ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

زمستونم دوسِت داره... چون سر ِ راهتو نبست! *

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

نوشتن از دوست داشتن سخت است. حتی برای منی که قبل از تو بارها و بارها از عشق نوشته بودم. حتی برای منی که سالها کارم دوست داشتن بود. دوست داشتن تویی که نبودی...

نوشتن از دوست داشتن ِ واقعی سخت است. چه میشود گفت که مردم باورش کنند؟ چه میشود گفت که دروغ بنظر نیاید ، که مضحکه نشود ؟

فکر میکنی دیگران باور میکنند که من میتوانم سالهای ِ سالها تنها با آوردن ِ نامت عشق را به زبان بیاورم؟ فکر میکنی باور میکنند که صدایت میتواند بدترین حال مرا بهترین سازد؟ ... نه. حق بده. من هم قبل از تو این چیزها را فانتزی میدانستم.

نوشتن از دوست داشتنت سخت است همانقدر سخت که دوست داشتنت ساده است!

من تو را ساده دوست دارم. بگذار دیگران هرچه میخواهند بیندیشند.

آری من مردی را دوست دارم که حافظ نمیداند. هیچ حافظ نمیداند! خودم هم شاید ماه ها پیش این را باور نمیکردم! من مردی را به غایت دوست دارم که از هنر تنها هفتمی را فهم میکند ، آن هم در حد یک آماتور! مردی که هیچ علاقه ای به ادبیات ندارد! مردی که اسم گل مریم و نرگس را بلد نیست! و مردی که خطش به معنای واقعی کلمه افتضاح است!!

اینها همگی تو هستی. اما من دوستت دارم. من تو را به جای تمام مردم کره زمین دوست دارم! خنده ات را با تمام خنده های دنیا عوض نمیکنم! همین تویی که شاید نیم بیشتر علائق مرا دوست نداری ، من را به دوست داشتن خودت ، ورای تمام این علائق وادار کزده ای...

من دوستت دارم. وقتی برایم آواز میخوانی "جان ِ جوانی ِ مرا پیر ترانه کرده ای ، زبان ِ احساس ِ مرا تو عاشقانه کرده ای..."

من دوستت دارم. وقتی بخاطر ِ من ساعت ها در نمایشگاه ِ نقاشی راه میروی! وقتی در خانه ی پدری ات مرتب از آشپزی ام تعریف میکنی ! وقتی همیشه وقت خداحافظی های طولانی چشمانت تر میشود...

من دوستت دارم. به سادگی و زیبایی ی چشم های درشت ِ قهوه ای روشنت! دوستت دارم وقتی دلم گرفته است و تو با لهجه ی تهرانی صحبت میکنی... خودت هم میدانی انقدر لوس و مسخره است که نمیتوانم جلوی خنده ام را بگیرم! دوستت دارم ! حتی وقت هایی که بلند بلند به آدرس دادن های من میخندی! وقت هایی که صدایت را شبیه من میکنی و میگویی " خب! نیایش که در راستای ِ کردستان ه! ما هم الان زیر اون پل بزرگه ی اول تهرانیم!! محسن بیا ما رو پیدا کن!!!"

دوستت دارم! وقتی در جاده بعد از رانندگی زیاد میگویی " چقدر خسته شدم! حالا وقت چیه؟؟" و من فوری میگویم " چایی!" و تو میزنی رو پیشانی ات و میگویی "ای خنگ ِ خدا !! چایی؟؟! ... وقت ِ بوسه عزیزم! بوس!" ... اصلا میدانی با همین خنگ خدا گفتنت چقدر عشق به سمتم گسیل میشود؟!

من دوستت دارم! از همان یک سال و یه شب پیش که رفتیم و نشستیم در آن کافه تاریک! همانجا که من روبروی ِ پیشخوان نشسته بودم و تو با خجالت و رودروایسی ِ خاصی گفتی " میشه جاهامون رو باهم عوض کنیم؟!" ... راستش را بخواهی از همان لحظه دوستت دارم! در این یک سال و یک روز لحظه ای بدون دوست داشتنت نفس نکشیده ام... حتی وقت هایی که دلم به قدر تمام دنیا گرفته بوده از تو ، بازهم بیشتر از یک ثانیه قبلش دوستت داشته ام...

