ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

بله بله ! یک جایی هم هست که حضرت شاعر میفرماید :


"خبر داری که شهری روی ِ لبخند ِ تو شاعر شد؟

چرا اینگونه

کافر گونه

بی رحمانه

میخندی؟! "



بله گویا از پشت صحنه اشاره میکنند که به بنا به دلایل ِ نامعلوم حال تعدادی از خوانندگان بهم خورده و تا پزشکان مقیم ِ ما در وبلاگ اونها رو استیبل میکنند من صلاح رو در این میبینم که دیگه بیشتر از این در باب مقوله ی فوق الذکر دُر افشانی نفرمایم همی! :دی

امروز رفتیم خونه سمانه! :دی همکلاسی و دوست ِ نوعروسمون! رفتیم خونه نویی و براش کادو و گل بردیم که اون ثابت کرد که به راستی "عروس وار" (!) شده بوده و آقای همکلاسی نسوخته به پای ِ این دختر! :دی بلکه دختر داریم شاه نداره! :دی بله!




سمت چپی کیک شکلاتیه که خامه روش رو هم خودش درست کرده البته! اون نون تست ها هم نان سیر هستند که بسی خوشمزه بودند! کارامل هم من دوست ندارم ولی خب خوشگل بود! :دی (جای دوستان خالی :) )

امروز حالم خوب بود. به دو دلیل! اول اینکه رفتیم با ثمین و مینا تو یک گل فروشی بزرگ و گل خریدیم! عروس هلندی ! :دی خیلی دوسش داشتم! کلا گل خیلی دوست دارم. خیلی حالم رو خوب میکنه :)

و دوم هم که جایی خونده بودم قبلا از نظر روانی برای رفع خستگی های آقایون بهتره که آقایون با خانمها در ارتباط باشند ولی برای خانمها بهتره که با دوستان ِ هم جنس ِ خودشون در ارتباط باشند و وقت بگذرونند. :) حالم خوبه وقتی با دوستام وقت میگذرونم ! :دی (تازه فردا صبح هم قراره کافی شاپ گذاشتم با مرجان! ضمن اینکه جا داره عرض کنم گور ِ بابای ِ اون ترازویی که هفته ی پیش عدد منحوس ِ 58 کیلو رو نشون داد و من داشتم سکته میکردم! :| وزن ِ خودمه دوست دارم بره بالا اصن ! :| )


+پیرو ِ پاراگراف ِ بالا ، هولدن نیاد بهمون گیر بده صلوات بفرست :| :دی

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۳۲)

همش خامس که:|)))
پاسخ:
تازه من وقتی برش زدم وسطش رو هم خامه کشیدم با کارد :)))) انقده خوب بود :دی
چه میز خوشگل و خوشمزه ای :)))

کی بشه ترازو برای من عدد 58 نشون بده؟! :دی
پاسخ:
:دی
میخوای چاق شی ینی؟
کاش من ۵۸ بووووووووووودم :'(((((
پاسخ:
آخه من 54 بودم تا دوماه پیش :|
چرا حالشون بهم خورده ؟ :دی دلشونم بخواد !!
+ چه اسم زاغازتی :/ عروس هلندی :/
پاسخ:
واللا همینو بگو خواهرررر :))))

+خیلی هم اسمش قشنگه ! دلتم بخواد :دی
  • ♫ شباهنگ
  • الهم صل علی محمد و ال محمد

    من فکر می‌کردم عروس هلندی پرنده است...
    فکر کنم وبلاگ ساحل افکار شنیده بودم اسمشو
    پاسخ:
    :)

    نمیدونم واللا ! به ما اینجوری گفتن!

