ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

هرکی هم بگه ندید بدید ، خودش خره ! :دی

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

خب خب خب ! و دوباره من اومدم به خونه هاتون! میدونم الان خیلی خوشحالید ولی خب خودتونو کنترل کنید لطفا ! :دی :|

دیروز امتحان سمیولوژی داشتم. از دیروز یه حس فراق بال خاصی دارم! با اینکه درس یک و نیم واحدی بود ولی خیلی الان خوشحالم! :دی

حالا اینا رو گفتم که بگم پیرو دو تا پست قبل و ناله های بودار (!) موجود در اون ، میخوام رونمایی کنم از سوپرایز های تولدم و کادو هام رو فرو کنم تو چش و چال ِ ملت ! :| :دی

بعله اینجوریاست! :دی


اهم اهم ! روز تولدم رفتم بیمارستان و بعد موقع برگشت دوستام وسط خیابون و روی کاپوت ماشین یکیشون برام تولد گرفتن و کادو هاشون رو به سمتم روانه داشتند ! :دی

این :



و اینا :



فردای روز تولدم دوباره رفتم بیمارستان و سمانه برام کیک پخته بود ^_^




ثمین هم بهم اینا رو داد ^_^



اما کادو ها به همینجا ختم نشد!

آخر هفته همسر عزیزم ، محسن جان از تهران اومد و گفت سوپرایز !!!! :)))) :|

آیفون 6 اس 128 گیگ !!!! وای خدای من!! داشتم شاخ درمی اوردم ! قرار بود گوشی بخره برا تولدم ولی چی؟ هووآوی پی 8 لایت !! با قیمت تقریبی 700 تومن ! نه آیفون 3 میلیون و خرده ای !!! خلاصه که واقعا سوپرایزم کرد ! ^_^ :))



بعدش شب رفتیم خونه شون و دوباره سوپرایز !! :)) مارشی ِ عزیزم (مادرشوهرم!) برام تولد گرفته بود ! :))

کیک :


هدیه مادرشوهرم :


هدیه های خواهر شوهر و جاریم : :))



اوفففففففففف

خداییش خیلی خسته شدم! پست عکس دار خیلی انرژی بره! اونم با این وضعیت نت! الان یادم افتاد از کادور مامانم که قابلمه چفل بود عکس نگرفتم!! :| :))) نیره هم دو تا ماگ از اینا که وقتی داغ میشن عکس روشون عوض میشه برام خریده بود که خیلی خوشگلن ولی خب چون قبلا بهم داده بود بردم تهران و اینجا نیست ! همین دیگه!

این بود تولد 22 سالگی ما که گذشت و رفت پی کارش! :دی

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۱)

  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • ضمن تبریک مجدد و درومدن و چش و چالم،
    پست های عکس دارتان را به ما بسپارید، ما آن‌ها را با قیمتی نازل منتشر می‌کنیم، حتی عکساتونم خودمون می‌گیریم ادیت هم می‌کنیم حتی

    امضا: بلاگری که فقط یه درصد پستاش عکس نداره که اونم تو پستای بعدیش تلافی میکنه
    پاسخ:
    خداییش تو خیلی حوصله داری نسرین. خیلی!!
    سلام.. تولدت مبارک 
    عزیزم اگه ناراحت نمی شی بهم بگو ساعت هدیه مادرت را قیمتش چند بوده...؟  
    آخه من این ساعت را از کسی هدیه گرفتم.. نتونستم قیمت کنم... :)))دلم می خواهد برای ظرف جبران کنم.. ببخشید ها... 
    پاسخ:
    سلام مرسی :)

    هدیه مادرشوهرم بود. قیمتشو نمدونم. اتفاقا منم دوست داشتم بدونم چند بوده :))
  • هولدن کالفیلد
  • سعی کن پست بعدیت که عکس داشت، با فرمت png ، رزولوشن 2000X38787698689 و حجم عکسی دو مگ!!! نباشه، با فرمت jpg ، رزولوشن حدودا 500x300 و حجم تقریبی عکسی 100 کیلو بایت باشه که من به محض باز کردن پست، لودش رو متوقف نکنم، که بتونم ببینم عکسها رو، که بعدش بتونم در موردش حرف بزنم، پستت بالغ بر خدا مگ حجم داره و اصلا نمیصرفه! لود کاملش هم بای اینترنت من بالغ بر 15 دقیقه طول میکشه!!!
    پاسخ:
    هولدن عکسا رو عوض کردم. حجمش همه زیر 400 کیلو بایت شده. ولی نتونستم رزولوشن و فرمت رو عوض کنم. کانورت ایمیج هم دان کردم ولی اجرا نکرد منم دیگه حوصله نداشتم راستش.