دوست داشتن راکد نیست. در جریان است. مثل رودخانه. هرلحظه باید آبی نو ریخت در برکه ی دوست داشتن... باید این برکه را دریا کرد...


*این آهنگ برای ِ من عاشقانه ترین آهنگ دنیاست. چون اولین آهنگ دونفره ی زندگیمه. و البته بسیار صادقه برای من. شروع این عشق در اول ِ زمستون بود... :) گروه سون

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۳)

  • ♫ شباهنگ
  • قُشا قاریاسز! (= به پای هم پیر شین = باهم پیر شین)
    اصن دوباره و سه باره و برای nمین بار برات آرزوی خوشبختی میکنم!
    ایشالا همیشه ی همیشه این حس خوب تو زندگیت موج بزنه!

    پاسخ:
    مرسی نسرین جونم.

    منم برات آرزوی عشق میکنم. حتما لزومی نداره مراد باشه. مهم اینه که حالت باهاش خوب باشه :دی
    :*)
  • آوا بانو
  • مبارکه😘😍😍😍
    پاسخ:
    مرسی :دی
    آخیییییییی
    چه لطیییف:)
    همیشه عاشقانتون برقرار باد( از خودم جمله در وکردم:d)
    پاسخ:
    مرسی کیمیا جون
    :)

  • فاطمه (خودکار بیک)
  • چقد لبخند زدم با این پست ... روزاتون قشنگ تر :)))
    پاسخ:
    چقد خوب که دوسش داشتی :)
    اشک تو چشمام جمع شد :دی
    سالگردهای بیشتر همراه با دل خوووش و عشقولانه تر آرزومندیم برایتان ^____^
    پاسخ:
    آخی... توکای عزیزم... :)

    مرسی خانم جون :)
    ای جانم، خیلی ساده و خیلی قشنگ دوست داشتنت رو نوشتی :*
    ان شاءالله در کنار هم، با هم و برای هم بمونین تا همیشه و زندگیتون سراسر خوشی و پیشرفت و سلامتی و آرامش باشه :*
    پاسخ:
    چقد خوب که روشن شدین :)

    مرررسی ^_^
    با این پست ، اشک من ه دلتنگ رو در آوردین ..
    احساستو خیلی قشنگ به قلم آوردی عزیزم..

     پاینده باشین:))
    پاسخ:
    ببخشید خانم عزیز :)

    ان شاا... زودی از دلتنگی دربیای :)
  • گلاب بانو
  • عاشقانه هاتون مستدام....
    پاسخ:
    مرسی :)
    انقدر این پستت حال خوب کن بود گفتم روشن بشم:)))
    عشقتون مستدام, هیچی از عشق درست شیرین تر نیست! 
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم از روشن شدنتون :)

    آره هیچی شیرین تر از عشق نیست :)
    بوی نوشته های قدیمی رو میداد ، بوی عشق ، آرامش :*

    پاسخ:
    عسل خانمی ...
    میدونی چقد برای من خوشحال کننده است که یکی از پست هام مثل قبل باشه؟ :)
    من عاشق عاشقانه نوشتناتم ..:*
    پاسخ:
    نوشته هام هم عاشق شما هستن :*)
    مدتها بود حال خوبی نداشتم ممنونم ازت واقعا قلم دلنشینی داری
    عشقتون مستدام و تبریک بابت یکسالگی‌اش.
    پاسخ:
    ^_^
    عزیز دل ما هستی!! :))
    وااااای،این خیلی خوبه که مرد زندگیت موقع رانندگی به بوسه ی شما فکر میکنه
    خیلیییییی خوبه نفیس
    الهی سالهای سال خوشبخت باهم زندگی کنید
    پاسخ:
    :))
    آره محسن واقعا آدم احساساتیه! ولی خب رمانتیک نیست!! بنظر من این دوتا باهم فرق دارن. (یعنی احساساتی هست ولی ظریفانه نه!!!)

    مرررسی :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">