    طوطی مستر عروس هلندی بود اسمش؟؟؟
  • ♫ شباهنگ
  • نمیدونم... من اینو میدونم که مستر، ویتا صداش میکنه
    ولی عروس هلندی رو زیاد شنیده بودم تو کامنتاش

    ایهام داره

    پاسخ:
    ای بابا کی پاسخ گوئه؟ ذهنمو مشغول کردی :))
    من پاسخگو می باشم! 
    اسم اون پرنده آ هم عروس هلندیه ! :دی 
    در واقع من عنوان رو که دیدم فکر کردم کفتر باز شدی :))!!
    پاسخ:
    بله خداروشکر اطلاعات عمومی شیخنا زیاده ! :)))
    دومیو جلی تر ختم کن!!:))
    پاسخ:
    =))
  • خارج ازچارچوب
  • بشر چیزی خوشمزه تر و کاربردی‌تر از خامه خلق کرده آیا؟‌ ابدا!
    پاسخ:
    خیر :دی
  • پیر روزگار
  • با سلام به نفیس بانو
     ببااینکه هیچی از ارزشهای ماهها دیگه کم نمیشه  میشه گفت متولد آذر اصن یک چی دیگه است:))درسنه سر ناریخ  تولد  زدی تو ذوق ام ولی با این حال نبینم غم اتو خواعر:))
    چیه فرت فرت اون قیمیشی گوش میکنی؟؟ پس کو اون محسن جونت هوووووووم؟؟/ باوا دختر مردم از دس رفت:))

    خواستم بگم میخونمت ولی حال کامنت گزاشتن ندارم:))
    پاسخ:
    سلام از ماست :دی

    درسته من آذری نیستم ولی آذری ها رو دوست دارم !! :)))

    بنده ارادت مندم »دی
    58 ک خوبه.البته مهم با چ قدی باشه!
    امیدوارم ی روزی ترازو منم 58 رو نشون بده
    پاسخ:
    قدم تقریبا 162 این حدوداست...
    نمیگم چاقم میگم اینطوری پیش برم چاق میشم ! :|
    عههه....مستر باید ازینا بخره واسه ویتاش!
    گل عروس هلندی ندیده بودم! فقط مستر پرندشو داشت...عه!
    پاسخ:
    آررره :دی
    :)))
    یعنی تنها چیزی که نیومد تو ذهنم گُل بود!
    تو دلم گفتم احسنتم ملت چه با کلاس ن. عروسی هلندی دارن :)))
    پاسخ:
    :))))
    ما خیلی کارمون درسته :دی
  • فاطمه (خودکار بیک)
  • منم گمراه کردی با این عنوانت ! 
    پاسخ:
    ینی انقد گول زننده بود ؟ :دی
    ۵۴!! 0.o
    یه سوال واقعا؟!! باد میومد دو ماه پیش از رو زمین بلندت نمی کرد؟ :| 
    آخه من اگه هوا هم بخورم از ۶۳ پایینتر نمیرم!! (که البته الان ۶۳ هم آرزویه واسم:'((( )
    استغفرلله !!استغفرلله!! آخه ۵۴!!آخه ۵۸!! ایششششش
    پاسخ:
    :)))) به خدا انقد لاغر نبودما !!!

    تازه محسن اونوقتا میگف برو باشگاه لاغر شو ! الان بفهمه 58 شدم طلاقم میده :|
    58?
    من خیلی کم غذا هستم نمیدونم چرا بازم هرچی میخورم گوشت میشه به تنم :/ فقط با ورزش و دوندگی پایینمیارم ندوم باز میره بالا. خوشم نمیاد برود بالا وزنم البته.
    ازدواج زوجهای هردو پزشکی یک مسئله غامض و پیچیدست!

    پاسخ:
    منم زیاد نمیخورم ولی خب چیزای به درد نخور میخورم! :دی

    این دوتا خیلی به هم میان :دی
  • دختر حــَوا :)
  • ^____^
    نمیدونستم چادری ای
    الان خیلی بیشتر دوستت دارم ^__^
    پاسخ:
    به قول محسن : عزیز ِ دل ِ ما هستی :)
    چه دوست کدبانوییی...نوش جانن کاش منم ۵۸ بود البته من نمیدونم قد تو چنده ولی برا من ۵۸ عالیه
    پاسخ:
    من 162 ام تقریبا :)

