ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

اولین سالگرد ازدواج!

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ
حیف و صد حیف که یک شنبه امتحان گوارش دارم و هیچی بلد نیستم!
اگرنه چه پست ها که میشد امشب نوشت! چه عاشقانه ها که میشد باهاش حال شما رو بهم زد! چه خاطره ها که میشد با تعریفشون فحش شنید! چه تبریک ها که میشد گفت!!
تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه حتی!! :|
  • موافقین ۱۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۲۲)

  • ♫ شباهنگ
  • تبریک میگم!
    و در مورد امتحان، عرضم به حضور انور الانور بانو و سایر حضار حاضر در پیج!
    امتحان توهین به شعور دانش آموز و دانشجوست
    امتحان یعنی ما شک داریم تو از درس چیزی فهمیده باشی
    تا کی ما باید این تحقیرا رو بپذیریم هاااااااااااا آخه تا کی؟؟؟؟
    تمومش کنید این بازی کثیف رو

    لطفا پخش کنید به گوش مسئولین برسه
    تبریــــک الانور بانو جان ، حالا یه تخفیف بهت میدادیم از اون عاشقانه ها میگفتی سعی میکردیم حالمون بهم نخوره :دی
    ایشالا سالای طولانی کنار هم باشین و از زندگیتون لذت ببرین :**
  • چشم به راهم ...
  • مبارک باشه
    انشاءالله که همیشه خوش باشید کنار همدیگه:)
  • رگـ ـهــا
  • مبارکه ^^
    ایشالا تولد بچه تو تبریک بگیم :))))) !!
    تبریک ؛)
    زندگیتون پر از حس های خوب و موندگار :)
    امتحان گوارش که کاری نداره، همه چی به نبات داغ و کته ماست و نهایتا دو تا امپرازول ختم میشه!:دی
    بیاعاشقانه بنویس!
    اشکال نداره،ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست ;-) 
    تبریک من به تو و همه (((: .
    تف به امتحان آقا .
  • خانوم ِ لبخند:)
  • مبارک باشه نفیسه جانم..عمر با هم بودن تون تا انتهای دنیا باشه انشالله : )
    خوب و خوش سلامت و شاد :*
    تبریککک
    سالگرد ازدواجتون مبارک(:
    تبرییییییییک.
  • آوا بانو
  • سالروز ازدواجتون مبارک :********** 
    راستی نفیسه جون توشه رکتال که چیز بدی نیست :))))))))) از خداتم باشه :))))))))
    برای پست بالایی:
    حرص نخور دکتر جون. خونواده ات و همین طور و ملت بیمار رو مقصر ندون قربونت هر چند می دونم گاهی مردم ناجور بی انصافی می کنند ولی بعضی همکارات عجیب یادشون می ره قسمی که می خورن اول راه..
    تبریییییک:)
  • رگـ ـهــا
  • خداوکیلی واسه پست آخر منفی مثبت گذاشتی دقیقا معنیش چیه ؟ 
    مثلا مثبت بدیم یعنی تشخیصت رو باهاش موافقیم یا چی ؟ :| 
    دیگه جان من اینو جواب بده فهمیدیم خیلی شاخی ! :)))  
    پاسخ:
    خب عزیزم اینا تو تنظیماتشه من اصلا نذاشتم اینا رو. الانم واقعا از من انتظار نداری که برم تنظیمات رو عوض کنم؟؟ بگو که نداری :دی

    +شاخ که چه عرض کنم. الان دلم میخواد همین موهام رو هم بکنم!!! :|
  • رگـ ـهــا
  • نه خب نمیخواد تنظیمات رو عوض کنی بیا بزن توو گوش من :))) 
    اونجایی که کامنتا رو غیر فعال میکنی زیرش اینم میشه غیر فعال کرد :دی
    الان دارم گیر الکی میدم خودم میدونم :| |: 
    پاسخ:
    تو بجای این کارا یه قرار هماهنگ کن که بعدش کنسلش نکنی!!
    [آیکون حال گیری]
  • رگـ ـهــا
  • انقدر تحقیرم نکن حاج خانوم! :)) 
    شما ماشاءالله خودت دانشجویی میدونی "فول غیبت" یعنی چی ! دیگه من برای بار سوم توضیح ندم :دییی [آیکن حیثیت بر باد رفته ]
    پاسخ:
    اجازه میخوام دیگه اینو جواب ندم!!!
  • رگـ ـهــا
  • می تونستی زیرش هیچی ننویسی حتی !! اینجوری بیشتر تحقیر میشدم . تو هم شاخ تر جلوه می نمودی !! :))

    [آیکون زبون درازی به کامنت بالا]
  • رگـ ـهــا
  • آهان یه نکته ی دیگه ! 
    منفی پست آخرو من دادم به نظرم اشتباه تشخیص دادین خانم . بیشتر دقت کنید :| 
    می تونی اینم جواب ندی =))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">