ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

ضربان ِ لبخندهایت

از هرچه در خیال ِ من آمد نکوتری

بعد از چندی جا داره دوباره سلامی داشته باشیم خدمت شما عزیزان :دی

عید نسبتا متوسطی بود. 4-5 روز اول رو اینجا بودیم بعدش هم رفتیم تهران! همه میان شهرستان ما برعکسیم ! ضمن اینکه مادرشوهر و پدر شوهر و دوتا برادرشوهر ها و جاری و خواهر شوهرم هم بودند و همگی اومدن خونه ما ! تا روز 13 ! ینی خداییش ببینین من چه عروس صبوری هستم که خم به ابرو نیوردم !

یک جایی هم میفرمود که " کوکب خانم زن با سلیقه و مهمان نوازی است ! یا یه چیزی تو همین مایه ها ! الان دیگه به من نباید بگید الانور ! باید بگید کوکب! :| :دی

خیلی جاها رفتیم خیلی هم عکس گرفتم البته که واقعا حوصله اش رو ندارم بذارم ! (همه یک صدا بگید کوکب مچکککریم !) :دی

حالا عکسها رو گذاشتم ذخیره ی آخرتم که کم کم بذارم براتون ! :دی

13 بدر هم نرفتیم و 12 هم رفتیم باغ یکی از آشنایان تو جاده چالوس! :دی البته باغ نبود فراتر از باغ بود! جاده هم یه طرفه بود ولی خب چون طرف خیلی خرش میرفت ما رو راه دادن !!! :))))


از 15 ام هم بخش مغز و اعصاب شروع شده. قرار بود بریم عفونی ولی رفتیم اعصاب!! :| برنامه ریزی رو حال میکنید؟ بعد 4 نفر بیشتر هم نیستیم!

رئیس دانشکده مون هم از این سری آدمهای به شدت تنوع طلبه! یهو حال کرده بگه باید دانشکده ی من یه فرقی با همه ی عالم و آدم و کشور و قاره و جهان حتی ، داشته باشه ! :| از این رو بخشنامه داده که استاژر ها باید پنج شنبه ها هم بیان ! (نگاه خیره به دوربین ! ) در جایی هم یادمه که میفرمود " هر دم از این باغ بری میرسد ، تازه تر از تازه تری میرسد !" (شیخ اعصاب نداشت وقتی اینها رو میفرمود البته !)

بعد مسئول مغز و اعصاب دکتر الف ه. یک آقای حدودا سی ساله که تازه ازدواج کرده. در این یک هفته که باهاش بودیم به شدت حوصله به خرج داده و ما رو تحمل کرده خداییش ! مثلا میگه برگه chest بیارین درخواست MRI بنویسین. ما میریم یه دونه برگه میاریم! میگه عزیزانم برگه chest دوتایی ه ! باید برید کاربن بیارید دو تا برگه هم بیارین بنویسین ! بعد میگه برید کاردکس مریض رو بیارین. ما میگیم هاع؟ میگه کاردکس اون برگه ی نسبتا مقواییه که جدا از پرونده است و دست پرستاره ! خلاصه ی مطلب ما کلا تو این یک هفته قل مراد مظفر زرگنده بودیم و همش در حال گیج زدن و واقعا تحملمون کرده !

امممما ! اما ! همه ی افرادی که با دکتر الف درس داشتن به اتفاق میگن که ایشون بسیار مودی ه ! خودش هم میگه من اختلال دوقطبی دارم !! :| البته دکتر ت که روانپزشکه میگه نه ! کسی که اختلال دو قطبی داره اونقدر نمیتونه باهوش باشه که بشه متخصص مغز و اعصاب ! اما خودش میگه دیگه !

بعد میگن یه جوریه که مثلا خیلی نباید نزدیکش واستاد ! در کسری از ثانیه مودش تغییر میکنه و این امکان هست که یهو یه چیزی به سمتتون پرت کنه ! :| (دوباره نگاه خیره به دوربین ! ) امنیت جانی نداریم خلاصه ! از الان تا سه هفته دیگه دیدین یه چند روز از من خبری نبود بدونید به دست دکتر الف به قتل رسیدم ! :|

حالا ترکشش هنوز به ما نخورده ولی خب خدا به خیر بگذرونه !

همین دیگه ! امتحان چشم رو هم دادم دیروز و به شدت قهوه ای کردمش ! :| تشریحی بود ! خداکنه 12 بشم که پاس شم فقط ! :| (مامانم میگه من از وقتی یادم میاد تو هروقت امتحان دادی میگی خداکنه پاس شم ! همه رو هم پاس میشی ! ولی جدا این یکی خطریه ! :| )


+دوست دارم اصن عنوانهام ربطی به پست هام نداشته باشه ! عنوان خودمه آقا ! دوست دارم !

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ
  • Elanor :)

نظرات  (۸)

چون آینه پیش تو نشستم که ببینی
در من اثر سخت ترین زلزله ها را

عنوان، بی ریط، پست بی ربط، کامنت هم بی ربط

پاسخ:
پیرو ِ عنوان آخرین پستت دیگه؟ نه؟

راحت باش :)
  • פֿـانم گــلآب
  • D:
    پاسخ:
    میخند؟
    :دی
    من چقدر خوشحال میشم وقتی میبینم پست گذاشتی😍😍😍
    از اون وبلاگهاست که خیلی دوست میدارمش از نوع خیلی زیاد. تند تند بنویس دیگه💋💋💋
    پاسخ:
    شما لطف دارید :)
    ارادتمندم :)
    ولی خب کوکب نمیتونه بهونه باشه که ما نگیم اِلاِنوِر ؟ اَلاَنوِر ؟ اَلاَنوَر ؟ اِلانوُر ؟ اِلاَنوُر ؟ همون کوکب :))))
    پاسخ:
    ینی قریب به دو سال و نیمه شما منو ویران کردید با این سوالها :)))))))))))

    elanor ! آقا! elanor!
    خب من پیشنهاد میکنم با تجهیزات کامل برید پیشش از اینا که میرن باهاش بمب خنثی میکنن:(((( 
    پاسخ:
    اخه من باورم نمیشه این آدم آروم و پرحوصله دست بزن داشته باشه! :/
    به به
    سلام الانور بانو ، ببخشید کوکب خانم زن با سلیقه :)
    ان شاالله که سال و سالیانی خوش داشته بشی
    ی سوال
    واقعا چطوریاست که من مهندس میدونم کاردکس چیه ولی شما نمدونستی :| (نگاه خیره به دوربین)
    پاسخ:
    سلام از ماست :)

    ندیده بودیم دیگه! ندیده بودیم! :دی
    اتفاقا من در جایی خونده بودم که اختلال دو قطبی‌ها می‌تونن آدمای باهوش و نابغه‌ای باشن!
    پاسخ:
    نمیدونم واللا! صاحب نظراش باید بگن.

    این روانپزشکه که میگفت نمیشه. ولی خودش میگه میشه! :دی
  • میرزاده خاتون
  • سلام. سال نو مبارک . از بلد نبودن اصطلاحات خجالت نکش. همه اولش همینطورن. تازه فکر کن ما بعنوان رزیدنت می‌رفتیم بخش داخلی و بی‌هوشی  ولی در حد استاجرهای پزشکی هم اصطلاحات رو بلد نبودیم. پس به خودت امیدوار باش D:
    پاسخ:
    سلام مامانی جون ^_^ :**)

    +شما حق داشتید ما حق نداریم :دی :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">