    الانم خوب نیست؟
    تولدت مبارک دخی جوووون (کلی بوووووس )
    پاسخ:
    مررررررررررررررررسی
    انقد نذاشتی کادو تولدتو بهت بدیم داعش حمله کرد فرانسه الان استیکرای برج ایفلتو باید ببرم پس بدم یه چیز دیگه بگیرم برات:)) بن تن خوبه؟!:))
    تولدت مبارک:-> میدونم الان با وجود این همه کادو تو حسرت استیکرای برج ایفلت می مونی:))
    پاسخ:
    =)))))))))))))))

    نه من همیشه استیکر دوست دارم سارا! همون برج ایفل خوبه. عوضش نکن :دی
    عزیزم (: .
    کادو گرفتن خیعلی خوبه ... مخصوصا از نوع سوپرایزیش ((: .
    تولدت مبارک (: .
    پاسخ:
    ارررررررررررررره

    مرسی :)
  • خارج ازچارچوب
  • :|
    چقدر روزِ تولد،جدی‌ه طرف شما!!!

    من اگه مادربزرگم یادش باشه و تراول پنجاهیشو بده بهم،سجده شکر بجا می‌آرم!
    پاسخ:
    اتفاقا محسن هم کف کرده بود از این همه کادو :دی

    تراول 50 ای که خیلی هم خوبه! واللا ما با 50 تومن یه ماه زندگیمونو میگذرونیم! :))
  • خارج ازچارچوب
  • کادوی قوری و استکان رو بسیار پسندیدم.آفرین به فکر و سلیقه‌ی اهدا کنندش.
    پاسخ:
    دو نفر جداگانه هدیه داده بودن البته! :))
    مبارکت باشه:)
    میدونی من الان حسودیم شد:)) من تا حالا فقط مامانم و خالم برام تولد گرفتن :دی 
    پاسخ:
    مررسی :دی

    عزیزم ^_^ شوهر کنی تلافیش درمیاد ایشاا... :دی
    تبریک عزیزم
    پاسخ:
    مرسی :)
  • میرزاده خاتون
  • عزیزدلم مبارک باشه هم کادوهات هم تولدت ^_^
    پاسخ:
    مرسی هدیه جونم :*
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • کانورت ایمیج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حمل بر خودستایی نباشه هاااااااااااااا منی که فوتوشاپم بلدم 10 ساله با پینت و فقط با گزینه resize حجم عکسامو کم میکنم!!!
    کانورترارو بهل، پینتو بچسب!
    پاسخ:
    خب من با ریسایز الانم حجمشو کم کردم. ولی با منیجر آفیس نمیتونم فرمت عوض کنم...

    بابا شما مهندسی! ما دکتری بیش نیستیم! مقایسه ی در خوری نیست بانو! :دی
    تولدت مبارک!
    23 روز دیگه هم من 22 ساله میشم! 
    تو چند روز بزرگتری!
    پاسخ:
    من خیلی بزرگترم! چند روز چیه؟؟@ :)))

    مبارک باشه پیش پیش :)
    شمارو این همه خوشبختی محاله ، محاله ، محاله :)))
    پاسخ:
    نه اصلا محال نیست! اتفاقیه که افتاده! :دی
    بسیار هم شیک و بامزه و شیرین.. الهی که خوشبخت و سعادت مند باشی بانو جان
    پاسخ:
    مرسی مادام ! :دی
    نفیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه خاک تو سرم :|
    تولدت مباااااااااااااارک
    واااااااااااااااااااای من خیلی دیر رسیدم :(((((
    نمیدونم چرا اینجوری شد :||
    تولدت مبااااااااااااارک عزیزم
    عروس خانوووووم آی ام وری ساری :(
    من تو بیان وبلاگ ساختم دیگه از این به بعد میفهمم کی آپ میکنی
    دارم پستامو رمزی میکنم تموم شه دیگه وبلاگ بیانم راه میفته
    پاسخ:
    عزییییییییییییییییییییییزمی! ^_^

    نه بابا این چه حرفیه بانو !

    قربونت ملیح جونم :**)
    با آفیس منیجر یه گزینه به اسم export یا همچه چیزی که اولش ex داره رو بزن با فرمت دلخواه سیو کن:)
    پاسخ:
    پیداش نکردم سارا :(
    چه شعر قشنگی
    پاسخ:
    :)
  • پیر روزگار
  • سلام الان من از تعجب اینجوری ام(0O-O0  افتضاح ....یعنی داغون ...... یعنی تو آذری هستی؟؟؟ اونم کی؟؟5 آذر یا 6 آذر ....دقیقا تاریخ تولد من .............. نگو چرا من اینقد همزاد پنداری داشتم باهات .....نگو چرا من هی میگفتم این چقد شبیه منه ...اواااااااه ......
    در هر صورت تولدت مبارک
    همه میگن دخترا آذر خیلی باحالن :))

    پاسخ:
    :/

    من متولد 24 آبانم البته ! :))) این پست یه کم تاخیر داشت !

    آذری ها هم خوبن حالا ! ولی آبانی ها بهترن! :دی
    تولدت مبارک عزیززززززم
    چه سوپرایز فوق العاده ای هم داشتن آقای همسر
    من اون ماهی اولی رو خیلییییی دوست داشتم 

    این فصل زندگیت رو شیرین ترین فصل برات آرزو دارم خانمی:)  
  • چشم به راهم ...
  • چه تولد پر باری
    ماشاالله
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">