ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

خواننده هم در جایی میفرماید:

برگ ریزونای پاییز کی چشم به رات نشسته؟

از جلو پات جمع میکنه برگای زرد و خسته؟

...

"با صدای استاد ابی!:دی"



جا داره خدمت خواننده ی عزیز عرض کنم که "هیچ کس :| " چشم به راهمون نمیشینن که هیچ ، تازه همون روزی که این عکسو گرفتم مکالمه من و محسن پای تلفن :

+امروز ظهر از کلاس که برمیگشتم رفتم پارک روبروی خونه کلی عکس گرفتم محسن! انقد قشنگ شدن! ^_^ حالا برات میفرستم ^_^

- با کی رفتی؟

+تنها ^_^

- یعنی از اونجا خلوت تر جایی پیدا نکردی تنها بری نه؟

+ هوم؟؟ خب رفتم دیگه... کسی نبود... تازه خیلی که نرفتم تو پارک همون جلو عکس گرفتم برگشتم ...

- من هیچ نظری ندارم واقعا

+ :| چی شده حالا مگه؟

- از این به بعد هر اتفاقی برا تو بیفته به من هیچ ربطی نداره!

+محسن؟؟؟

- محسن نداره! تازه بهم که هیچ ربطی نداره هیچ ، کله ات رو هم میکنم خودم!

+ :|


واقعا من هلاک این همه محبت قلمبه شده هستم! :| هیچی دیگه! نگاه خیره به دوربین! :|


و اما امروز ! ^_^ مرسی خدا جون! خیلی خوش گذشت! :دی


عکس مربوط به حیاط بیمارستان ^_^


شاعر هم در جایی میفرماید:


عاشق فصل زمستانم که دائم توی برف

هی بیفتم تو بیایی بوسه بارانم کنی


چای میریزی برایم بعد ...با هرم لبت

دوستت دارم بگویی مست وحیرانم کنی



البته من اصلا عاشق افتادن نیستم! چقدر هم که زمین سرسره بود امروز ! :| :دی ولی کلا مرسی خدا جون دوباره! حالم الان خیلی بهتره! بی خیال خیلی اتفاقات که آینده رو شاید خراب کنه! مهم اینه که الان برف هست ، دوستام هستند ، مامان بابام هستند ، خنده هست! تازه امین و موسن موسنی هم هستند ! :دی واللا ! :دی



عکس اضافه شده مربوط به امین و محسن (خواهر زاده های عزیز ^_^)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۰)

همه هستن، مامان، بابا، خنده، موسن موسنی یا همون مُرادتم هست
دیگه چی میخوای از دنیا!
والا
:دی
پاسخ:
البته اشتباه کردی !
منظور از موسن موسنی ، خواهر زاده ی 2 سال و 6 ماهه ام بود ، نه محسن جان! (من هیچ وقت شوهرمو به این لقب های جلف صدا نمیکنم!! :))) )

+گاهی همه هستن ولی سر جاشون نیستن :)
موسن موسنییییی^-^:-***
پاسخ:
عشق ِ سارا :))))
شاعر در همین راستا می‌فرماید
پر نمی‌شود نبودنت...

ولی موسن موسنی هم بد نیستاااااااااا! اونم جوجو صدات میکنه عوضش :دی
پاسخ:
جوجو؟؟؟؟ :)))) ینی به ما میاد انقد لوس باشیم؟؟؟ :))))

+البته نا گفته نماند که یه بار گویا داداش کوچیکه اش بچه که بوده داشته تی وی میدیده بعد پایین تی وی نوشته بوده "مستند" بعد این خونده "مَستَند" !!!! بعد این mastand مونده و به محسن میگن mastand گاهی تو خونه شون. ولی دیگه موسن موسنی فقط موسی بلا یِ خودمونه! :)))
ای جانم :)))
پاشو برو همه دوربرتن افسردگی نمیگیری عاغا :))))
پاسخ:
خیالم راحت باشه ینی؟؟ :)))
  • هولدن کالفیلد
  • :|
    اون مکالمتون :|
    پاسخ:
    موافقم باهات ! :|
    زن باس به حرف شووعرش گوش بده :دی 

    پاسخ:
    من خیلی حرف گوش کن میباشم توکا! :دی
  • خارج ازچارچوب
  • قطعا محبتی عمیق در این مکالمه نهفته است! اونجا که خواننده میگه: یه چیزایی رو این دنیا،فقط یک مرد می‌فهمه!


    پاسخ:
    اوووف ! شما هم با این مرد بودناتون ما رو کشتین! :دی
    راس میگه والا چه معنی داره دختر پاشه بره تنهایی عکس بگیره ! نگرانته خو ;)
    پاسخ:
    خووو دعوا نداره که! همینو میتونه مهربونتر بگه! :دی
    اره اره برو خیالت راحت :))
    پاسخ:
    چشم :دی
    چقد دوست داشتنی ان این دو تا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">