشه... :*
    پاسخ:
    ممنونم :)
    تبریک الانور بانو ، یکی دو سال دیگه حساسیتت نسبت به این موضوع کم میشه اثر سن دیگه :دی
    حالا چه رنگی زدی دکتر؟ :))
    پاسخ:
    پیر میشم یعنی؟

    زیتونی رو به طلایی :دی
    تولدت و موهات با هم مبارک
    پاسخ:
    مرسی :)
    تولدت مبارک حالا چن ساله شدی موهات و چ رنگی وردی؟!
    پاسخ:
    22 ساله.

    زیتونی رو به طلایی :دی
    خخخ
    تولدت مبارک
    چندم بود حالا:)))
    نپرسیده بودم ازت:/
    پاسخ:
    24 ام :)
  • مبهم الملوک
  • تبریک میگم تولدتو خانم دکتر 3 سال و 9 ماه اینده ...:):)  امیدوارم همیشه شاد باشی 

    #البته با یه روز تاخیر
    پاسخ:
    مرسی :)
    عزیزززززززم من نمیدونستم و اینکه نتم هم قطع بود شرمنده:((

    همراه یک طلوع
    دراین خجسته یاد
    در سالگرد بهاران هستیت
    روزی که زندگی برلبان تو بوسه زد
    با صد خلوص
    هم استان دل ,خواهم که بمانی
    همیشه شاد
    تولدت مبارک
    نفیسه جان ,تولدت مبـــــــــــارک ,,,, عزیزم امیدوارم که خدا همیشه خدا دلت شادو
    لبت خندون و تنت سلامت باشه ,,,,,,, با یه عالم انرژی مثبت وامید,,,,,,,
    میبوسمت عزیز دلم :***********
    تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت پذیرا باش:)
    پاسخ:
    مرررررررررررررررررررررررررسی از این همه انرژی :)
    من بارها برام پیش اومده چند روز بعد تولدم فهمیدم اه سه روز پیش تولدم بودا.
    تبریک میگم
    پاسخ:
    دیگه هرکی هم نباشه بالاخره همراه اولی بانکی چیزی...
    تولدت مبارک:*پس تو هم ابانى هستى...ى هفته اى بزرگترم ازت:دى
    پاسخ:
    ممنونم :) خوشا به سعادتم! :دی
  • خانوم ِ لبخند :)
  • تولدت مبارک نفیس جانم.. ❤❤❤ :)
    از این روزهای بی بخار بلاگستان توقعی نیست! همسر هم به موقعش جبران میکنه،  والا یه نفیسه که بیشتر نداره :-P 
    موهاتم مبارکه.. تغییرات خوبه :)
    پاسخ:
    مرسی حانی جان :)
  • زهرا رضایی
  • جم کن، جم کن، من نه شوعری دارم که یادش باشه، نه خانوادم اصولا یادشونه... دو سه روز بعد خودم بهشون میگم، هرکی دس میکنه جیبش یه مبلغی میذارن کف دست ما که اره مثلا بیا ناراحت نباش!!! 
    نهایتا یکی دو تا از دوستام یادشون باشه،موهامم کوتاهه که برم رنگشون کنم!!! 
    حالا دیدی من چقدددددد بدبختم؟  برو خداتو شکر کن... 
    تولدتم مبارک، زیتونی رو به طلایی ه ده سانت ه ته موهاتم مبارک... 
    تفکر هولدنم که چیزی راجع بش نگیم بهتره... 
    پاسخ:
    خب همون مبلغ ه مهمه دیگه عزیزم!! :)))

    مرسی :دی

    سالروز هر کسی بسیار جای شادمانی ست.


    تولدت مبارک دکتر بانو :)



    پاسخ:
    مرسی :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من که اصولاً کسی یادش نمی مونه. یادشونم باشه به رو نمیارن :)) البته ما هم دیگه توقعی نداریم. فکر کنم امسال بود که چندین تا آدم دوست داشتنی بهم تبریک گفتند. بعد از هزاری ... 
    پاسخ:
    حالا من یه پست میذارم وقت پیدا کردم ! :)) در همین رابطه !
  • ساکن اتاق آبی
  • نبودم که تبریک بگم الانور جانم... تبریک می گم دوست ِ یازده و نیم شب :*
    پاسخ:
    مچکککرم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">