ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

من خیلی ذهنم منحرفه یا واقعا حرفش مورد داشت ؟

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

امشب تو فیلم در حاشیه یارو برگشت گفت : "خدا در و تخته رو خوب رو هم جور میکنه!!!!"

:|

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۲)

چرا قالبت این جوری شده؟ :(
پاسخ:
کیمیا گف خووووو

بده؟
عه ! قالب جدید مبارک :) 
مثلا خودمو زدم به اون راه :د
پاسخ:
تنکس [عینک]
بابا از پشت صحنه اش معلومه که این مهران غفوریان و جواد رضویان اینا کلن حدود نوشته رو اجرا می کنند و هیچ دوباری که یه سکانس رو می گیرن یکی نیست. اگر موردی هم داشته باشه، ناخواسته بوده.
پاسخ:
من که خود سناریو رو نگفتم کلی گفتم :دی
  • ریحانه .الف
  • :)))
    به قول خودمون اینا یکم "کخ" که دارن!
    پاسخ:
    :)))))))
    عمدا اینجوری میگن... میخوان ما به چیزای بد فک کنیم... که ما هم فک میکنیم ولی بس که عادی شده واکنش نشون نمیدیم!
    پاسخ:
    چرا دیگه من واکنش نشون دادم:)))
    نه خب . تو خیلی منحرفی :))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    نه به خدا !!! فقط دقتم زیاده!! :))))
    خیییلیییی منحرفیم :/
    مدیونی فکر کنی منم مثل تو😂😂😂
    پاسخ:
    لایک! :دی
    من اصن متوجه همچین چیزی نشدم!! میدونی احتمالا ۹۹.۹۹۹۹ درصد بیننده ها هم متوجه نشدن!! پس نتیجه میگیریم که شوما ذهنت منحرفه :)))))))))
    پاسخ:
    نه بابا من هوش سمعی ایم بالاست!!! :))))
    میتونم بپرسم کحاش بد بود؟البته من ندیدم
    پاسخ:
    هیچی بیخیال !!! =))))
    یا من مثبتم یا تو منفی. چون من ۵ بار خوندم تا بفهم سو برداشته چی میتونه باشه خخخ
    پاسخ:
    با من نگرد سوری! چون مثبت در منفی میشه منفی! :))
    آهان رو هم! :/
    پاسخ:
    :))
    وای وای خخ
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">