ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

کلا بعضیا رو درک نمیکنم :/

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

دوست دارم از فاز ِ اون بزرگواری که به پست پایین منفی داده مطلع بشم به واقع! :| :دی

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۱۱)

به واقع :)))) من مثبت دادم
پاسخ:
من این به واقع رو تو وبلاگ فریون 11 زیاد میدیدم. بعدها خودمم زیاد استفاده میکردم. اخیرا هم تو گفتی به واقع زیاد میگی باز افتاد سر زبونم به واقع! :دی
خوشش نیومده خب :| 
پاسخ:
مگه داریم؟ مگه میشه؟ :دی
دستش خورده شاید حالا:|
تو چرا همه پستات خورده ادامه مطلب بعد وارد ادامه مطلب که میشی هیچی نیست توش؟
پاسخ:
نه خب نباید میخورده ! :/

واللا من از قالب و این چیا سردرنمیارم! مال قالبه دیگه...
من آرشیو بلاگفاتو میخوندم چند وقت پیش
از اونجا سرایت کرد بهم
پاسخ:
جدی میگی؟؟؟ :)))))))))))))

+راستی نسرین اون آرشیو چی شد بالاخره؟! من منتظرماااا
  • مستر نیمــا .
  • نمیدونم چرا پست قبلیو نخونده بودم به واقع! خوب شد اشاره کردی شعرشو خوندم :دی
    پاسخ:
    اینجاست که میگن دیس لایک شود سبب خیر اگر خدا خواهد !! :))
    هر از گاهی خودم میخونم
    باید پست به پست کپی کنم
    سختمه
    تنبلیم میاد
    پاسخ:
    خب منم میخام بخونم خب! :(
  • شب های خاکستری
  • لابد خوشش نیومد از پستتون
    پاسخ:
    مگه میشه؟؟؟
    مگه داریم؟؟؟
    یکی واسه منو سه تا پست رو یکهو دیسلایک کرده!! 
    آیکون من قلبم بیشتر شکسته :دی
    پاسخ:
    من واسم مهم نیست. فقط تعجب کردم چون شعر دیگه منفی دادن نداره! :دی
    وقتی اومدن خوندم همون موقع دیدم یه مثبت و یه منفیه . من دومین مثبت زدم بعد فکر کردم واقعا چرا منفی داده مگه چی نوشتی!
    تازه رفتم ابی هم گوش دادم😄
    پاسخ:
    ابی خوب است! خوب! :دی
    عصبانی نشید حالا . توو این سن واستون خوب نیست :)
    پاسخ:
    تو کدوم سن دقیقا؟ :دی

    واللا! پوستم خراب شد از بس جوش زدم! :دی
  • ساناز هستم
  • من به اون بزرگوار که رای منفی داده کار ندارم. البته اینم بگم ک نظر هر کسی واسه خودش محترمه

    در مورد خوشحالی داییت! منم اینو بگم ک از رای آوردن جنتی خیلی خوشحالم :)))
    پاسخ:
    :)))))

    یه بنده خدایی امروز میگف خیلی از جنتی بدم میاد و اینا بعد منم کلا سایلنت بودم. آخرش میگه نفیسه تو بدت میاد ازش؟ گفتم واللا یادم نمیاد در حقم بدی کرده باشه! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">