    آره خیلی هنرمنده :دی
    خوش به حالت 58ـی من با 160 سانت قد 47-8 کیلوام فکر کنم :دی :))))
    چه دوستای خوبی ^_^ چه کدبانو ^_^ کارامل خوشمزه س ها ضرر کردی :دی
    چه گل قشنگی به به ^_^ ای خدا از این دوستا به منم بده واسه خونه م عروس هلندی بیارن :دی 
    پاسخ:
    خب تو خیلی لاغری دیگه :دی

    نه خوردم از کارامل ولی دوست نداشتم :دی
    نفیسه خانوم گل:((
    پاسخ:
    جانم؟

    چرا غمگین؟
    من قدم ۱۶۸ وزن ۶۴😑
    پاسخ:
    خوبه که :دی
    نه چاقمم
    پاسخ:
    :| خود چاق بینی داری :دی
    ی بار بیار تو خونه منو ببین😀...
    پاسخ:
    کی دعوتم؟ :دی

    چه دوست داشتنی ان این گلا
    دلم خواست یهو
    خدایا به ما هم از این دوستا که گل به دست بیان خونمون عنایت کن 
    آمیییییییییین
    :)
    پاسخ:
    ^_^

    آمین :دی
    همین الان دکتر بودم. گفت اگه می خوای زنده بمونی روزی سه وعده کیک بخور. جوریم باشه که روش دون دون سیاه داشته باشه :دی
    پاسخ:
    این کیکه که قریب به یقین چرخه طبیعت رو هم سپری کرده!!! دیگه نمدونم از کجا میخوای پیدا کنی :))
    همین روزا هر وقت تونستی بیا...دعوت رسمی
    پاسخ:
    ^_^
    فدای مهربونیت :)
    قبول دارم وقتی بعد مدتی با دوستات دور همی داشته باشی روحیه ات از این رو به اون رو میشه...
    گل رو هم دوست داشتیم فراووووون حیف که سر اسمش شبهه وجود داره :دی
    پاسخ:
    نه شبهه ای نیس اسمش همینه! به همین سوی چراغ! :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • آ خ خ خ خ نگوووووووووو که با شونصد نفر قرار گذاشتم بعد امتحانام برم بیرون ! الان موندم چه جوری برنامه بریزم اینا با هم تداخل پیدا نکنه :))
    پاسخ:
    تازه من با جاریم هم قرار گذاشته بودم که دیروز رفتم خداروشکر راحت شدم!!! :)))
  • اَسی بولیده
  • سلام

    باریکلا به دوست!! چه نوعروس کدبانویی

    من فکر کردم (عروس هلندی) طوطی بغل کردین :|

    پاسخ:
    سلام :)
    نفیسه جان شما شعرات و تو کانالای ادبی نمیذاری احیانا؟ :)
    مثلا این مال شما نیست؟ 
    لااقل عاشق معشوقه ی مردم نشوید

    که به فتوای همه،مظهر حق الناس است

     #نفیسه_سادات_موسوی
    پاسخ:
    نه عزیزم . من متاسفانه شعر گفتن نمیدونم. گاهی قطعه ادبی مینوشتم سابق بر این که اونم خشکید! :(

    از ایشون اتفاقا یک بیت من تو وبلاگم هم گذاشتم. اهل سخن های سیاسی نبود / بر پدر فتنه ی هشتاد و هشت!

    :)
    عروس هلندی !!! باور می کنی من اول فک کردم منظورت پرندست؟؟
    ولی خیلی خوشگله :)

    میشه یه سوال بپرسم؟؟ این روسریه یا شال؟ توضیح میدی که چه شکلی بستیش؟
    آخه خیلی خوشگل شده :))
    پاسخ:
    آره همه همینو میگن! :دی

    روسریه! ولی خیلی بزرگه. اولش مثل این خاتون ها گیره زدم (البته یه طرف بلند یه طرف کوتاه) بعد دور گردنم پیچوندم و گره زدم. چون یه طرف کوتاه بوده رفته یه طرف. :)
    مرسی :)))
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">